Pagina 3 van 15 Eerste 123456713 ... Laatste

Discussie: Basic Fit / Fitness

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Jawadde , een fitnessketen die maar reclame maakt op tv en volgens hun the place to be is maar nog geen douches heeft...
    Laatst gewijzigd door Googke; 29 oktober 2013 om 16:42

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Vraagje: ben je verplicht om direct voor een (half)jaar lidmaatschap te nemen ? Op het Dutch Bodybuilding Forum las ik dat je je minimum voor een halfjaar moet aansluiten en een eenmalige betaling van 25 euro .. Na die 6 maanden kan je pas verlengen voor 16,95 per maand... Kan iemand me dit bevestigen ?

Lorrekvk's schermafbeelding
    iTrader
    83 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mister__ID Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Wanneer is de laatste keer dat je geweest bent? In Kortrijk in de Meensestraat staat daar nu al een maand een douchekot dat nog aangesloten moet worden. Ze zijn dus binnenkort van plan een douche te voorzien.
    Ondertussen kan ze gebruikt worden.
    RedSide

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Géén douche = laatste keer dat ik daar binnenkom. Of ge nu effectief daar een douche neemt of thuis, een fitness zonder een douche is zoals een PC bedrijf zonder computer.

herc's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als ge zelf daar niet doucht, wat boeit dat dan of er douches zijn of niet?
    ik ben groter dan maaltijdbox

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herc Bekijk bericht
    Als ge zelf daar niet doucht, wat boeit dat dan of er douches zijn of niet?
    Het is een minimum kwaliteitstabel.

En waar zeg ik dat ik daar niet douche? Dat heb ik nergens gezegd.

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Voor eind 2013 zouden er nochtans in elke Basic Fit douches moeten zijn, dat stond toch te lezen op hun site enkele weken terug. In Aalst hebben ze nu ook douches geïnstalleerd, niet spectaculair maar wel voldoende.

En mij stoorde dat niet zo enorm dat er geen douches waren. Ik ging telkens met de wagen, en mij thuis op het gemakje douchen. Maar, het is wel een minimum natuurlijk. Puur voor te fitnessen/sporten meer dan tevreden over Basic Fit

silent785's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik zat vroeger bij Basic-Fit maar dat was echt gewoon basic(toestellen van de jaren stillekes enzo). Nu zit ik bij Jims Fitness en daar zijn er nieuwe toestellen(met tv erin) en er is ook begeleiding. Kost ook 16 euro..

Er komt ook minder marginaal volk naar die toestellen lang bezet houden(koffieklets)
    100%

herc's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ieder zijn ding, maar ik heb geen douche nodig om goed en correct te kunnen trainen
    ik ben groter dan maaltijdbox

coldvinc's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djenner Bekijk bericht
    In de vestiging waar ik ga, zegt het personeel geen goeiendag, zijn ze heel a-sportief gekleed en zitten ze lekker aan de bar iets te drinken ( toffe job). Ook gingen twee personeelsleden even buiten een sigaretje roken.
    Daarom is basic-fit ook zo goedkoop. Van op hun site:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door basic-fit
    Hoe kan het dat Basic-Fit zo goedkoop is?

Basic-Fit wil fitnessen voor iedereen betaalbaar te maken. Daarvoor hebben we een efficiënte en effectieve organisatiestructuur ontwikkeld. Maar de trainingsapparatuur en fitnessomgeving zijn van het hoogste niveau - See more at: Basic-Fit fitness FAQ
    Afgaande van de punten die je aanhaalt, zijn de personen aan de balie niet (gepast) geschoold. 't Is erg aannemelijk dat het goedkoper is om een niet-gepaste-geschoold persoon aan de balie te plaatsen dan iemand die een gepaste opleiding heeft genoten. Een persoon die effectief een opleiding heeft gevolgd met betrekking tot sport of voeding zal waarschijnlijk meer interesse tonen, meer gepaste kledij dragen en niet roken maar bovenal, meer kosten op het gebied van verloning.

Uiteraard zijn er nog andere punten waarop het management van BASIC-FIT BELGIUM bvba hebben bespaard, zoals daar zijn:
    - Betalen voor extra diensten;
    - Geen of erg beperkte wellness mogelijkheden;
    - Etc.
    Laatst gewijzigd door coldvinc; 30 oktober 2013 om 18:07
    My fight towards financial independence: Fight to FI/RE

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    In Aalst zie je pakken meer allochtonen in het fitnesscentra dan op straat. Ze doen niet echt iets verkeerd, maar zijn vaak luidruchtig en doen gekke dingen. Zo bezetten ze met een handdoek benches die ze in 30 minuten niet gebruiken, nemen ze paar halters weg en leggen ze die nooit terug. Of nemen ze een halter mee naar elk toestel dat ze aandoen ( en ze hebben die halter niet nodig ervoor). Het reglement zegt dat GSM verboden is, maar bijna iedereen doet het. Ben hier niet om de GSM-discussie te starten, gewoon dat het personeel ziet dat bepaalde regels worden gebroken en een totaal desinteresse heeft om in te grijpen. Er zijn ook geen buikspiertoestellen.
    Ik heb een jaarabonnement en ga er zeker blijven. Zien hoe het evolueert. Komen er dichter bij huis vestigingen? Heb ik het gevoel dat ik genoeg progressie maak? Zijn er intussen andere gyms die hun prijzen aanpassen? Zijn dingen die je na een jaar wel aanvoelt.

Re@V0r's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the_dr@gon Bekijk bericht
    Geen douches in een fitnesscentrum ?? Das toch basic ? Of vergis ik mij nu.

Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk
    toen ik daar geweest ben was dat trouwens net niet de uitleg die eraan gegeven werd...
    er waren daar effectief douches, maar er werd wel meteen bij gezegd dat die 'binnenkort' apart betalend gingen zijn want "je betaalt immers voor de basis zijnde het sporten en douchen valt daarbuiten"
    weet wel niet of ze dat ondertussen effectief ingevoerd hebben, maar dat was blijkbaar wel de bedrijfsvisie van Basic Fit als ik die gast aan de balie mocht geloven
    Footstar: Ed Seys - Redhawks United

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bij Just fit bv. moet je een muntstuk in de douches stoppen en dan loopt er voor x aantal minuten water uit de douches.

Weet niet of ik na dit jaar mijn contract ga verlengen. Waren gisteren weer allochtonen in Aalst die vrij agressief waren en het personeel deed alsof zijn neus bloedde. Het toezicht is vooral minder dan basic.

Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    281 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djenner Bekijk bericht
    In Aalst zie je pakken meer allochtonen in het fitnesscentra dan op straat. Ze doen niet echt iets verkeerd, maar zijn vaak luidruchtig en doen gekke dingen. Zo bezetten ze met een handdoek benches die ze in 30 minuten niet gebruiken, nemen ze paar halters weg en leggen ze die nooit terug. Of nemen ze een halter mee naar elk toestel dat ze aandoen ( en ze hebben die halter niet nodig ervoor). Het reglement zegt dat GSM verboden is, maar bijna iedereen doet het. Ben hier niet om de GSM-discussie te starten, gewoon dat het personeel ziet dat bepaalde regels worden gebroken en een totaal desinteresse heeft om in te grijpen. Er zijn ook geen buikspiertoestellen.
    Ik heb een jaarabonnement en ga er zeker blijven. Zien hoe het evolueert. Komen er dichter bij huis vestigingen? Heb ik het gevoel dat ik genoeg progressie maak? Zijn er intussen andere gyms die hun prijzen aanpassen? Zijn dingen die je na een jaar wel aanvoelt.
    Niet iets verkeerd? Die eerste zinnen geven mij al de kriebels ivm die toestellen bezetten en halters meepakken naar andere toestellen.. Bij ons was er ook eens ene allochtoon verloren gelopen, zat hem heel de tijd 5 cm van een toestel te wachten dat iemand anders zat te gebruiken, heel plezant.. Om nog maar te zwijgen van hun hygiëne. Laat ik het zo zeggen: als ik ze de bepaalde toestellen zie gebruiken ga ik ze de eerstkomende dagen niet gebruiken. Handdoeken kennen die mannen duidelijk niet
    Heb ze gelukkig al een tijdje niet meer gezien, ze zullen de weg gevonden hebben bij hun homies
    (ik ga niet naar bovenstaande ketens btw)
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles | USA 2012:Florida + East Coast
    USA 2013:
    Hawaii | 2014:Australia | 2015: Denver-Las Vegas| 2016: Auckland-Christchurch | 2017: Hawaii
    2018: New York | 2019: Denver - San Francisco | Florida

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het is een beetje als het leven in een opvangtehuis vergelijken met een gewoon appartement.
    In beiden heb je wel een bed en kan je je wassen, maar je moet er gewoon heel veel bij nemen. Ook wel grappig om gesluierden te zien fitnessen.

Pagina 3 van 15 Eerste 123456713 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten