Pagina 11 van 13 Eerste ... 78910111213 Laatste

Discussie: Basic Fit / Fitness

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rscaboy Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik vermoed dat de taal zal bepaald worden door de keuze van je favoriete fitness.
    Allereerst bedankt voor je reply!

Je hebt volledig gelijk, bij het selecteren van Basic Fit in Sint-Pieters-Leeuw wordt de taal in het nederlands ingesteld. Heel jammerdat een gemeente zoals Anderlecht dan standaard in het frans wordt gezet. Tot zover mijn kennis is het Brussels Hoofdstedelijk Gewest tweetalig...

Ter info: ik ben perfect tweetalig en heb helemaal geen issue om frans te spreken maar dat frans als standaard wordt genomen in een tweetalig gebied vind ik frapant.

iTrader
    1 (100%)
    Iemand die de membership gebruikt voor 2 personen? Hoe gaat dit in zijn werk? Moet die 2de persoon effectief onder hetzelfde dak wonen? En krijgt die dan ook een kaart of niet?

Alvast bedankt

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    For the hottest rallynews like us on https://www.facebook.com/TACrally

Slynx's schermafbeelding
    iTrader
    48 (93%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mcgrave Bekijk bericht
    Iemand die de membership gebruikt voor 2 personen? Hoe gaat dit in zijn werk? Moet die 2de persoon effectief onder hetzelfde dak wonen? En krijgt die dan ook een kaart of niet?

Alvast bedankt

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    Jep, hierzo.
    Je mag eender wie meenemen, dus die tweede persoon hoeft niet onder hetzelfde dak te wonen.
    Je krijgt maar één kaart, helaas. Ik ga ofwel alleen / ofwel gaat m'n madam alleen / ofwel gaan we samen, dus best wel altijd gedoe om die kaart bij te hebben
    PSN: slynxeh

iTrader
    0

fitness leuven

Hey

Ik ga op kot in Leuven en ben op zoek naar een goede fitness. Als student is prijs natuurlijk een factor, maar vooral ook drukte en soort mensen die er komen (geen groepjes wannabe's die dan super lang toestellen in beslag nemen etc.) momenteel sport ik in Gent (stadium coupure) voor 19 euro per maand (studentenprijs). Als ik dezelfde prijsklasse zou willen, zou ik naar basic fit of jims fitness moeten, maar deze lijken mij juist de clubs die die wannabe groepjes aantrekken. Iemand ervaringen? Eventueel andere fitnessclubs die aan te raden zijn?

groetjes!

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Sportkot ?
    * sportkaart: https://www.kuleuven.be/sport/univer...ntrum/tarieven
    * univ-fit: https://www.kuleuven.be/sport/accommodatie/univ-fit

Als ik het goed heb moet je die combineren en dan is het 27 + 95 euro voor gans jaar

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Sportkot ?
    * sportkaart: https://www.kuleuven.be/sport/univer...ntrum/tarieven
    * univ-fit: https://www.kuleuven.be/sport/accommodatie/univ-fit

Als ik het goed heb moet je die combineren en dan is het 27 + 95 euro voor gans jaar
    Ja maar heb al gehoord dat het daar eigenlijk heel erg klein is dat ze soms moeten aanschuiven voor een bepaald toestel.

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    102 (100%)
    Ik ging destijds naar City-Fit: Home

Iets duurder, maar was zijn geld meer dan waard. In al mijn jaren misschien 5x moeten wachten aan een toestel. Daarnaast ook vriendelijke eigenaar die je graag helpt indien nodig. Tot slot ook gratis toegang tot de sauna, in zoverre dat je zou interesseren.

De-Function's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    zijn er nog volk van hier die naar BF gaan in A12 ,Mechelesesteenweg of Middelheim in Antwerpen rond 13-15u?
    zoja, zijn er dan ook daar veel volk ?
    ga nu naar basic fit in hoboken en vind da rond 13-15u al veel volk is. heb moeite om aan free weights trainingen te doen
    BOOOYEAAAAAH

rscaboy's schermafbeelding
    iTrader
    111 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De-Function Bekijk bericht
    zijn er nog volk van hier die naar BF gaan in A12 ,Mechelesesteenweg of Middelheim in Antwerpen rond 13-15u?
    zoja, zijn er dan ook daar veel volk ?
    ga nu naar basic fit in hoboken en vind da rond 13-15u al veel volk is. heb moeite om aan free weights trainingen te doen
    Op google maps kan je bij veel zaken de drukste tijden bekijken.
    PSN: rscaboy_belgium

BelgianWolf's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Iemand enig idee hoe de BF van Aarschot het schopt?
    Heb wel intresse om terug te beginnen fitnessen maar zoals hier boven gelezen.
    Toch is eventjes polsen of er iemand ervaring heeft met deze basic fit.

Thanks!

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BelgianWolf Bekijk bericht
    Iemand enig idee hoe de BF van Aarschot het schopt?
    Heb wel intresse om terug te beginnen fitnessen maar zoals hier boven gelezen.
    Toch is eventjes polsen of er iemand ervaring heeft met deze basic fit.

Thanks!
    Ruime fitness waar ge op zich zeker een goeie work-out kunt doen. Grote cardioruimte, dumbbells tot 50kg en groepslessen mocht het u interesseren.
    Ook veruit de properste (en wellicht beste) Basic-Fit waar ik al geweest ben.

Het enige minpunt is wel dat het door de week 's avonds (zeker maandag) heel druk kan worden. Niet dat het zo druk wordt dat ge bij iedere oefening 10 minuten moet wachten, maar als ge kunt zou ik toch op een vroeger uur trainen.
    Ik dacht trouwens dat er begin volgend jaar in Heist-op-den-Berg een BF zou openen, dus dat zou toch al een heel hoop volk schelen.

BelgianWolf's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Amai mercikes voor de info . Ik werk in shiften dus ik zou zowizo op uren gaan wanneer er meestal niet veel volk gaat.
    Is deze ook 24/24 open of?
    Alvast thx voor reply !

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    102 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BelgianWolf Bekijk bericht
    Amai mercikes voor de info . Ik werk in shiften dus ik zou zowizo op uren gaan wanneer er meestal niet veel volk gaat.
    Is deze ook 24/24 open of?
    Alvast thx voor reply !
    LMGTFY
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

John1307's schermafbeelding
    iTrader
    50 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WhiteCollar Bekijk bericht
    Hey

Ik ga op kot in Leuven en ben op zoek naar een goede fitness. Als student is prijs natuurlijk een factor, maar vooral ook drukte en soort mensen die er komen (geen groepjes wannabe's die dan super lang toestellen in beslag nemen etc.) momenteel sport ik in Gent (stadium coupure) voor 19 euro per maand (studentenprijs). Als ik dezelfde prijsklasse zou willen, zou ik naar basic fit of jims fitness moeten, maar deze lijken mij juist de clubs die die wannabe groepjes aantrekken. Iemand ervaringen? Eventueel andere fitnessclubs die aan te raden zijn?

groetjes!
    Voor die 20€ per maand pak je beter een basic-fit membership. Das pure luxe in vgl met het sportkot! Trouwens ik peins dat er meer wannabe's rondlopen in het Sportkot dan in de gemiddelde Basic-Fit... .

coldvinc's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slynx Bekijk bericht
    Jep, hierzo.
    Je mag eender wie meenemen, dus die tweede persoon hoeft niet onder hetzelfde dak te wonen.
    Je krijgt maar één kaart, helaas. Ik ga ofwel alleen / ofwel gaat m'n madam alleen / ofwel gaan we samen, dus best wel altijd gedoe om die kaart bij te hebben
    Zijn er zo nog? ik ga geregeld bij mijn vriendin op haar kot slapen in Leuven en er is daar een basicfit dichtbij. We zouden daarom samen het "premium" lidmaatschap nemen, maar in de algemene voorwaarden staat dat de tweede gebruiker op hetzelfde adres moet wonen. Controleren ze dit (grondig)?
    My fight towards financial independence: https://www.fighttofire.com

Pagina 11 van 13 Eerste ... 78910111213 Laatste

Regels voor berichten