Pagina 17 van 27 Eerste ... 7131415161718192021 ... Laatste

Discussie: Fitness

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    13 Post(s)
    Wilt ge meer kracht, zult ge ervoor moeten trainen. Bij bodyweight oefeningen kan afvallen zonder spierverlies ook wel helpen maar aangezien ge binnen twee dagen al moet gaan is dat ook absoluut geen optie.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    233 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Niet stressen, bij defensie pakken ze tegenwoordig iedereen aan.

Sent from my Moto G (5) using Tapatalk

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    11 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koonut Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Niet stressen, bij defensie pakken ze tegenwoordig iedereen aan.

Sent from my Moto G (5) using Tapatalk
    In een andere thread was hij nog 57 jaar dus ik stel mij vragen.
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Het feit dat hij een bruine beer is dan weer is toch interessant voor het leger.

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    hebben trollen normaal niet een betere fysiek? die zijn toch meestal vrij sterk?

Robin75's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    6 Post(s)
    idd defensie is zoals Selor: kom nuchter opdagen en liefst gekleed, en je zal slagen.. (met een korrel zout, maar je snapt het wel)

Die sportieve proeven zijn echt om te lachen

Anoniem13's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylverscythe Bekijk bericht
    In een andere thread was hij nog 57 jaar dus ik stel mij vragen.
    Pluimpje heeft altijd al veel fantasie gehad.

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    11 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paradijsappel Bekijk bericht
    Pluimpje heeft altijd al veel fantasie gehad.
    Serieus, ik moet ook eens zo'n database van dubbelaccounts aanleggen om te kunnen volgen. Maar hoe gaat hij hierdoor nu rijk worden?
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    19 Post(s)
    Gewoon op 2 dagen zoveel eten dat uw buik al de grond raakt als ge in positie zijt. Dan kan je al niet veel lager meer raken.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Ontsteking scheenbeen

Iemand ervaring met ontsteking scheenbeen?

Ik heb dit momenteel. Is het normaal dat ik hierdoor in gans mijn been last heb (enkel, spanning in bovenbeen, heup)?

Wat heb jij eraan gedaan om dit zo snel mogelijk te genezen?

Ik heb dit vermoedelijk opgelopen bij een fitness workout. Maar ik had in diezelfde periode ook nieuwe schoenen. Kan het ook door die nieuwe schoenen veroorzaakt zijn?
    (voor de duidelijkheid: ik bedoel niet de sportschoenen, maar de gewone dagelijkse schoenen waarmee ik ga werken)

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

schouder subluxatie

Dag iedereen,

Eergisteren tijdens het sporten (fitness) een schouder subluxatie gekregen (schouder bijna uit de kom maar er direct zelf terug in gesprongen) en uiteraard meteen gestopt met trainen om naar de dokter te gaan. Dokter zei ik een aantal weken moest rusten om het te laten herstellen maar verder heeft hij niets gezegd over physiotherapie, bij een orthopedist gaan,... na wat verhalen op het internet gelezen te hebben, maak ik mij wel echt ernstig zorgen. Blijkbaar is de kans groot dat het me weer overkomt (en weer en weer en weer...) tot een operatie noodzakelijk is. Ik heb ook gelezen dat met rotator cuff exercises ook al veel instabiliteit kan weg geholpen worden, maar ik weet niet of ik mijn schouder ooit nog genoeg kan vertrouwen om dumbbells of barbells te liften... maar ik wil fitness uiteraard helemaal niet opbouwen, na 2 jaar heb ik eindelijk wat spiermassa opgebouwd waar ik toch een beetje trots op mag zijn... mijn vraag is dus of er hier ook sporters zijn die een schouder subluxatie (of zelfs volledig uit de kom) hebben gehad en of jullie ooit nog tot jullie niveau zijn kunnen weerkeren (en hoe jullie dit gedaan hebben). Ik twijfel ook om toch maar eens een afspraak te maken bij een orthopedist om te zien hoe ik dit het best kan aanpakken en of een operatie nodig zal zijn. Uiteraard worden operaties altijd zo lang mogelijk afgeraden, maar ik ben 23, ik fitness graag (en doe het ook serieus!) en ik wil absoluut weer kunnen trainen.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WhiteCollar Bekijk bericht
    Dag iedereen,

