Pagina 41 van 42 Eerste ... 31373839404142 Laatste
    Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    221 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    17u onze tijd?

Sent from my Moto G (5) using Tapatalk

Philharmoniker's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koonut Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    17u onze tijd?

Dan start het event. Ringwalk van de twee heren is voor ongeveer 21.45h , 22h start gevecht.
    The best education doesn't make you intelligent, capable or interesting. It simply makes you educated.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    En voila, de belts zijn weer van Joshua. Tactisch gewoon een hele goede fight van hem.

iTrader
    20 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zatte Lu Bekijk bericht
    En voila, de belts zijn weer van Joshua. Tactisch gewoon een hele goede fight van hem.
    Daar is alles ook mee gezegd.
    Angsthaas pur sang, puur business.
    The best education doesn't make you intelligent, capable or interesting. It simply makes you educated.

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Philharmoniker Bekijk bericht
    Deels mee eens. But TRUE, money speaks.

The truth is dat Ruiz te veel op zich heeft zien afkomen en het eigenlijk niet aankon om kampioen te zijn.
    (Als wereldkampioen komt er véél op je af en helaas heeft niet iedereen een topmanagement achter zich, zoals Joshua)

Hij heeft een zwaar postuur van nature maar dit weekend stond hij toch echt gewoon té dik en hij was gewoon niet scherp genoeg.
    AJ stond zo scherp als maar kon zijn en heeft 6 maanden lang getraind als een beest en heeft een erg zwaar dieet gevolgd.

Ik wil die zijn vetpercenage wel eens weten, volgens mij zat daar (in tegenstelling tot juni) geen grammeke vet meer aan.

En ja hij speelde het tactisch erg slim en speelde inderdaad de angsthaas. Maar bij een nieuw verlies liep hij het risico om niet langer aanzien te worden als DE topbokser. Hij nam gewoon geen enkel risico en heeft ditmaal Ruiz niet meer onderschat.
    Laatst gewijzigd door makila; 8 december 2019 om 10:08

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bwa, het was misschien niet de meest spectaculaire en dappere prestatie, maar door te jabben en terug te trekken neutraliseerde hij wel het meeste gevaar van Ruiz. Bij het clinchen werd het altijd weer even gevaarlijk, maar dat heeft AJ dus goed aangepakt.

Ik denk ook zoals makila hierboven zegt dat Ruiz een beetje overdreven heeft met zijn training en eten. Ik denk dat hij en zijn team er te snel van uitgingen dat het wel goed zou komen en dat heeft zich ook een beetje vertaald in een tactische nederlaag.

Soit, ben benieuwd tegen wie AJ in 2020 gaat boksen.
    Laatst gewijzigd door Zatte Lu; 8 december 2019 om 12:25

Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    221 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Angsthaas.. really? :')

Deze matchup is enkel op 2 manieren te spelen, arrogant en onbewust van de kracht die Ruiz of eender welke "compacte" heavyweight heeft. Of zoals nu, achter de jab en puur lengtevoordeel uitspelen en Ruiz hard te frustreren. Op papier is dit altijd een "saaie" klinische matchup, dit is exact de match die we vorige keer hadden verwacht nee?

Ik had wel gehoopt dat Ruiz dit ging anticiperen en meer risico's ging nemen naar de latere rondes, zal dan blijkbaar voor het volgende gevecht zijn.

AJ heeft met veel meer respect gebokst, je bent dom als je wilt gaan clinchen met Ruiz als je een lang en "smal" profiel hebt, door zijn gewichtsverdeling staan Ruiz zijn poten quasi vast gecementeerd in de ring.

Merci voor de elevensports drop btw, voor 8euro mij toch maar de gok genomen ondanks de verschrikkelijke reviews op trustedpilot etc. Zonder probleem het volledige evenement kunnen volgen.

iTrader
    20 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koonut Bekijk bericht
    Angsthaas.. really? :')

Deze matchup is enkel op 2 manieren te spelen, arrogant en onbewust van de kracht die Ruiz of eender welke "compacte" heavyweight heeft. Of zoals nu, achter de jab en puur lengtevoordeel uitspelen en Ruiz hard te frustreren. Op papier is dit altijd een "saaie" klinische matchup, dit is exact de match die we vorige keer hadden verwacht nee?

Ik had wel gehoopt dat Ruiz dit ging anticiperen en meer risico's ging nemen naar de latere rondes, zal dan blijkbaar voor het volgende gevecht zijn.

AJ heeft met veel meer respect gebokst, je bent dom als je wilt gaan clinchen met Ruiz als je een lang en "smal" profiel hebt, door zijn gewichtsverdeling staan Ruiz zijn poten quasi vast gecementeerd in de ring.

Merci voor de elevensports drop btw, voor 8euro mij toch maar de gok genomen ondanks de verschrikkelijke reviews op trustedpilot etc. Zonder probleem het volledige evenement kunnen volgen.

8€? Dacht maar 6€. Beeld en geluid was perfect. De ander events ook redelijk cava.
    Dillian whyte wel serieus zwak. Die KO voor de mainevent was ook wel heerlijk lol.

iTrader
    20 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Fury loste iets van 22-2-2020 tegen Wilder....laat maar komen..
    Deze maand enkel nog Dubois oppikken denk ik.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Fury loste iets van 22-2-2020 tegen Wilder....laat maar komen..
    Deze maand enkel nog Dubois oppikken denk ik.
    Velen denken nog steeds dat Fury de rematch uit schrik aan het ontlopen zou zijn, terwijl het contract voor 22/2/2020 al een half jaar geleden is getekend. Dus we mogen de komende twee weken een official announcement verwachten.

Dubois gaat die Japanner snel slopen denk ik

Verder ben ik ook nog eens benieuwd naar Teofimo Lopez. Heeft tot enkele maanden geleden belachelijk veel grootspraak gehad en de hele tijd beweerd dat Lomachenko hem zou 'ducken'. Morgennacht staat met Richard Commey zijn eerste grote test op het programma. Als hij wint mag hij het binnenkort uitvechten tegen Loma zelve, al vrees ik voor een stevige reality check.

Pan's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    Amai tis hier al ff stil
    Update van mezelf, begin volgend jaar eens uitkijken naar mijn eerste partij Thai boks, spannend!
    Weet je of er 'beginnerswedstrijden' bestaan? Ik heb nu een jaar bezig, nog redelijk amateuristisch, maar ik zou wel eens graag een wedstrijd doen tegen een gelijkwaardige tegenstander.

Laat hier zeker weten als je gaat vechten, ik wil wel meekomen met een 9l-afvaardiging.

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pan Bekijk bericht
    Weet je of er 'beginnerswedstrijden' bestaan? Ik heb nu een jaar bezig, nog redelijk amateuristisch, maar ik zou wel eens graag een wedstrijd doen tegen een gelijkwaardige tegenstander.

Laat hier zeker weten als je gaat vechten, ik wil wel meekomen met een 9l-afvaardiging.
    Ja, kunt in de N-klasse vechten. Dat is in principe de eerste "divisie", als je daar 3 partijen wint ga je sowieso door naar C
    N klasse is ook met bescherming. Je kan normaal gezien ook wel een beetje uitkijken met je trainer dat je allebei je eerste partij vecht.

Al is dat niet altijd een garantie, dat kan evenzeer iemand zijn met 10 jaar ervaring zonder wedstrijdervaring.
    En heel zelden zijn er bij die in het buitenland al wedstrijden gevochten hebben en hier dan wat N-partijen komen doen (schandalig), nu normaal heb je wel een trainer die dat kan inschatten dat je tegen een degelijke club uitkomt met waarden en normen, die lappen zo een dingen niet.

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wel benieuwd naar het wederoptreden van McGregor tegen Cerrone in UFC op 18 januari.

Général Zantas's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichielD4 Bekijk bericht
    Wel benieuwd naar het wederoptreden van McGregor tegen Cerrone in UFC op 18 januari.
    Nog gene minuut heeft het geduurd. Effe met de schouder uitpakken zeit em.
    le Général Zantas, dictateur de Palombie

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Général Zantas Bekijk bericht
    Nog gene minuut heeft het geduurd. Effe met de schouder uitpakken zeit em.
    Het is toch echt ne bullebak met een grote stoere mond, maar straatvechten kan hij nog altijd als de beste.
    Cerrone speelde gewoon volledig in de kaart van McGregor, nu ja dan is het snel afgelopen ..

Hij denkt in praktijk effectief dat hij DE man is, ... in praktijk zijn er misschien (hoop en al) wel een 2-3 tal kooivechters beter dan hem, maar qua uithangbord blijft hij veruit de nummer 1.
    Hij kan zichzelf altijd goed verkopen. Gegarandeerd uitverkochte zalen als die man nog eens (uitzonderlijk) in de ring/kooi stapt. (want voor het geld hoeft hij het niet meer te doen)

Je mag zeggen wat je wilt van McGregor, maar die heeft de afgelopen maanden echt niet stil gezeten en hij was toch echt serieus afgetraind.
    Laatst gewijzigd door makila; 19 januari 2020 om 14:00

Pagina 41 van 42 Eerste ... 31373839404142 Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten