Pagina 15 van 16 Eerste ... 5111213141516 Laatste

Discussie: Basic Fit / Fitness

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Merk wel dat als er iets stuk is dat het wel eeuwen duurt voor er iets gebeurd.

Bij ons is nu al een maand dat inkom hek stuk om met je kaart te scannen dus zetten ze maar gewoon de zijdeur open zonder controle of je wel een BF kaart hebt.
    En in de heren kleedkamer al weken geen hand papier meer aan de wasbak en inde zeep dispenser ook geen gram zeep, zelfs geen lege container maar op het “cleaning roster “ staat wel elke dag dat er iemand is geweest.

Misschien maar eens naar hun Twitter om het te vermelden zodat ze weer eens “ de club verantwoordelijke erop kunnen aanspreken “ zoals ze het zelf altijd zeggen.

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ge weet wat ze zeggen: You pay peanuts, you get monkeys.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ge weet wat ze zeggen: You pay peanuts, you get monkeys.
    De dingen waarover ik klaag zijn aanwezig dus in theorie zijn ze er
    Ligt eerder aan gewoon lui personeel en niet aan de infrastructuur.

Wie hier naar een andere BF gaat heeft waarschijnlijk nog nooit gehad dat de zeep dispenser weken leeg is of de inkom deur niet werkt om te scannen ( of toch geen 4 weken aan een stuk )
    Dus eerder gewoon pech met mijn locatie en personeel

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Ja dat werkt , laatst nog ne buitenlander op een forum horen klagen dat het niet is toegestaan dat zijn vrouw in Belgie met de echte basic fit kaart gaat sporten en hij in het buitenland met zijn gsm en stocard, nuja zijn de regels dat je niet tegelijk samen mag op 1 pas dus die wou gewoon het system omzeilen.

Ook dit van op een ander forum : ''J'ai mis la carte sur mon téléphone (appli Stocard) et ça fonctionne sans problème.'' dus ja het werkt, stocard doet niet meer dan de barcode van je kaart op je scherm zetten dus die lezers aan de ingang kunnen dat scannen.
    Interessant. Ik kreeg onlangs een e-mail dat ik een nieuwe lidkaart nodig had en dit blijkt er één te zijn waar het barcode-vak volledig zwart is. Ik weet niet of die nieuwe lidkaart er gekomen is om eventueel misbruik tegen te gaan, maar het lijkt dat je zo de kaart toch niet meer op een app als Stocard kan zetten.

Ik ben er trouwens recent achtergekomen dat de 24/4 Basic-Fit locaties nu 24/7 geopend zijn. Heel handig in het weekend. Wel vervelend dat de kleedkamers gesloten zijn op de tijdstippen dat er geen personeel aanwezig is.
    Laatst gewijzigd door griffen; 15 december 2019 om 21:28

XA4's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door griffen Bekijk bericht
    Interessant. Ik kreeg onlangs een e-mail dat ik een nieuwe lidkaart nodig had en dit blijkt er één te zijn waar het barcode-vak volledig zwart is. Ik weet niet of die nieuwe lidkaart er gekomen is om eventueel misbruik tegen te gaan, maar het lijkt dat je zo de kaart toch niet meer op een app als Stocard kan zetten.

Ik ben er trouwens recent achtergekomen dat de 24/4 Basic-Fit locaties nu 24/7 geopend zijn. Heel handig in het weekend. Wel vervelend dat de kleedkamers gesloten zijn op de tijdstippen dat er geen personeel aanwezig is.
    Dat van die kaart klopt inderdaad.
    Vak aan de achterkant is volledig zwart. Heel vaag zie je een barcode, maar niet goed genoeg om te scannen met app.
    En ik heb ook het vermoeden dat het is om het misbruik tegen te gaan.
    Zelf moet ik het nog wel eens testen (cijfercode lidkaart in Stocard ingeven > maakt ook barcode > kijken of dit werkt)
    Ik heb altijd mijn kaart bij, maar mocht ik die ooit vergeten, is het wel aangenaam te weten dat ik met behulp van Stocard alsnog binnen kan.

In BF 24/7 in Wilsele is de kleedkamer wel altijd geopend. Wordt open gehouden door gewichten.
    Onlangs werd de deur van de vrouwen per ongeluk gesloten waardoor niemand meer in de kleedkamer kon
    Squash op verdiep eronder gebruikt ook die kleedkamers en zo zijn ze er waarschijnlijk wel terug in geraakt.
    Maar was wel grappig om iedereen plots in paniek te zien staan.

