Pagina 39 van 40 Eerste ... 29353637383940 Laatste

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Werkelijk schandalig dit toch?

Taylor is meerdere keren net niet KO gegaan...
    Real Madrid CF | Club Brugge KV

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Taylor won wel de eerste rondes maar maakte dan de fout Persoon zwaar te onderschatten en haar uit te dagen ergens halverwege.
    Dat was een grote vergissing want vanaf die ronde kreeg ze een zwaar pak slaag. Dat had ze niet verwacht.

Je mag nooit een bokser onderschatten en dat heeft ze wel gedaan .. ze was te zelfzeker en dat werd afgestraft.

Vanaf ronde 5 was Taylor duidelijk de mindere ..

De publieke opinie, Persoon en ook Taylor (blijkbaar) willen zeker een re-match maar het management van Taylor zal dit wel tegenhouden ... er staat te veel op het spel.

Persoon moet nu wel eens goed nadenken of ze nog verder wil gaan of er toch gewoon mee ophouden. Tegen het grote geld kan ze niet op. Ze is voor mij wel de beste Belgische bokser / bokster allertijden.

----

Taylor heeft bovendien veel illegale elleboogstoten uitgedeeld. In Belgie had ze waarschijnlijk gediskwalificeerd geweest.
    Laatst gewijzigd door makila; 2 juni 2019 om 12:00

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinkman Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven

Werkelijk schandalig dit toch?

Taylor is meerdere keren net niet KO gegaan...
    Echt geef die één ronde extra, en ze ligt neer, 99% zeker van.

Oprecht iets van t allerlaagste dat ik in professionele sport ooit heb gezien.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Voor deze shit heb ik echt geen woorden. Heb de hele kamp bekeken. Heb ook een hoop reacties van respectabele youtube kanalen gezien. Wat een schande. Langs de andere kant wat een 'overwinning', er is maar 1 persoon 'undisputed champion' en dat is Persoon. Wat een sportvrouw, en maar blijven komen, ongelooflijk. Dat de Amerikanen met hun commerciele show de zaak trachten verzieken, is hun zaak, maar dit was een WERELD prestatie die onze geschiedenis boeken, toch zeker van Belgie/Vlaanderen voorgoed moet in gaan.

Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    219 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Die laatste ronde alleen al, Katie was een lappenpop. Goor dat een rematch er hoogstwaarschijnlijk niet direct in zit.

Sent from my Moto G (5) using Tapatalk

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Delfine, 4 jaar jonger, in haar prime, en Taylor had gewoon KO gegaan. Over 12 rondes ipv 10 rondes, had dat nu zelfs nog geweest.
    Taylor is een grote kampioene maar ze zal nooit beter worden dan Delfine.
    Ik vind haar de beste vrouwelijke bokster allertijden. Daar kan echt niemand aan tippen.

Trouwens dit zegt genoeg:
    https://twitter.com/BBCSport/status/...90602_04440766

Veel eigen fans van Taylor, die het oneens zijn met de jury.
    Laatst gewijzigd door makila; 2 juni 2019 om 12:56

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Laatste ronde nog eens bekeken. Waarom komt de scheidsrechter daar zelfs niet tussen? Taylor wordt gewoon compleet overpowered en heeft zelfs moeite met bewegen.

Ik ben noch boksfan noch fan van Persoon, maar wou toch eens kijken omwille van de hype hier in Vlaanderen. Als neutrale kijker zie ik toch vooral een Taylor die heel goed weet dat ze hier de winst steelt, al kan zij daar zelf natuurlijk niets aan doen. Wil niet weten wat er door Persoon zelf heen gaat...
    Real Madrid CF | Club Brugge KV

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinkman Bekijk bericht
    Laatste ronde nog eens bekeken. .
    de hele match staat op tape? dus in theorie kunt ge toch gewoon opnieuw tellen?
    ik heb neits gezien, wel 2 madammen die allebei heel veel klop gekregen hebben, op punten verliezen is natuurlijk klote als het nipt is

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Spijtig voor Persoon, maar het was te denken dat Matchroom bij een close fight Taylor gingen beschermen. Taylor wordt al enkele jaren geprofileerd als één van de postergirls in het vrouwenboksen (net zoals Joshua dat is bij de mannen) en bij een unificatiekamp als deze durven ze al eens corrupt zijn. Hopelijk gaat het management van Taylor zo grootmoedig zijn om een rematch aan te gaan.

Eddie Hearn heeft wel zijn karma gehad met de nederlaag van Joshua. Is voor mij toch de grootste shock in het boksen van de afgelopen jaren en hopelijk verandert er nu iets in de heavyweight division. Als hij de rematch niet wint is z'n legacy voorgoed naar de klote.

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zatte Lu Bekijk bericht
    Hopelijk gaat het management van Taylor zo grootmoedig zijn om een rematch aan te gaan.
    Zeker is het niet, maar ik denk dat die kans er wel in zit dat er een re-match komt.

Als bokser is er niets zo erg dan de winst te pakken maar online te lezen dat zelfs 90% van uw eigen fans het daarmee niet eens zijn. Dan ben je toch ook in je eer gekrenkt. Je wil als bokser toch nooit aanzien worden als de 'kleine' kampioen?

Bovendien komt deze dubieuze overwinning misschien ook wel goed uit voor het kamp Taylor. Ik denk dat er nog nooit zoveel kranten vol zullen staan van het 'vrouwenboksen'. (OK deels negatieve reclame MAAR het blijft reclame!) Dus als haar team dit goed verkoopt dan kunnen ze de rematch doen, voor véél méér geld. En daar draait het toch om: Geld. Of Taylor dan straks verliest of wint, als ze ipv 1 miljoen, straks 2 miljoen kan opstrijken dan wint het .. geld ..

