marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    't is toch een andere situatie he. voor Mclaren is dit allemaal nieuw, zowel de wagens, als het kampioenschap, als de discipline.
    Oval-racing vereist toch een andere know-how dan road course racen. En dit is de meest high-profile race van het jaar voor de Indycar (zelfs in de top 3 van het seizoen over héél de autosport). de concurrentie is hier het hevigst.
    McLaren heeft als onafhankelijk team eigenlijk nog niet echt met de auto's getest, waar de andere teams er al enkele seizoenen mee rijden.
    als je nu verwacht had dat ze meteen de boel omver zouden blazen, dan zat je toch serieus fout.

ze hebben nog wel enkele weken om de qualifs voor te bereiden.
    no votes  

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    't is toch een andere situatie he. voor Mclaren is dit allemaal nieuw, zowel de wagens, als het kampioenschap, als de discipline.
    Oval-racing vereist toch een andere know-how dan road course racen. En dit is de meest high-profile race van het jaar voor de Indycar (zelfs in de top 3 van het seizoen over héél de autosport). de concurrentie is hier het hevigst.
    McLaren heeft als onafhankelijk team eigenlijk nog niet echt met de auto's getest, waar de andere teams er al enkele seizoenen mee rijden.
    als je nu verwacht had dat ze meteen de boel omver zouden blazen, dan zat je toch serieus fout.

ze hebben nog wel enkele weken om de qualifs voor te bereiden.
    Ook wel niet vergeten dat Carlin mee in het project zitten, die toch wel (wat) ervaring hebben met oval racing en met de wagen zelf. Maar algemeen gaat het inderdaad wel om een minder ervaren entry.
    no votes  

RipTor's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel Bekijk bericht
    als je nu verwacht had dat ze meteen de boel omver zouden blazen
    Dat dacht ik absoluut niet.

Toen ik las dat McLaren alles alleen ging doen, dacht ik in mijn eigen "heel succes, jullie gaan het nodig hebben". Ik begrijp niet goed dat Alonso daar in mee gaat... Hopelijk ben ik fout en krijgen ze die wagen op snelheid tegen de race.
    no votes  

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    https://www.motorsportweek.com/news/...edium=facebook

en de dumbass award van het weekend gaat naar....
    no votes  

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Slechte start voor Neuville nadat het zwaar begon te regenen en dat bleek een nadeel als veger. (Zeker 10 sec daar verloren) Daarna onder zware omstandigheden toch sterk teruggevochten met winst in SS4.

Meeke leidt nu voor Tanak, Neuville en Ogier maar de verschillen zijn klein. Tussen Tanak (2) en Ogier (4) is het verschil na SS6 amper 5.1sec. Dat is niks.
    no votes  

RipTor's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dit weekend ook weer FE.

Voor Vandoorne is het nieuws dat Venturi (waarmee HWA ook rijdt) vanaf nu een stalen driveshaft ipv een carbonnen gebruiken.
    Dus vanaf nu zou hij wat minder mogen uitvallen. Zal wel wat aan performance kosten denk ik zo.

Circuit lijkt me wel ok in de shakedown. Heb nergens van die overdreven smalle stukken opgemerkt.

Shake down : https://www.youtube.com/watch?v=bxBKVppC-ek
    Marc Priesley track preview : https://www.youtube.com/watch?v=nroctCOq9EQ ... Vooral straf dat ze voor een weekend asfalt leggen over de kasseien.
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door makila Bekijk bericht
    Slechte start voor Neuville nadat het zwaar begon te regenen en dat bleek een nadeel als veger. (Zeker 10 sec daar verloren) Daarna onder zware omstandigheden toch sterk teruggevochten met winst in SS4.

Meeke leidt nu voor Tanak, Neuville en Ogier maar de verschillen zijn klein. Tussen Tanak (2) en Ogier (4) is het verschil na SS6 amper 5.1sec. Dat is niks.
    Regen is nochtans voordelig als veger, omstandigheden worden alleen maar slechter per deelnemer. Denk dat die proef hem gewoon niet goed lag. Tanak daarjuist weer full attack gegaan op de lange proef die niet gereden werd de 1ste boucle. Als de auto en banden het overleven zal dit volgens mij een walkthrough worden voor de Est.

EDIT: En deze laatste proef ligt Neuville dus heel goed. En Tanak maakt dan nog een spin door een gebroken cardan.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door mcgrave; 26 april 2019 om 23:13
    For the hottest rallynews like us on https://www.facebook.com/TACrally
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mcgrave Bekijk bericht
    Regen is nochtans voordelig als veger, omstandigheden worden alleen maar slechter per deelnemer. Denk dat die proef hem gewoon niet goed lag. Tanak daarjuist weer full attack gegaan op de lange proef die niet gereden werd de 1ste boucle. Als de auto en banden het overleven zal dit volgens mij een walkthrough worden voor de Est.

EDIT: En deze laatste proef ligt Neuville dus heel goed. En Tanak maakt dan nog een spin door een gebroken cardan.
    Haha ik zie dat je uzelf snel gecorrigeerd hebt

Neuville in full attack mode (.. I tried to push but being first on the road was not the ideal position ..) en Tanak krijgt te maken met pech. Zo ben je je voorsprong natuurlijk weer snel kwijt.
    Gelukkig kreeg hij pech op het einde. Dit euvel had Tanak de rally kunnen gekost hebben. Nu valt de schade nog mee.
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door makila Bekijk bericht
    Haha ik zie dat je uzelf snel gecorrigeerd hebt

Neuville in full attack mode (.. I tried to push but being first on the road was not the ideal position ..) en Tanak krijgt te maken met pech. Zo ben je je voorsprong natuurlijk weer snel kwijt.
    Gelukkig kreeg hij pech op het einde. Dit euvel had Tanak de rally kunnen gekost hebben. Nu valt de schade nog mee.
    Ik zei ook als de auto het houd, want is toch zoals vorig jaar 1 van de fragielste. Ook Meeke die geen 3de versnelling meer heeft. Benieuwd of Ogier nog wat kan doen. En hopelijk droogt het nu wat meer, want morgen is de regen geen voordeel meer

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
    For the hottest rallynews like us on https://www.facebook.com/TACrally
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Zo dag 2 is ten einde

Neuville, Ogier en Tanak. In die volgorde. Ze gaan morgen dus alle drie min of meer hun startpositie mogen kiezen. Dus niemand van de toppers mag morgen zagen dat ze enig nadeel ondervinden tov hun startpositie.

Moge de beste winnen
    no votes  

hjs666's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hoop gewoon dat Thierry wint .
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Het is identiek zoals vorig jaar.

Tanak heeft de snelste wagen. Neuville heeft ze meest constante / stabiele wagen. En Ogier? Dat is gewoon een geslepen vos, die poogt als derde hond met het been te gaan lopen al moet ie alle trukken van de foor misbruiken, dan doet hij dat gewoon! (En daar is niets mis mee, hij doet niets illegaal hé)

Tot nu toe is het dan steeds Ogier die als derde hond het meeste lacht. Maar ik hoop dat hij toch eens lik op stuk krijgt. Tot nu toe is die hoop ijdel gebleken maar hoop doet leven!
    no votes  

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    140 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Graag verder in Deel 2
    PSN: Jonas89
    no votes  

Pagina 334 van 334 Eerste ... 234284324330331332333334

Tags for this Thread

Regels voor berichten