Het is daar in Wilsele blijkbaar wel een soort toegeving om die kleedkamers dan open te laten (nu ja, met squash, badminton, etc op verdiep eronder...)
    Want vanaf een bepaald uur valt die dus in het slot. Vandaar de gewichten (momenteel een paaltje, dacht ik) om dat te vermijden.

iTrader
    12 (93%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik heb me vandaag lid gemaakt ^^

XA4's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    Ik heb me vandaag lid gemaakt ^^
    Die goede voornemens...
    Gisteren de ene na de andere nieuwe inschrijving.
    Succes alvast!

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iemand die kan zeggen wat de verschillen zijn tussen Basic-Fit en Jims. Prijsgewijs zijn ze concurrentieel maar wat mij vooral interesseert is hoe het zit met de douches en de kleedmakers ?

Momenteel zit ik bij Basic-Fit, en hoewel ik begrijp dat alles 'basic' moet zijn voor de prijs die je betaalt, vind ik de douches en kleedkamers redelijk ondermaats en soms gewoon ranzig.

XA4's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camerad Bekijk bericht
    Iemand die kan zeggen wat de verschillen zijn tussen Basic-Fit en Jims. Prijsgewijs zijn ze concurrentieel maar wat mij vooral interesseert is hoe het zit met de douches en de kleedmakers ?

Momenteel zit ik bij Basic-Fit, en hoewel ik begrijp dat alles 'basic' moet zijn voor de prijs die je betaalt, vind ik de douches en kleedkamers redelijk ondermaats en soms gewoon ranzig.
    Nooit in een Jims geweest, maar ik denk dat dit net zoals bij Basic Fit van locatie tot locatie afhangt.
    Zoals ik al eerder heb vermeld, ging ik vroeger naar BF te Kontich. Nieuw groot gebouw, ontzettend proper en aangenaam, ook allemaal nieuwe toestellen.
    Nu ga ik naar BF Wilsele en daar is het een heel ander verhaal. Het is een oud gebouw (wat ze binnenkort zouden afbreken, benieuwd hoe ze dit gaan opvangen bij BF) en is dus alles maar snel-snel in orde gebracht. Er hangt bv ook vaak een vieze geur in de kleedkamers.
    Ik ken Jims dus niet, maar ik veronderstel dat het hetzelfde verhaal zal zijn en dat het afhangt van waar je juist gaat.

In BF Kontich waren de kleedkamers bv ook binnen (dus eerst scannen en dan pas naar de kleedkamer)
    In Wilsele is dit buiten aangezien die ook gebruikt worden voor de squash/badminton.
    Als je dus net binnen bent (gescand) en iets vergeten bent in je sportzak, kan je dat wel gaan halen, maar geraak je niet terug binnen (er moet minstens 1 uur tussen je scans zitten). Als er iemand van BF aanwezig is, kan die je wel terug binnen laten, maar anders (en het is een 24/7 fitness, dus geregeld is er niemand aanwezig) moet je dus via zo'n 24u-helpdesk-apparaat gaan (waar niet altijd meteen iemand reageert)
    En ja, ik heb dat dus al eens voorgehad. Ik was toch na 45 minuten alweer binnen...

iTrader
    12 (93%)
    Mentioned
    2 Post(s)

Basic Fit / Fitness

Ik ben alleszins razend enthousiast over Basic Fit. Douches zijn prima, zeer grote ruimte, heel veel toestellen, en vooral hun app is super.

Deze maand al 10.000kcal verbrand, die app motiveert enorm en houdt alles mooi bij!

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XA4 Bekijk bericht
    Nooit in een Jims geweest, maar ik denk dat dit net zoals bij Basic Fit van locatie tot locatie afhangt.
    Zoals ik al eerder heb vermeld, ging ik vroeger naar BF te Kontich. Nieuw groot gebouw, ontzettend proper en aangenaam, ook allemaal nieuwe toestellen.
    Nu ga ik naar BF Wilsele en daar is het een heel ander verhaal. Het is een oud gebouw (wat ze binnenkort zouden afbreken, benieuwd hoe ze dit gaan opvangen bij BF) en is dus alles maar snel-snel in orde gebracht. Er hangt bv ook vaak een vieze geur in de kleedkamers.
    Ik ken Jims dus niet, maar ik veronderstel dat het hetzelfde verhaal zal zijn en dat het afhangt van waar je juist gaat.

In BF Kontich waren de kleedkamers bv ook binnen (dus eerst scannen en dan pas naar de kleedkamer)
    In Wilsele is dit buiten aangezien die ook gebruikt worden voor de squash/badminton.
    Als je dus net binnen bent (gescand) en iets vergeten bent in je sportzak, kan je dat wel gaan halen, maar geraak je niet terug binnen (er moet minstens 1 uur tussen je scans zitten). Als er iemand van BF aanwezig is, kan die je wel terug binnen laten, maar anders (en het is een 24/7 fitness, dus geregeld is er niemand aanwezig) moet je dus via zo'n 24u-helpdesk-apparaat gaan (waar niet altijd meteen iemand reageert)
    En ja, ik heb dat dus al eens voorgehad. Ik was toch na 45 minuten alweer binnen...
    Dit is ook mijn ervaring, op sommige locaties is het nog redelijk te doen, en kan je mits je niet op een druk tijdstip gaat, een proper kastje vinden om alles weg te steken en ook nog een 'basic' douche nemen. Maar ik nu meer in Leuven zit en ook wel eens in Aarschot ga sporten vind ik die douches allesbehalve 'te doen'. Er zijn maar 4 douches voorzien, waarvan er meestal maar 1 of 2 deftig werken, dus dan is het ofwel aanschuiven of toch maar nat in het zweet de auto inkruipen en thuis gaan douchen. En dan nog niet gesproken over de vuiligheid, waarbij gewoon alles blijft liggen, van ondergoed tot lege schampoo-flessen van vorige bezoekers, en de gamele lockers waar je amper een rugzak in kwijt raakt. Een douche kunnen nemen na het sporten vind ik nu toch iets basis, jammer dat ze blijkbaar daar zo hard op willen besparen. Ik vermoed dan ook dat ze de douches met opzet heel erg basic houden om u te ontmoedigen ter plaatse te douchen ipv thuis uw eigen douche te gebruiken na het sporten.

Dat je niet meer binnen raakt na het scannen heb ik ook eens gehad, had toen wel geluk dat ik gewoon een teken kon doen naar de persoon aan de balie die dan het poortje kwam opendoen.

Ik ben alleszins razend enthousiast over Basic Fit. Douches zijn prima, zeer grote ruimte, heel veel toestellen, en vooral hun app is super.

Deze maand al 10.000kcal verbrand, die app motiveert enorm en houdt alles mooi bij!
    Dan heb je blijkbaar één van de weinige locaties gevonden waar het dan wel in orde is.

Antwerp1's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door griffen Bekijk bericht

Ik heb ook een volledig zwarte.
    Ja die 24/7 open zijn, ne maat van mij gaat vaak rond middernacht naar basicfit aan 't sportpaleis, dan zit er geen kat, behalve enkele drugsdealers

iTrader
    12 (93%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    LoL. Zalige locatie om te dealen

XA4's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

App nog nooit echt goed bekeken.
    Maar na jouw bericht zal ik er me eens aanzetten

En ja, mijn barcode is sinds de nieuwe kaart ook zwart. Kan dus niet meer toegevoegd worden aan Stocard ofzo.
    Is natuurlijk dat je die barcode niet zomaar kan doorsturen, maar wel lastig als je je kaart vergeten bent en de Stocard-barcode niet meer als backup hebt...

Fruitboer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XA4 Bekijk bericht
    App nog nooit echt goed bekeken.
    Maar na jouw bericht zal ik er me eens aanzetten

En ja, mijn barcode is sinds de nieuwe kaart ook zwart. Kan dus niet meer toegevoegd worden aan Stocard ofzo.
    Is natuurlijk dat je die barcode niet zomaar kan doorsturen, maar wel lastig als je je kaart vergeten bent en de Stocard-barcode niet meer als backup hebt...
    Hier op het werk ligt een barcode scanner waarmee ik de code toch heb kunnen scannen.
    Dan de gescande code ingegeven in een online barcode generator en deze dan gescand met Stocard.
    Dus als je wil lukt het wel met Stocard maar niet iedereen heeft dit ter beschikking dus veel minder mensen die de barcode kunnen delen met anderen.

Ik heb een premium abonnement dat ik deel met mijn vriendin dus dan is het wel handig om de code toch te hebben op Stocard.
    Zeker omdat je maar 1 kaart krijgt.
    Laatst gewijzigd door Fruitboer; 23 januari 2020 om 15:43

Pagina 15 van 16 Eerste ... 5111213141516 Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten