Bekijk resultaten enquête: Studio Live: een vloek of zegen?

Aantal stemmers
16. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Zegen: yep, ik vind de formule met 5 analisten & 1 commentator tijdens de match leuker.

2 12,50%
  • Vloek: nee, geef mij maar duo-commentaar die zowel de match zelf als voorbeschouwing & analyse doen.

14 87,50%
Pagina 11 van 11 Eerste ... 7891011
    Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    139 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)

Play Sports Studio Live: een vloek of een zegen?

Ik schakel pas in op startuur, en tijdens de rust doe ik iets anders. Na de wedstrijd zap ik ook weg.

Vond het vroeger ook beter met Duo-commentators, je zat precies meer in de wedstrijd/stadion
    PSN: Jonas89

TeeJay's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Duo-commentaar heeft meestal nogal weg van een gesprek op café en vind ik daardoor echt ergerlijk. De co-commentator zit er ook vaak bij voor piet snot en zorgt er op de een of andere manier voor dat de hoofdcommentator minder betrokken lijkt bij de match en minder enthousiast reageert. Daarom: één commentator graag. Maar dan wel iemand die er iets van kan en dus niet Stefan Van Loock, Bram Lambert, Carl Huybrechts of Gui Polspoel. En laat die onnozele Stijn zijn nutteloze tussenkomsten ook maar achterwege.

Voor- en nabeschouwingen in de studio klinken goed in theorie, maar worden in België zelden goed aangepakt en hier dus steevast geskipt. Wanneer de commentators die zelf voor hun rekening houden ook overigens.

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Duo commentaar op de radio kan ik wél smaken. Op televisie niet.
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    646 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    peter vandenbemt zou ik zo graag, op televisie zien komen ( commentaar ) naar mijn mening beste commentator die er is.

ThatsPrettyDope's schermafbeelding
    iTrader
    81 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Premier league volgen als proximus klant

Beste mensen,

Ik had graag dit jaar de premiere league gevolgd, maar ben jammer genoeg bij proximus aangesloten. Ik vind het dan ook een beetje te veel van het goede om een dike 40 euro per maand extra uit te geven om deze dan wel te kunnen kijken bij telenet. Dus zoek ik een alternatief met degelijke beeldkwaliteit om wel mee te kunnen genieten van deze competitie, al dan niet op groot scherm. Alvast bedankt voor enige hulp die kan baten.
    “He who says he can and he who says he can’t are both usually right”

AlexisS's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Je kan zoeken naar streams maar persoonlijk vind ik dat bagger, zeker voor de toppers is het een enorm getaffel om een goed werkende stream te vinden. Dus om die reden maar Telenet genomen na mijn verhuizing. Alsook dat die F1 rechten ook hebben.

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AlexisS Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Je kan zoeken naar streams maar persoonlijk vind ik dat bagger, zeker voor de toppers is het een enorm getaffel om een goed werkende stream te vinden. Dus om die reden maar Telenet genomen na mijn verhuizing. Alsook dat die F1 rechten ook hebben.
    is er nergens een kroeg in de buurt waar ze een groot scherm hebben?

9lives UNI's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Altijd grappig hoe voetbalfanaten met miljoenen goochelen maar in real life zich al verslikken over 40€. Zoveel moeite zal het wellicht niet kosten om illegale streams te vinden zeker?

Général Zantas's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    zoek gewoon naar reddit soccerstreams en ge vindt elke speeldag genoeg goeie livestreams.
    le Général Zantas, dictateur de Palombie

Newboy's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 9lives UNI Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Altijd grappig hoe voetbalfanaten met miljoenen goochelen maar in real life zich al verslikken over 40€. Zoveel moeite zal het wellicht niet kosten om illegale streams te vinden zeker?
    Wat heeft dat er nu mee te maken? Wij hebben toch geen miljoenen? En het is niet enkel 40€. De meesten hebben ook nog internet en soms GSM bij. Dan zit je bij Telenet snel boven de 100€/maand.

Ik zit enkel en alleen bij Telenet omdat het een beter voetbalaanbod heeft dan Proximus. Mocht Sporting Telenet nu een onafhankelijke zender zijn stapte ik snel over naar Scarlet.
    "What we do in life, echoes in eternity!!"

Now Playing: Horizon Zero Dawn complete edition - PS4pro
    Last played: Tales from the Borderlands - PS4pro VR

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    161 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Karel Geraerts commentator bij Spaans voetbal, wie verzint het?

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)

Abonnement voor 1 maand bij eleven sports

Ik weet niet of het hier juist staat, maar wou is vragen wie er hier zo'n abbonement heeft op eleven sports?

Ik zou namelijk de kamp van McGregor willen vs khabib willen zien en deze wordt daar uitgezonden...

Op hln stond een code waarmee dat dit 5 eur is voor de fightpass ipv 6 eur... (UFC229HLN)

Paar vraagjes hierbij:
    -ik zou dit via de playstore van google willen doen, aangezien ik nog 7 eur krediet heb, maar er staat een visa ook aan gelinkt, stel dat er een nieuwe maand begint, gaat er dan 6 eur af van mijn visa? Ontkoppel ik deze voor de zekerheid best??
    -hoe ben je zeker dat je geen nieuwe maand laat beginnen, aangezien dit een abbo is...?
    -kan ik deze match morgen kijken, gezien dit om 2 of 3 uur snachts is??

Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ik dacht via chromecast te doen, da gaat lukken??

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Jupiler Pro League + Premier League bekijken

Dag allemaal,

Een vraagje: Graag had ik naar de Belgische en Engelse voetbalcompetitie kunnen kijken en weet uit ervaring dat je dit alleen kan met de extra sportkanalen van Telenet?
    Maar wij zitten bij Orange (veel goedkoper) en ben niet van plan om meer dan €15 extra te betalen voor hetzelfde aanbod, en dan nog eens de sportkanalen te nemen... (wat zou neerkomen op meer dan €35 extra per maand!)

Mijn vraag nu: is er een andere optie om dit te bekijken? Websites die streamen om dan via bv Chromecast toch te kijken op tv? (Mag zeker betalend zijn, want het is de bedoeling om HD te kunnen kijken)

Alvast bedankt!

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    139 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Als je persé de Premier League wilt zien ga je bij Telenet moeten zijn (ook de reden waarom ik daar blijf). Belgisch voetbal kun je bekijken bij Proximus & Telenet.

Proximus / Orange / Telenet hebben Eleven Sports en daar kan je Bundesliga, FA Cup, La Liga, Championship (Engelse 2e klasse), etc... bekijken.
    Er zijn altijd streams te vinden op internet, al dan niet met "goede" kwaliteit. Eleven Sports kan je abo nemen via internet.

En dit is sinds kort->
    https://www.hln.be/geld/consument/be...rder~a9475aac/
    PSN: Jonas89

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    106 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iemand ervaring met Unibet TV?

Dat in combo met een Eleven Sports lijkt me wel wat .

Pagina 11 van 11 Eerste ... 7891011

Regels voor berichten