En het hangt er ook vanaf, hoelang Persoon nog wil verder boksen. Ze wil graag een gezin stichten en ze wordt er niet jonger op.

Persoon kan dit misschien zelf ook wel uitbuiten. Als ik haar was zou ik alleen nog boksen als ze er (veel) geld voor krijgt. Haar carriere zit er bijna op en nu staat ze toch wel in de picture. Dus dat kan ze misschien ook in haar voordeel doen uitdraaien.
    Laatst gewijzigd door makila; 2 juni 2019 om 19:47

RipTor's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Net eens gekeken naar samenvatting https://sporza.be/nl/2019/06/02/jury...lfine-persoon/

Ben absoluut geen fan van Persoon.
    Maar dit is gewoon belachelijk. Daar moet toch iets aan te doen zijn ? Ik zou die puntenbeslissers voor het gerecht trekken. Dat is toch gewoon oplichting.

Wat ik wel niet begrijp : Die Taylor die verdient blijkbaar serieus wat geld met boksen, en Persoon heb ik al gehoord dat die altijd zelf de stoelen enzo moet zetten en opruimen en dat ze aan boksen helemaal niks verdient. Hoe kan dat als ze van zo een hoog niveau is ?

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door makila Bekijk bericht
    Zeker is het niet, maar ik denk dat die kans er wel in zit dat er een re-match komt.

Als bokser is er niets zo erg dan de winst te pakken maar online te lezen dat zelfs 90% van uw eigen fans het daarmee niet eens zijn. Dan ben je toch ook in je eer gekrenkt. Je wil als bokser toch nooit aanzien worden als de 'kleine' kampioen?

Bovendien komt deze dubieuze overwinning misschien ook wel goed uit voor het kamp Taylor. Ik denk dat er nog nooit zoveel kranten vol zullen staan van het 'vrouwenboksen'. (OK deels negatieve reclame MAAR het blijft reclame!) Dus als haar team dit goed verkoopt dan kunnen ze de rematch doen, voor véél méér geld. En daar draait het toch om: Geld. Of Taylor dan straks verliest of wint, als ze ipv 1 miljoen, straks 2 miljoen kan opstrijken dan wint het .. geld ..

En het hangt er ook vanaf, hoelang Persoon nog wil verder boksen. Ze wil graag een gezin stichten en ze wordt er niet jonger op.

Persoon kan dit misschien ook wel uitbuiten. Als ik haar was zou ik alleen nog boksen als ze er veel geld voor krijgt. Haar carriere zit er bijna op en nu staat ze in de picture. Dus dat kan ze misschien ook in haar voordeel doen uitdraaien.
    Voor mij moet er niet een rematch komen, was duidelijk wie de winnaar was. Als die er dus wel komt, dan aub een waardoor Persoon financieel voor haar leven BINNEN is ongeacht de uitslag. Voor mij is het ongelooflijk dat deze persoon nog een job heeft als politie inspecteur en zelf alles moet gefinancierd te krijgen, verlof opnemen om te kunnen trainen enz. Dat deze overwinning haar nu ontnomen wordt is dus ook financieel een kater.

Je zou voor minder uw handschoenen aan de haak hangen en de bokswereld vaarwel zeggen hoor. Er zijn er nog die dat gedaan hebben na zo'n uitslag.

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RipTor Bekijk bericht
    Wat ik wel niet begrijp : Die Taylor die verdient blijkbaar serieus wat geld met boksen, en Persoon heb ik al gehoord dat die altijd zelf de stoelen enzo moet zetten en opruimen en dat ze aan boksen helemaal niks verdient. Hoe kan dat als ze van zo een hoog niveau is ?
    Persoon kreeg blijkbaar 200000€ (minus onkosten), Taylor 1 miljoen. Voor dit gevecht had Persoon nooit meer verkregen dan 20000€ (tegen Nicole Boss).
    200k is een aardig bedrag natuurlijk maar als je ziet hoeveel ze opgeofferd heeft in haar carriere dan verdient ze elke cent daarvan!

En dat Taylor 5x meer kreeg, ... ja dat is niet eerlijk .. maar ja .. zo gaat dit nu éénmaal.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dieter85 Bekijk bericht
    Je zou voor minder uw handschoenen aan de haak hangen en de bokswereld vaarwel zeggen hoor. Er zijn er nog die dat gedaan hebben na zo'n uitslag.
    Het hangt er vanaf hé. Maar als ik Persoon was zou ik voor minder dan 100k NOOIT meer uit mijn bed komen. Voor de toffe sfeer moet ze het niet meer doen hé. Het enige dat haar nog rest is er financieel proberen nog iets uit te halen.

Maar goed, ze zal momenteel geen motivatie meer hebben so we shall see ..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dieter85 Bekijk bericht
    Dat deze overwinning haar nu ontnomen wordt is dus ook financieel een kater.
    Op lange termijn wel, op korte termijn maakte het geen verschil.

De bedragen die ze kregen voor dit gevecht stonden vast. Winst of verlies maakte niets uit. Maar als Persoon de gordels had, dan kon ze financieel natuurlijk meer haar eisen stellen bij een re-match of tov andere boksters.
    Laatst gewijzigd door makila; 2 juni 2019 om 20:10

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Amai tis hier al ff stil
    Update van mezelf, begin volgend jaar eens uitkijken naar mijn eerste partij Thai boks, spannend!

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    Amai tis hier al ff stil
    Update van mezelf, begin volgend jaar eens uitkijken naar mijn eerste partij Thai boks, spannend!
    Kijk er al naar uit , hoe je de tegenstander met je kak insmeert .

Pagina 39 van 40 Eerste ... 29353637383940 Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten