Pagina 25 van 25 Eerste ... 152122232425
    PsYchO66's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik zie er via de app en de site toch ook maar 5, 2 Pro League en de 3 andere kanalen (telkens NL en FR).
    Wat is er op dat 3e ProLeague kanaal dan te zien? Staat ook niet in het zendschema op hun site.

Verstuurd vanaf mijn COL-L29 met Tapatalk
    Don’t cry old man, don’t cry: everybody dies...

kampers's schermafbeelding
    iTrader
    54 (98%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    ---------------------------------------
    - Twitch - YouTube - Discord
    - NBA 2K21 - FIFA 21 - iRacing

byter's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Maar via de app/site zijn het er momenteel inderdaad maar 5. Geen 3de pro league Eleven zender. Misschien dat die er pas bijkomt als 1B/Superleague begint?
    Service guarantees citizenship.

kampers's schermafbeelding
    iTrader
    54 (98%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Ik ben nu 2/3 weken TV Vlaanderen aan het proberen (gratis maand) via de app op mijn Samsung Tv.

Die hebben echt problemen met fps volgens mij. Eerst viel het bij voetbal alleen op dat je “ghosting” had van de bal. Maar nu ook heel hard tijdens tv programma’s die niet smooth lopen.

En soms ook Gwn voor een paar sec stopt met afspelen. (Via internet, kabel in de tv)

Ik ga na deze maand zeker niet verlengen.
    - Twitch - YouTube - Discord
    - NBA 2K21 - FIFA 21 - iRacing

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Filip Joos weg bij ElevenSports -> joepie, da's alvast een verbetering van de commentaar bij de voetbalmatchen op ElevenSports nu

Accordis's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb Eleven Sports geprobeerd, het leek veelbelovend met de matchen die je achteraf kan herbekijken. Maar het duurt toch super lang eer dat ze die online zetten? Minstens 1 tot 2 dagen later...

Zo heb ik er ook niks aan, dan betaal ik nog liever 2x zoveel voor Telenet Play Sports en dat ik de match opneem op de digicorder. Want nu is het toch weggesmeten geld en enkel frustraties als ik telkens zie dat de matchen er nog altijd niet op staan (ik kan zelden live kijken).

Dus volgende week als mijn maandabbo afloopt terug naar Telenet!
    punt.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Accordis Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik heb Eleven Sports geprobeerd, het leek veelbelovend met de matchen die je achteraf kan herbekijken. Maar het duurt toch super lang eer dat ze die online zetten? Minstens 1 tot 2 dagen later...

Zo heb ik er ook niks aan, dan betaal ik nog liever 2x zoveel voor Telenet Play Sports en dat ik de match opneem op de digicorder. Want nu is het toch weggesmeten geld en enkel frustraties als ik telkens zie dat de matchen er nog altijd niet op staan (ik kan zelden live kijken).

Dus volgende week als mijn maandabbo afloopt terug naar Telenet!
    Ja idd, als live kijken niet lukt dan lijkt me dat wel slim... begrijp niet waarom ze dat niet sneller kunnen brengen?

Hazz's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb vorige week Club - WB nochtans een uurtje na zendtijd kunnen bekijken. Misschien was dat een sjanske, want voor de rest alles al live kunnen zien.
    Voorlopig niet echt problemen ondervonden met Eleven sinds die ene match waar de stream ineens uitlag. Hout vasthouden.
    Desktop: Intel Core i5 8600K | Be-Quiet Dark Rock 4 | MSI Z370 Gaming Plus | Asus GTX1070 Ti ROG Strix A8G | Samsung 960EVO 500GB | Corsair TX650M V2 | Corsair 2x8GB DDR4-3000 Vengeance LPX C15 | Corsair Carbide 275R | AOC AG241QX - WQHD 144 Hz
    FCB

Hazz's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zijn er mensen met Eleven die de app op hun proximus decoder geinstalleerd krijgen? Ik vind die nergens in de playstore. Of blokkeert proximus die app manueel omdat ze zelf sport packs aanbieden?
    Voorlopig stream ik gewoon met hdmi kabel vanaf laptop, maar als de Eleven apps reeds geinstalleerd kan worden is dat nog handiger natuurlijk. Op smartphone allemaal geen probleem, maar in playstore van decoder niks te vinden.
    Desktop: Intel Core i5 8600K | Be-Quiet Dark Rock 4 | MSI Z370 Gaming Plus | Asus GTX1070 Ti ROG Strix A8G | Samsung 960EVO 500GB | Corsair TX650M V2 | Corsair 2x8GB DDR4-3000 Vengeance LPX C15 | Corsair Carbide 275R | AOC AG241QX - WQHD 144 Hz
    FCB

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hazz Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Zijn er mensen met Eleven die de app op hun proximus decoder geinstalleerd krijgen? Ik vind die nergens in de playstore. Of blokkeert proximus die app manueel omdat ze zelf sport packs aanbieden?
    Voorlopig stream ik gewoon met hdmi kabel vanaf laptop, maar als de Eleven apps reeds geinstalleerd kan worden is dat nog handiger natuurlijk. Op smartphone allemaal geen probleem, maar in playstore van decoder niks te vinden.
    Heb je geen Smart TV die app store heeft? Ik heb Samsung TV en daar gebruik de Eleven-app, werkt prima!

Hazz's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Neeje, 't is voor bij de ouders thuis, daar is het nog geen smart tv
    FCB

Regels voor berichten