Pagina 29 van 31 Eerste ... 1925262728293031 Laatste

Discussie: Fitness

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    157 (99%)
    Mentioned
    18 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LSDsmurf Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik kan gelukkig overdag trainen, van drukte valt het dan normaal goed mee. Ik hoop ook dat het kan openblijven maar zoals ik elders al gepost heb zie ik vaak dat de regels niet echt nageleefd worden of dat het er nogal losjes aan toe gaat. Uiteindelijk laten de huidige regels ook toe dat je het grootste deel van de tijd zonder masker zit, staat of bezig bent.

Voor spieropbouw probeer ik dagelijks minimaal 1.5g eiwit per kg lichaamsgewicht binnen te krijgen en dat is vaak toch lastig zonder een shake of door er specifiek op te letten.

De smoothies van Jonas89 zijn natuurlijk wel vrij duur als het enkel om de eiwitten draait. Voor 45EUR heb je een zak whey van 4kg met eiwitgehalte van 79.3%.
    Tis ne zak Whey geworden hoor
    PSN: Jonas89

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    157 (99%)
    Mentioned
    18 Post(s)
    Goed om te weten voordat je naar de club komt:

- Je hebt nog steeds je lidkaart nodig om binnen te komen.
    - De kleedkamers zijn tijdelijk gesloten. Hijs je dus in je sportoutfit voordat je naar de club komt!
    - Een mondkapje is verplicht op de momenten dat je je door de club beweegt. Wanneer jij je in het zweet staat te werken, mag hij af :-)
    lol, iedereen staat zich nu om te kleden aan de lockers aan de inkom. (Of gaat naar de wc)
    PSN: Jonas89

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    12 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    lol, iedereen staat zich nu om te kleden aan de lockers aan de inkom. (Of gaat naar de wc)
    Ik ga al jaren eigenlijk in sportkledij tot daar en kom dan ook compleet bezweet terug om thuis te douchen (tenzij het stortregent ga ik te voet). Als je natuurlijk niet naar huis gaat is dat minder praktisch.
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    71 (100%)
    Mentioned
    23 Post(s)
    Dat steekt nog het felste tegen, dat ik terug thuis moet douchen
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb thuis een volledig ingerichte fitness met een 10 tal verschillende toestellen en dergelijke, maar normaal ga ik op vrijdag ook fitnessen in de plaatselijke Oxygen.

Ben daar een 2 tal weken geleden geweest en de regels werden daar alles behalve goed opgevolgd moet ik zeggen. Ik kan wel geloven dat er in vele andere zaken beter opvolging aan gegeven wordt.
    Hier zag ik dat het vooral de mensen waren die kwamen voor hun wekelijkse babbel die de regels niet opvolgden. Denk dat er veel mensen die echt aan krachttraining doen de regels perfect opvolgen [blij om te kunnen trainen] , maar dat dit teniet wordt gedaan door de 'sociale' fitnessbezoeker.

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    12 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door buffalo_magic Bekijk bericht
    Ik heb thuis een volledig ingerichte fitness met een 10 tal verschillende toestellen en dergelijke, maar normaal ga ik op vrijdag ook fitnessen in de plaatselijke Oxygen.

Ben daar een 2 tal weken geleden geweest en de regels werden daar alles behalve goed opgevolgd moet ik zeggen. Ik kan wel geloven dat er in vele andere zaken beter opvolging aan gegeven wordt.
    Hier zag ik dat het vooral de mensen waren die kwamen voor hun wekelijkse babbel die de regels niet opvolgden. Denk dat er veel mensen die echt aan krachttraining doen de regels perfect opvolgen [blij om te kunnen trainen] , maar dat dit teniet wordt gedaan door de 'sociale' fitnessbezoeker.
    Bwa, louter anekdotisch, maar ik zie ook genoeg "hé ik lift hier meer als iedereen dus ik mag meer, ontsmetten is voor de mietjes".
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Als ik het goed verstaan heb worden sportactiviteiten die onder een protocol vallen, zoals de fitnesscentra, de komende week dus opnieuw geëvalueerd.

t0tec's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hopelijk niet sluiten. Soit ja we zullen wel zien wat het wordt maar 't is mijn enige uitklaapklep en om is weg van thuis te zijn met steeds dat thuiswerken.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    20 Post(s)
    Dito. Sluiten zou mentaal echt de druppel zijn hier.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Swagger's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    T is wel bizar dat ge niet op resto moogt; maar wel groepslessen. Allemaal indoor zonder mondmasker....
    I don't think you understand, these boys killed my dog.

