Pagina 18 van 25 Eerste ... 8141516171819202122 ... Laatste
    Pieter3770's schermafbeelding
    iTrader
    195 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vincort Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Eleven Sports wil de fans geruststellen en hoopt deze week nog een akkoord met Telenet te vinden

Best hallucinant dat ze dat tot de laatste dag laten aanslepen! Het comfort van de sportklant staat duidelijk niet voorop bij Telenet: kan ik dit weekend naar mijn club kijken of niet?
    Vooral hallucinant dat alle Telenet klanten toch nog braaf zitten te wachten tot ze de deal in orde krijgen (of niet).
    Ze hadden massaal moeten overstappen nu. Dan kon Telenet beginnen vechten om ze terug te winnen de komende jaren. Zou de prijzen in België misschien eindelijk eens ten goede komen.
    Maar neen, de Vlaming is weer te honkvast. Zal wel zijn dat Telenet zich niet haast.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hoh ja, ik ga ook niet overstappen om dan direct weer over te stappen.... Ik ben héél tevreden over Telenet en heb dan ook wel geduld op dit moment. Indien het blijkt dat ze het Belgische voetbal niet gaan binnen halen zal ik wel kijken op welke manier ik dit wel kan bekijken.
    Ik verwacht wel nog steeds een akkoord en ik veronderstel dat dit er nog wel gaat komen.

Lobmans's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drolf Bekijk bericht
    Eerste weekend gratis te kijken blijkbaar.
    Geen flauw idee hoeveel voetbal klanten orange denkt te verwachten.
    Er zullen toch niet veel bestaande orange klanten de optie bijbestellen volgens mij, want anders was je gewoonweg geen klant bij orange omdat ze het tot voor kort gewoonweg niet aanboden.

Ook zeer benieuwd of Telenet nog een overeenkomst kan maken. Daar moet het toch ook al code donkeroranje zijn nu.
    Niet vergeten dat de eerste maanden voetbal mét publiek nog niet aan de orde is. Er zullen dus ook heel wat supporters zijn die voordien geen voetbalpakket op tv hadden omdat ze al een abonnement op hun club hadden, die nu wél bereid zijn te betalen voor voetbal op tv omdat ze niet live kunnen gaan zien. Zelf heb ik ook nooit betaald voor voetbal op tv aangezien ik de thuismatchen al live in het stadion ging zien, maar nu dat niet meer mogelijk is ga ik toch ook wel een abonnement op Eleven Sports of Play Sports nemen (afhankelijk van de prijs waar Telenet alsnog mee gaat afkomen).

Dat t Orange vanaf nu wél voetbal aanbiedt, lijkt me vooral een troef te zijn voor hen om klanten binnen te halen die de overstap voordien nog niet wilden doen juist omwille van het ontbreken van Belgisch voetbal. Zelf ben ik altijd tevreden geweest van Telenet en is overstappen naar andere provider niet aan de orde (als Play Sports niet in prijs verlaagd wordt dan neem ik gewoon Eleven Sports voor het voetbal). Iemand die echter wel al lange tijd ontevreden was over Telenet (of gewoon puur voor de voordeligste provider wilt gaan), zal nu wel vlug geneigd zijn om over te stappen.

jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieter3770 Bekijk bericht
    Vooral hallucinant dat alle Telenet klanten toch nog braaf zitten te wachten tot ze de deal in orde krijgen (of niet).
    Ze hadden massaal moeten overstappen nu. Dan kon Telenet beginnen vechten om ze terug te winnen de komende jaren. Zou de prijzen in België misschien eindelijk eens ten goede komen.
    Maar neen, de Vlaming is weer te honkvast. Zal wel zijn dat Telenet zich niet haast.
    Heeft weinig te maken met honkvast.
    Ik zou ook niet overstappen als telenet niet over de brug komt. Ook proximus is hier op straat geen ideale oplossing. De 2 buren hierlangs die even bij Orange zijn geweest, waren daar ook niet over te spreken. Dus het gras is zeker niet groener aan de overkant.
    Ben voor de rest ook zeer tevreden over telenet hier, dat wel meer dan sport alleen is natuurlijk. Als de voetbal niet komt zijn er ook gewoon andere manieren om te kijken dan play sports.

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    156 (99%)
    Mentioned
    16 Post(s)
    Dan moogde hier hier mijn installatie komen doen van een andere operator en kabels trekken
    PSN: Jonas89

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    679 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Bij mij komen ze volgende week proximus leggen hopelijk beklaag ik me het niet.

Pieter3770's schermafbeelding
    iTrader
    195 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Dan moogde hier hier mijn installatie komen doen van een andere operator en kabels trekken
    Proximus is dat hier gratis komen doen 1,5j geleden.
    Nog geen seconde beklaagd.
    Ze hebben beiden hun voor- en nadelen.
    Prijs is bij Telenet gewoon het hoogste en ze zien jaarlijkse stijging bijna als een verworven recht tegenwoordig.

Heeft wel met honkvast te maken. De moeite niet willen doen. Schrik voor de verandering.
    Ik zou zeggen, ga er eens voor. Je kan nog altijd terug!

blub's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik hoop alsnog dat ze over de brug komen, maar we verhuizen toch binnenkort, ga op dat moment eens bekijken of ik alsnog blijf of toch overschakel naar Proximus.
    Al jaren Telenet klant hier en nog geen klagen gehad van service en diensten enzo.
    Al verschillende keren geswitched tussen pakketen en opties zonder problemen en de laatste keer dat er iemand van Proximus langs kwam voor hun voorstel op tafel te leggen, was er zo goed als of zelfs geen verschil dacht ik qua prijs.
    Hoist Your Colours High!

iTrader
    156 (99%)
    Mentioned
    16 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door buffalo_magic Bekijk bericht
    Hoh ja, ik ga ook niet overstappen om dan direct weer over te stappen.... Ik ben héél tevreden over Telenet en heb dan ook wel geduld op dit moment. Indien het blijkt dat ze het Belgische voetbal niet gaan binnen halen zal ik wel kijken op welke manier ik dit wel kan bekijken.
    Ik verwacht wel nog steeds een akkoord en ik veronderstel dat dit er nog wel gaat komen.
    Ja zo bekijk ik het ook.

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack|herrer Bekijk bericht
    Ben voor de rest ook zeer tevreden over telenet hier, dat wel meer dan sport alleen is natuurlijk. Als de voetbal niet komt zijn er ook gewoon andere manieren om te kijken dan play sports.
    Hetzelfde hier. Dat er voorlopig geen Belgische voetbal te zien zal zijn is voor mij vooralsnog geen reden om ook meteen mijn portie Premier League (en toppers uit andere competities), F1 én HBO mee overboord te smijten door over te stappen.
    Xbox Live: MaximeDW92

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    679 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Iemand idee of je ergens dag pas kan nemen via eleven ?

iTrader
    156 (99%)
    Mentioned
    16 Post(s)
    Ik merk wel dat de huidige Eleven zenders op Telenet verplaatst zijn.
    Stonden op nr 110-111-112 (eigen keuze benumering); en staan nu op 215-216-217. Zonder dat ikzelf iets heb gedaan

KFoxx's schermafbeelding
    iTrader
    39 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Iemand idee of je ergens dag pas kan nemen via eleven ?
    Enkel maandpas aan 10.99, of 119 per jaar. Heb zelf een all in voor het jaar, had ook korting en grootvader kijkt veel buitenlands voetbal. Ook samsung tv dus kan gewoon via de tv app kijken. Altijd welkom voor Brugge ze, je bent hier toch nog geweest .

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hallo, Telenet heeft voorlopig geen akkoord kunnen bereiken met Eleven
    Sports voor het uitzenden van de Jupiler Pro League. Om die reden zal de operator vanaf 11
    augustus een korting toekennen van 10 euro per maand op alle huidige en nieuwe Play Sports
    abonnementen en dit zolang er geen overeenkomst bereikt wordt met de rechtenhouder. Ondertussen lopen de onderhandelingen verder en doen we er alles aan om zo snel mogelijk de Jupiler Pro League te kunnen aanbieden.

Voorlopig dan maar maandpas nemen bij Eleven en op de Apple TV zetten ...

Vincort's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibico Bekijk bericht
    Voorlopig dan maar maandpas nemen bij Eleven en op de Apple TV zetten ...
    Dat lijkt de oplossing voorlopig. Dit kost ons wel €0.99 per maand meer, en toch een deeltje ongemak (zeker voor zij die geen Chromecast hebben)...

Ik hoop gewoon dat Premier League zo snel mogelijk weg gaat bij Play Sports, dan kunnen we tenminste de sprong volledig maken naar de digitale kanalen.

Regels voor berichten