Pagina 1 van 5 12345 Laatste
    shawnthaboss's schermafbeelding
    iTrader
    69 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)

hoe kan ik (redelijk)snel vermageren ??

hallo

eerst en vooral sorry als dit niet de juiste plaats is voor mijn thread
    maar weet niet echt waar anders ik dit moet zetten

ik zou dus op een redelijk snelle tijd willen vermageren maar wat kan ik hiervoor het beste doen ??
    ik ga elke dag 1 uurtje naar de fitnes en daar doe ik
    15 min crosstrainer
    15 min fietsen
    10 min loopband
    5 min roeien
    24x sit ups
    ook drink ik gemiddeld 2-2.5L water per dag en af en toe eens een cola zero als ik het water ff beu ben maar kan ik iets doen om sneller te vermageren bv vetverbranders ofzo pakken ?? of een speciaal dieet dat gemaakt is voor snel te vermageren ??
    het zou me enorm helpen als iemand mij hiermee kan helpen want ik ben het dik zijn toch wel serieus beu nu

grtz
    no votes  

YaMo's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dat dieet waarvoor den Bart posterboy speelt dient toch om snel af te vallen, dacht ik.
    no votes  

Ohm's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Een goed trainingsschema in u plaatselijke fitness kan veel helpen. Een fitness waar ze hun leden goed opvolgen, info geven, om de zo veel tijd metingen doen van u vetpercentage/hartritme tijdens het sporten zijn de beste. 1u per dag is op nen vlo wat zitten zweten of wat lopen zonder echt te weten wat je aan het doen doen bent helpt niets.
    Op u voeding letten, stoppen met eten als je genoeg hebt en niet als je zin in eten over is.
    Blijf van die pillen af en koop ook geen grote potten met zo'n poeder want dat is 1 grote placebo.
    ...Ω...
    no votes  

iTrader
    69 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YaMo Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dat dieet waarvoor den Bart posterboy speelt dient toch om snel af te vallen, dacht ik.
    merci maar de site is int frans daar versta ik nix van xp
    no votes  

iTrader
    69 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ohm Bekijk bericht
    Een goed trainingsschema in u plaatselijke fitness kan veel helpen. Een fitness waar ze hun leden goed opvolgen, info geven, om de zo veel tijd metingen doen van u vetpercentage/hartritme tijdens het sporten zijn de beste. 1u per dag is op nen vlo wat zitten zweten of wat lopen zonder echt te weten wat je aan het doen doen bent helpt niets.
    Op u voeding letten, stoppen met eten als je genoeg hebt en niet als je zin in eten over is.
    Blijf van die pillen af en koop ook geen grote potten met zo'n poeder want dat is 1 grote placebo.
    ok merci maar op de fitnes zegt iedereen da die plannekes hellemaal ni werke en zelf een schema samestellen kan ik ni egt eigelijk ...
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shawnthaboss Bekijk bericht
    ok merci maar op de fitnes zegt iedereen da die plannekes hellemaal ni werke en zelf een schema samestellen kan ik ni egt eigelijk ...
    kan ik niet of wil ik niet ?

begin maar eens met did

google! .....

ik zal je al een tip geven... van een slecht slaapritme te onderhouden word je dik
    dus google morgen maar eens na je nachtrust het is half 6 man!
    no votes  

iTrader
    69 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DDeeJay Bekijk bericht
    kan ik niet of wil ik niet ?

begin maar eens met did

google! .....

ik zal je al een tip geven... van een slecht slaapritme te onderhouden word je dik
    dus google morgen maar eens na je nachtrust het is half 6 man!
    denk je ni egt da ik zelf al geen moeite heb gedaan ?? anders zouik het hier ni vrage eh en ok tis half 6 so af en toe moet da toch is kunne eh
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    je vind op google 1001 kant en klare goede schemas dus wees niet lui en zoek eens echt deze keer
    no votes  

Fireflame's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    eat less, move more.
    Iedere dag.
    no votes  

herc's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Een uitgebalanceerd voedingsschema waarmee je onder je onderhoud eet in combinatie met cardio, dat zal je wekelijks resultaat opleveren en zal ook het gemakkelijkst vol te houden zijn.

Begin niet met crashdieeten of andere onzin.
    ik ben groter dan maaltijdbox
    no votes  

i am evel homer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    In de fitness ook gewichten heffen buiten enkel cardio te doen. Gewichtheffen verbrand enorm veel calorieën, vooral in het begin. Een uurtje zal dan wel iets te weinig zijn.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    stoppen met eten works every time
    PSN: Hayalyby
    no votes  

herc's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door i am evel homer Bekijk bericht
    In de fitness ook gewichten heffen buiten enkel cardio te doen. Gewichtheffen verbrand enorm veel calorieën, vooral in het begin. Een uurtje zal dan wel iets te weinig zijn.
    Met cardio verbrand je meer dan bij gewichtheffen. Maar als je ook krachttraining doet, zal je spiermassa toenemen waardoor je lichaam ook meer voedingsstoffen nodig heeft. Maar dat verschil zal je uiteraard niet meteen merken.
    ik ben groter dan maaltijdbox
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herc Bekijk bericht
    Met cardio verbrand je meer dan bij gewichtheffen. Maar als je ook krachttraining doet, zal je spiermassa toenemen waardoor je lichaam ook meer voedingsstoffen nodig heeft. Maar dat verschil zal je uiteraard niet meteen merken.
    Post-Workout Fat Loss
    Your metabolism continues to stay elevated for several hours following exercise to aid in muscle recovery such as removing byproducts accumulated in the muscles and replenishing energy stores. The higher the intensity of the exercise, the longer your metabolism will stay elevated. Because heavy squats are a high-intensity exercise, it will keep your metabolism elevated for longer after your workout than moderate-intensity aerobic exercise. A majority of calories burned following a heavy squat workout will come from fat stores.
    Muscle Tissue and Metabolism
    Including heavy squats into your training program will also increase lean muscle tissue. Muscle tissue is more metabolically active than fat tissue. In other words, your overall metabolism will be higher, and your will burn more calories each day than you would without the added muscle tissue. For every 1 lb. of muscle gained, your body will burn 30 to 50 calories per day. Conversely, 1 lb. of fat only burns about three calories a day, according to the ExRx website. Adding just 5 lbs. of muscle to your frame can help burn 250 extra calories a day, which could result in a 26 lb. of fat loss in a year -- as long as you control your caloric intake.

Read more: Do Heavy Squats Burn Fat? | LIVESTRONG.COM
    no votes  

Schnippy's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shawnthaboss Bekijk bericht
    hallo

eerst en vooral sorry als dit niet de juiste plaats is voor mijn thread
    maar weet niet echt waar anders ik dit moet zetten

ik zou dus op een redelijk snelle tijd willen vermageren maar wat kan ik hiervoor het beste doen ??
    ik ga elke dag 1 uurtje naar de fitnes en daar doe ik
    15 min crosstrainer
    15 min fietsen
    10 min loopband
    5 min roeien
    24x sit ups
    ook drink ik gemiddeld 2-2.5L water per dag en af en toe eens een cola zero als ik het water ff beu ben maar kan ik iets doen om sneller te vermageren bv vetverbranders ofzo pakken ?? of een speciaal dieet dat gemaakt is voor snel te vermageren ??
    het zou me enorm helpen als iemand mij hiermee kan helpen want ik ben het dik zijn toch wel serieus beu nu

grtz
    Hoi Shawn,

Ikzelf ben ongeveer 6maand terug ook intensief beginnen trainen om weer op topniveau te komen, ik heb lange tijd gevoetbald maar dit was ondertussen al 4-tal jaar geleden en ik deed niets meer van sport met als gevolg een vetpercentage van rond de 20% en een licht overgewicht bmi. 26 ondertussen zit ik na 6 maand aan een vetpercentage van 9% en een bmi van 22 dus ideaal en ben weer topfit.

Ik ben eerst op eigen houtje gaan trainen en de eerste kilo's vlogen eraf maar eens ik zo'n 6kg afgevallen was dan ging het moeilijk omdat ik enkel sporte om af te vallen en geen dieet volgde (ben daar niet aan) wat deed ik van sport enkel cardio en powertraining: dagelijks 45min. crosstrainen op niveau 7 (was het bij mijn toestel) en af en toe eens een intervaltraining. Indien het te warm was om binnen te fitnessen ging ik buiten gaan lopen in het bos ongvr. 15 a 18km. Maar zoals gezegd was dit niet genoeg om aan m'n ideaal te komen. Dan ben ik naar een sportarts geweest en heb een fysieke test afgelegd, alles was ok en dan heb ik een afspraak gemaakt in een sportcentrum waar je gedurende een voormiddag allerlei oefeningen moet doen en ze constant uw hartslag, bloed en ademhaling controleren op basis van die inspanningen stellen ze een optimaal trainingschema op waarbij je op een zo snel en efficiënt mogelijke manier weer op topniveau bent en voor mij was dit een grote aanpassing : 45min. crosstrainen per dag was teveel volgens hun schema 32min. was meer dan genoeg en dan zo'n 8 a 10min. cooldown training dus gewoon op zéér laag tempo uw hartslag laten zakken, op de crosstrainer moet ik m'n hartslag aan 140 houden, voordien trainde ik altijd aan 160 maar volgens het sportcentrum was dit te hoog en minder efficiënt enja zo'n maand geleden ben ik dus aan m'n ideale fitheid geraakt en vetpercentage. Nu mag ik veranderen naar 3x per week ipv. dagelijks maar kan het niet laten en train nog dagelijks. Ivm powertraining stelde weinig voor khad zo'n toestel waarmee je alle spieren kon trainen maar nu doe ik enkel nog sit ups op bank (3x 15) en push ups (2x 30)
    no votes  

Pagina 1 van 5 12345 Laatste

Regels voor berichten