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    20 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Swagger Bekijk bericht
    T is wel bizar dat ge niet op resto moogt; maar wel groepslessen. Allemaal indoor zonder mondmasker....
    Groepslessen mogen toch alleen mits afstand van minstens anderhalve meter? Bij ons in de box is dat ook zo, gewoon twaalf uitgelijnde plaatsen waarbinnen iedereen de groepsles kan volgen, komt ge daarbuiten moet ge een masker aandoen. Materiaal op voorhand bij nemen en wordt altijd na een les door de persoon in kwestie ontsmet.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

Swagger's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Groepslessen mogen toch alleen mits afstand van minstens anderhalve meter? Bij ons in de box is dat ook zo, gewoon twaalf uitgelijnde plaatsen waarbinnen iedereen de groepsles kan volgen, komt ge daarbuiten moet ge een masker aandoen. Materiaal op voorhand bij nemen en wordt altijd na een les door de persoon in kwestie ontsmet.
    Zo hoort het, en kan het ook.

Bij mijn madame, dans: houden geen 1.5m. Ze is vandaag niet meer gegaan omdat ze zich er niet goed bij voelt. Ook gesloten ruimtew nauwelijks verluchting.
    I don't think you understand, these boys killed my dog.

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    71 (100%)
    Mentioned
    23 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LSDsmurf Bekijk bericht
    Als ik het goed verstaan heb worden sportactiviteiten die onder een protocol vallen, zoals de fitnesscentra, de komende week dus opnieuw geëvalueerd.
    Het is zoals sandervdw al zei in het corona topic. Je zou haast denken dat er morgen nog een belangrijk sportevenement op de planning staat.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Swagger Bekijk bericht
    Dat hangt inderdaad wel van sportclub tot sportclub af, hoe de plaatselijke accommodatie is. Bij sommigen gaan dat kleine slecht verluchte ruimtes zijn en bij andere relatief grote ruimtes. Bij mijn fitness moet je voor de groepslessen zowel reserveren als je pasje scannen bij het betreden van de zaak, data is er dus ook (als daar ooit iets met gedaan wordt...).

Anyway, excited om volgende week voor de eerste keer 100kg te sumo deadliften.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

XA4's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het valt me wel op dat hoe langer hoe minder mensen hun toestel afkuisen nadien.
    Toen de fitnesscentra weer open gingen na de lockdown (juni) merkte je echt dat 99% alles afkuiste.
    Gaandeweg wordt dit steeds minder gedaan.

Ik was gisteren aan het opwarmen op de fiets, zag op 2 andere fietsen iemand gaan zitten, 10 minuutjes fietsen en zonder afkuisen weer doorgaan.
    Hetzelfde met enkele toestellen.
    Onlangs ook gezien dat iemand 3 toestellen tegelijk aan't gebruiken was. Setje op toestel 1, ging meteen door naar toestel 2, vervolgens toestel 3 om dan terug naar toestel 1 te gaan. Zowel tussendoor als aan het einde werden de toestellen niet afgekuist.
    Voor die mensen zelf is't goed natuurlijk. Alle anderen (of toch de meesten) hebben het toestel afgekuist, dus zij kunnen op een proper toestel trainen.

Op zo'n momenten wou ik dat ik wat groter, breder en assertiever was zodat ik ze ermee kon confronteren...

Met de reservaties (Basic Fit) wordt wel rekening gehouden.
    Heb je geen reservatie, dan kom je er niet in.
    Vorige week zo'n discussie nog uit de hand gelopen (geen reservatie en iemand glipte alsnog mee binnen met iemand anders) en politie moest er bij komen
    Je ziet dan wel dat sommigen meteen de app open doen en snel reserveren om zo 5 à 10 minuutjes later alsnog met reservatie binnen te kunnen. Maar da's wel in orde dan natuurlijk.

Jammer dat de 24/7 onlangs al werd teruggeschroefd naar gewone openingsuren...
    Benieuwd of er nog verdere beperkingen komen (tijdelijke sluiting?)

Tags for this Thread

Regels voor berichten