Pagina 3 van 3 Eerste 123
    Etersil's schermafbeelding
    iTrader
    0
    EN?
    Wat zijn de bevindingen?

Zelfs ook wat gespeeld, toch redelijk teleurstellend moet ik zeggen.
    Als je een Rts/Moba vooral veel online speelt, dan is deze game wel leuk. Maar als je de Rts speelt voor de singleplayer campaign, dan kan ik deze game niet aanraden. Redelijk zwak verhaal, ook slechte gfx bij het inzoomer(zelfs op extreme settings) en je kan ook maar heel beperkt uitzoomen.
    EN dan heb je nog het feit dat je de controls niet kunt aanpassen.

Quazythian's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Ik was serieus aan het twijfelen om het te kopen maar ik lees te veel negatieve punten en hier ook al niet veel goeds dus zal ik mijn geld maar sparen.

Ik had toch veel meer verwacht van Relic Entertainment.
    Origin & Steam: Quazythian

iTrader
    0
    Refund gekregen.

Spel is niet slecht maar absoluut geen AAA title zoals warhammer total war.

darkarchangel's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Ik heb het nog maar een 5tal uur gespeeld maar ik vind het tot nu toe wel heel goed meevallen .

Dit is een degelijke RTS met "vernieuwende elementen" . Ik zie en lees veel negatieve commentaren over daw 3 . Misschien eerst eens 10tal uur gameplay spelen vooraleer je na een half uur een volledige review schrijft .
    Het gezaag over moba vind ik beetje onterecht . Er zitten invloeden in maar dit is geen moba e . Wat ik wel zou appreciëren is dat ze in multiplayer meer modes implementeren zoals een gewoon klassieke rts battle ....
    Zoals eerder aangegeven controls moeten ook kunnen aangepast worden ....
    Dit game doet me denken aan daw 1 met wat warcraft3 invloeden (hero's) en moba afkruiding hier en daar
    De vergelijking tussen de total war serie en klassieke base building rts gaat niet op en is eerder smaken die verschillen ...

iTrader
    0
    Bij DoW2 kon je de script aanpassen en zo je WASD gebruiken ipv de muis om de map te verplaatsen. Nu kun je zelfs dit niet meer lees ik.
    Stond nochtans op mijn lijstje maar deze ga ik skippen afgaande op de reviews en zeker voor 60€. Bij DoW speel ik daarnaast enkel de SP campaign dus ja...

Ook gelezen dat je uw units niet meer kunt laten dekking zoeken zoals bv achter een rots zoals in DoW2?

Pagina 3 van 3 Eerste 123

Regels voor berichten