Pagina 4 van 15 Eerste 1234567814 ... Laatste

Discussie: Basic Fit / Fitness

Phoo's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ga meestal in Genk, en het is soms ook vrij druk daar. Altijd wachten voor je op de loopband kunt. Toestellen daar zijn van Matrix fitness.

Flitser's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djenner Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Bij Just fit bv. moet je een muntstuk in de douches stoppen en dan loopt er voor x aantal minuten water uit de douches.

Weet niet of ik na dit jaar mijn contract ga verlengen. Waren gisteren weer allochtonen in Aalst die vrij agressief waren en het personeel deed alsof zijn neus bloedde. Het toezicht is vooral minder dan basic.
    Ik snap niet dat ge naar zo een gym kunt gaan, het feit alleen al dat die mannen een toestel innemen en dan gewoon een ander oef gaan doen en dan nog is halters etc nemen...

Ik ga bij fit to go en dat kost mij 27 euro per maand (jaar). voor dat beetje meer hebde geen vreemdelingen da complete lullen zijn, douches en een uitbater die een oog in het zeil houd en dus waar ook zo een dingen nooit zullen gebeuren zoals je vernoemde in je langere post...

Amintah's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bizar wat ik hier allemaal lees, ik zit in de basic fit in sint-pieters-leeuw en ik kan totaal niet klagen eigenlijk. De kleedkamers zijn er proper (ook de douches), het is er soms wel druk en het enige nadeel is de parking daar (de mensen rijden en parkeren als idioten).

Het enige waar ik minder goed tegen kan is het jong manvolk dat random hun gewichten en matjes gaan halen aan de andere kant van de zaal om hun oefeningen te komen doen in het gedeelte van de benen als ik daar zit.

Allé eventjes de opstelling daar uitleggen: als je binnenkomt en ge draait een kwartslag naar links, dan heb je voor u alles van cardio, links daarvan alles voor de benen / buikspieren en rechts van de cardio zijn de armtoestellen en de losse gewichten.
    Dus die mannen gaan echt naar de andere kant van de zaal, om hun armen te komen trainen bij het gedeelte voor de benen >.<
    Het wordt nog grappiger als ze hun spierkes beginnen te showen in de ruiten.

Overigens, de laatste keer waren het 2 belgen en 1 chinees. Dus het zijn niet altijd allochtonen..

Voor de rest heb ik daar absoluut niet veel last van gesluierden/allochtonen.. Eerder jong macho volk dus :P
    3DS FC code: 5241-3129-4706 #PokémonX

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bizar wat ik hier allemaal lees, ik zit in de basic fit in sint-pieters-leeuw en ik kan totaal niet klagen eigenlijk. De kleedkamers zijn er proper (ook de douches), het is er soms wel druk en het enige nadeel is de parking daar (de mensen rijden en parkeren als idioten).

Het enige waar ik minder goed tegen kan is het jong manvolk dat random hun gewichten en matjes gaan halen aan de andere kant van de zaal om hun oefeningen te komen doen in het gedeelte van de benen als ik daar zit.

Allé eventjes de opstelling daar uitleggen: als je binnenkomt en ge draait een kwartslag naar links, dan heb je voor u alles van cardio, links daarvan alles voor de benen / buikspieren en rechts van de cardio zijn de armtoestellen en de losse gewichten.
    Dus die mannen gaan echt naar de andere kant van de zaal, om hun armen te komen trainen bij het gedeelte voor de benen >.<
    Het wordt nog grappiger als ze hun spierkes beginnen te showen in de ruiten.

Overigens, de laatste keer waren het 2 belgen en 1 chinees. Dus het zijn niet altijd allochtonen..

Voor de rest heb ik daar absoluut niet veel last van gesluierden/allochtonen.. Eerder jong macho volk dus :P

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Basic fit is voor de basse classe moet ik na enkele maanden vaststellen. En met basse classe bedoel ik niet mensen met weinig financiële middelen, maar mensen die zich beneden niveau gedragen.

Wat je van Sint Pieters Leeuw aanhaalt, ik vind dat al niet kunnen. Materiaal moet niet van de ene kant nd andere worden gesleurd.

Overigens vind ik het een compleet fout signaal om alles zonder persoonlijke begeleiding te doen. Zo lok je blessures uit, laat je mensen zonder ervaring dingen verkeerd doen, maken ze geen progressie,....Ja, de prijs is goed. Ik hoop alleen dat ik tegen de zomer hier een goede begeleiding vind om het abonnement op te zeggen, want er zouden toch wel addertjes onder het gras zitten.

Atrox's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iemand die naar BF in Zwijndrecht/Linkeroever gaat?
    PSN: Atrox87.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Basic fit is voor de basse classe moet ik na enkele maanden vaststellen. En met basse classe bedoel ik niet mensen met weinig financiële middelen, maar mensen die zich beneden niveau gedragen.

Wat je van Sint Pieters Leeuw aanhaalt, ik vind dat al niet kunnen. Materiaal moet niet van de ene kant nd andere worden gesleurd.

Overigens vind ik het een compleet fout signaal om alles zonder persoonlijke begeleiding te doen. Zo lok je blessures uit, laat je mensen zonder ervaring dingen verkeerd doen, maken ze geen progressie,....Ja, de prijs is goed. Ik hoop alleen dat ik tegen de zomer hier een goede begeleiding vind om het abonnement op te zeggen, want er zouden toch wel addertjes onder het gras zitten.
    Wel inderdaad, het jammere aan hun lage prijs is net het feit dat ze ook mensen aantrekken die gewoonweg idioot zijn.
    Ik vond dat ook niet echt plezant ze, heb wel goed gelachen achteraf. Gewoon omdat ik het zo idioot vond..