Eergisteren tijdens het sporten (fitness) een schouder subluxatie gekregen (schouder bijna uit de kom maar er direct zelf terug in gesprongen) en uiteraard meteen gestopt met trainen om naar de dokter te gaan. Dokter zei ik een aantal weken moest rusten om het te laten herstellen maar verder heeft hij niets gezegd over physiotherapie, bij een orthopedist gaan,... na wat verhalen op het internet gelezen te hebben, maak ik mij wel echt ernstig zorgen. Blijkbaar is de kans groot dat het me weer overkomt (en weer en weer en weer...) tot een operatie noodzakelijk is. Ik heb ook gelezen dat met rotator cuff exercises ook al veel instabiliteit kan weg geholpen worden, maar ik weet niet of ik mijn schouder ooit nog genoeg kan vertrouwen om dumbbells of barbells te liften... maar ik wil fitness uiteraard helemaal niet opbouwen, na 2 jaar heb ik eindelijk wat spiermassa opgebouwd waar ik toch een beetje trots op mag zijn... mijn vraag is dus of er hier ook sporters zijn die een schouder subluxatie (of zelfs volledig uit de kom) hebben gehad en of jullie ooit nog tot jullie niveau zijn kunnen weerkeren (en hoe jullie dit gedaan hebben). Ik twijfel ook om toch maar eens een afspraak te maken bij een orthopedist om te zien hoe ik dit het best kan aanpakken en of een operatie nodig zal zijn. Uiteraard worden operaties altijd zo lang mogelijk afgeraden, maar ik ben 23, ik fitness graag (en doe het ook serieus!) en ik wil absoluut weer kunnen trainen.
    Ik speel tennis, met fitness geen ervaring, met schouderluxaties daartegen

Heb met mijn rechterschouder ook verder gesport na een eerste luxatie en gaat alleen maar bergaf tot op het punt dat ik een tas koffie nam die veraf stond en daarmee mijn schouder uit de kom haalde. Heb dit laten opereren, Bancart operatie, en ben nadien terug gaan tennissen en zelfs 5 klassementen hoger geraakt dan voor de operatie. Schouder voelt nu superstevig aan, en geen enkele keer meer in de buurt van luxatie geweest.

Heb wel eerst zo'n NMR-scan gehad waarbij ze radioactief spul in je schouder spuiten om te zien hoe erg je kraakbeen beschadigd is (schoot niet veel van over bij mij)

Revalidatie na zo'n operatie is wel niet om te lachen, je bent gewaarschuwd

squalleke123's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XtremeSpooky Bekijk bericht
    Ik speel tennis, met fitness geen ervaring, met schouderluxaties daartegen

Heb met mijn rechterschouder ook verder gesport na een eerste luxatie en gaat alleen maar bergaf tot op het punt dat ik een tas koffie nam die veraf stond en daarmee mijn schouder uit de kom haalde. Heb dit laten opereren, Bancart operatie, en ben nadien terug gaan tennissen en zelfs 5 klassementen hoger geraakt dan voor de operatie. Schouder voelt nu superstevig aan, en geen enkele keer meer in de buurt van luxatie geweest.

Heb wel eerst zo'n NMR-scan gehad waarbij ze radioactief spul in je schouder spuiten om te zien hoe erg je kraakbeen beschadigd is (schoot niet veel van over bij mij)

Revalidatie na zo'n operatie is wel niet om te lachen, je bent gewaarschuwd
    Da's geen radioactief spul. Gewoon een metaaloplossing die meer contrast geeft op MRI. En inderdaad AFAIK standaardprocedure voor ze aan een Bancart-repair beginnen.

Bancart-repair zelf is wel niet zonder risico. Bijna iedereen heeft uiteindelijk toch wel wat mobiliteitsverlies in de schouder. Bij mij was de mobiliteit op een half jaar (met wekelijks kine en dagelijks oefeningen) op ongeveer 95%. Nu, een paar jaar later, zit ik aan iets van een 97-98% maar er zijn dus nog hoeken die ik met mijn arm niet meer kan maken. Ik kon niet echt anders dan die Bancart-repair laten doen, maar als er nog andere opties zijn zou ik toch eerst goed medische info inwinnen voor de beslissing te nemen.

Pana's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Hier ook een al tientallen schouderluxaties gehad met zowel een bankart operatie alsook daarna een latarjet operatie. Helaas, een half jaar geleden er weer uit.

Voor een subluxatie hoef je zeker niet te stoppen, maar bouw die schouder wat trager op. Veel kiné oefeningen!

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik was eraan het denken om mijn abonnement op te zeggen, in verband met de volgende Corona golf. Ik ben al meer dan een jaar lid, dus ik kan opzeggen wanneer ik wil.

Ik vroeg me wel af, als ik me over een tijdje opnieuw lid zou maken, kom ik dan opnieuw in aanmerking voor hun promoties voor nieuwe klanten (denk aan X maanden gratis lidmaatschap, gratis rugzak etc.)?

Tags for this Thread

Regels voor berichten