Ik heb nu wel geen echte persoonlijke begeleiding daar zelf. Maar genoeg vrienden die mij wel persoonlijk begeleiden :-) En die hebben op hun beurt genoeg ervaring en zelf wel een persoonlijke begeleider gehad.

Trouwens, 75% van het volk dat daar zit, kruipt toch enkel op dat cardio gedoe.

Addertjes onder het gras: gewoon zien dat ge op tijd uwe opzeg brief met aangetekend zenden stuurt.

Anyhow, gezien de files ga ik straks eens naar die van vilvoorde gaan. In de hoop dat ik wat files kan skippen. Ben eens benieuwd het verschil te zien tussen 2 basic fit vestigingen

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb al van mensen gehoord dat ze op één of andere manier nog moeilijk doen als je opzegt. Ik heb abonnement tot einde september 2014. Moet ik dan al einde augustus alles opsturen?
    Ook wel erg dat er zovele mensen cardio doen in gyms hoor. Cardio moet je imho zoveel mogelijk buiten een club doen. Lopen in een bos, dan voel je het echte leven. Niet op zo'n prefabloopband.

En in een andere gym waar ik ooit ging, kreeg je om de twee maanden volledige analyse van conditie, vetpercentage, VO2Max,....heb me hier laten verleiden door de prijs en ja, qua materiaal heb je alles wat je nodig hebt.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    PS vind ook hun verdeling over het land slecht. Als je bv. in Asse woont, moet je kiezen tussen gyms in het Brusselse of Aalst. Daartussen hebben ze niets en dan in Brussel ( waar mensen uit de rand echt niet graag gaan fitnessen) heb je er heel veel dicht op elkaar.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb al van mensen gehoord dat ze op één of andere manier nog moeilijk doen als je opzegt. Ik heb abonnement tot einde september 2014. Moet ik dan al einde augustus alles opsturen?
    Ook wel erg dat er zovele mensen cardio doen in gyms hoor. Cardio moet je imho zoveel mogelijk buiten een club doen. Lopen in een bos, dan voel je het echte leven. Niet op zo'n prefabloopband.

En in een andere gym waar ik ooit ging, kreeg je om de twee maanden volledige analyse van conditie, vetpercentage, VO2Max,....heb me hier laten verleiden door de prijs en ja, qua materiaal heb je alles wat je nodig hebt.
    PS vind ook hun verdeling over het land slecht. Als je bv. in Asse woont, moet je kiezen tussen gyms in het Brusselse of Aalst. Daartussen hebben ze niets en dan in Brussel ( waar mensen uit de rand echt niet graag gaan fitnessen) heb je er heel veel dicht op elkaar.
    Ik geloof het wel ja, dat je dat voor 20 augustus 2014 zelfs moet doen.. kleine lettertjes eens nalezen
    Ik haat lopen op een loopband... Ik kan dat zelfs niet eens Gisteren stonden alle cardio toestellen weer vol ze.. Gelukkig weinig volk op de 'echte' toestellen.

Zo een analyse zou ik ook wel eens willen laten doen. Lijkt me enorm interessant!

verdeling is inderdaad slecht, maar hun vestigingen zijn net de reden waarom ik voor basic fit koos -> als consultant zit ik regelmatig op andere plaatsen. Hier in de buurt van mijn werk zijn er 2 (hoofdkantoor diegem), maar als ik bij een klant zit, dan vind ik er meestal ook nog wel 1 in de buurt. En anders heb ik die thuis nog

Anoniem0's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    komt gij maar rap eens naar de healthfactor in aalst.
    gezellig. veel marokanen (maar stuk voor stuk toffe kerels)
    respect geven is respect krijgen! hangt daar overal omhoog en er zit een bron van waarheid in.
    'The world will not be destroyed by those who do evil, but by those who watch them without doing anything'
    -Albert Einstein
    Belmoto

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    ben ooit naar healthfactor geweest. Paar keer en je mag je eigen drank niet meebrengen. Was voor mij de reden om er niet meer te gaan. Het water dat ze toen aanboden, was er van een niet-merk ( koop dat voor thuis ook wel, maar als je daar al voor moet betalen).
    Werd me binnen de twee dagen een trainingsschema beloofd en heb er wel een maand moeten achter zeuren.

Anoniem0's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    ben ooit naar healthfactor geweest. Paar keer en je mag je eigen drank niet meebrengen. Was voor mij de reden om er niet meer te gaan. Het water dat ze toen aanboden, was er van een niet-merk ( koop dat voor thuis ook wel, maar als je daar al voor moet betalen).
    Werd me binnen de twee dagen een trainingsschema beloofd en heb er wel een maand moeten achter zeuren.
    raar?

van dat water kweeniet of dat da algemene regel in fitness is?
    bij mij was het vetmeting den eerste dag. de volgende keer dak kwam lag mijn voedingschema daarop gebaseerd direct klaar.
    'The world will not be destroyed by those who do evil, but by those who watch them without doing anything'
    -Albert Einstein
    Belmoto

mister__ID's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Weet iemand of je de eerste keer gratis mag proberen? Een vriendin van mij wil eerst eens proberen voor ze zich inschrijft.

the_dr@gon's schermafbeelding
    iTrader
    10 (92%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Normaal is dit geen probleem

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Pagina 4 van 15 Eerste 1234567814 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten