marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Sinds wanneer is Jeremy Clarkson een referentie voor iets?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Sinds wanneer is Jeremy Clarkson een referentie voor iets?
    Lol. Klopt inderdaad. Daar kan ik niet veel tegen inbrengen.
    Maar goed. Ik kom nogal veel in Groot-Brittannië en het valt me toch wel op dat in dit geval Clarkson het toch wel ongeveer bij het rechte eind heeft. De Britten vinden ons Belgen over het algemeen nogal saai. Dus zou het me verwonderen dat al die stemmen voor Stoffel van hun komen. Vanwaar dan wel is mij een raadsel. Uit België ook niet volgens mij.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Pe_ Bekijk bericht
    Beslis jij wat belangrijker is dan ?
    Ik heb het je vorige keer al gezegd. Dan kijk je niet hé... your loss... Het is echt niet dat FE zal verdwijnen omdat jij beslist van niet te kijken. Dit hou je niet tegen. Deze race was pure reclame voor Formule E en voor gemotoriseerde sport in het algemeen.
    .
    Wees eens niet zo snel geraakt...

Daarnaast ben je ook weer flink aan het overdrijven eh. Pure reclame voor wat dan?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht

Daarnaast ben je ook weer flink aan het overdrijven eh. Pure reclame voor wat dan?
    Ik ben niet licht geraakt. Ik reageerde enkel op wat ik een serieus arrogante uitspraak vond. Ik wees Denkimi er enkel op dat ik hem niet nodig heb om te beslissen wat ik belangrijk moet vinden en wat niet. Dat zal ik zelf wel zal beslissen. Mij interesseert de Dakar geen reet maar hoor je mij zeggen dat de Dakar minder belangrijk is dan FE. Nee toch hé. Gewoon omdat het dat niet is. Het is toch niet aan ons om te beslissen wat belangrijk is en wat niet. Of ben ik mis ?
    Ik vraag me trouwens af wat Denkimi gaat doen wanneer denechteKimi binnen een paar jaar zelf op de grid van een FE race staat. Dat is zeker mogelijk dat dat ooit zal gebeuren.

Reclame voor wat ? Heb je de race bekeken ? In de eerste plaats was dit reclame voor FE zelf, maar in de tweede plaats was dit ook reclame voor autosport in het algemeen. Ik ben er zeker van dat veel mensen die nog nooit op een circuit geweest zijn hier van genoten hebben. En dat zou je moeten toejuichen ipv af te breken. Het kan onze geliefde sport enkel ten goede komen.
    Ik vraag me trouwens af waar die haat voor FE vandaan komt. Is dat angst ? Angst dat FE ooit de plaats van F1 zal innemen ? De bazen van FE hebben al duidelijk laten weten dat dat niet hun bedoeling is. Geniet toch gewoon van beide series. Wees blij dat dat kan. Zowel in FE als in F1 zijn dingen die mij minder aanstaan. So what ? Dat is toch geen reden om het hele kampioenschap af te breken. Als je niet wil kijken, kijk dan niet. Je kloot er alleen jezelf mee. Mij interesseert het geen bal indien je niet kijkt. En waarom niet nog veel minder.
    Laatst gewijzigd door _Pe_; 14 januari 2019 om 09:41 Reden: verschillende typo's
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

RipTor's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Bij de start, was Stoffel die achterste HWA ?
    Die knalt wel heel stevig op Paffet in dan..... Ik zou bijna hopen dat er iets aan de auto scheelde want anders is dat wel heel dom van Stoffel.

De circuits vind ik eigenlijk zeker niet slecht (zeker die 1ste wedstrijd vond ik een prachtig cirucit). Het grote voordeel is dat fouten tenminste worden afgestraft. Of het gemiddelde F1 circuit waren beide BMW's gewoon doorgereden met een paar plekjes verlies. Dat Da Costa nu uitvalt, dat maakt het toch veel plezanter ?

hjs666's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    was het Gert Vermersch? (niet gekeken)
    Want die is idd best goed
    Euh neen,ik vind dat die heel snel is met iemand te veroordelen en als hij dan herhalingen ziet vanuit anderen hoeken moet hij vaak zijn eerste mening herzien.
    Erger me er helaas aan,en hoe vaak ze (hij en Wauters) in de fout gaan met het geven van info kan je een boek per wedstrijd over schrijven.
    Liever Bas Leinders dan.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RipTor Bekijk bericht
    Bij de start, was Stoffel die achterste HWA ?
    Die knalt wel heel stevig op Paffet in dan..... Ik zou bijna hopen dat er iets aan de auto scheelde want anders is dat wel heel dom van Stoffel.

De circuits vind ik eigenlijk zeker niet slecht (zeker die 1ste wedstrijd vond ik een prachtig cirucit). Het grote voordeel is dat fouten tenminste worden afgestraft. Of het gemiddelde F1 circuit waren beide BMW's gewoon doorgereden met een paar plekjes verlies. Dat Da Costa nu uitvalt, dat maakt het toch veel plezanter ?
    Yep, Stoffel was die achterste HWA. Ik hoop ook dat er iets mis was met de auto. Ik denk ook van wel trouwens. Hij komt duidelijk heel moeilijk weg en remt zo goed als niet net voor die botsing.
    Ik denk dan ook dat er iets mis was met de wagen. Stoffel viel stil tijdens zijn Q ronde en daarna gaat die wagen parc fermé in. Iets waar FE volgens mij de bal mis slaat trouwens. Bird en Frijns hebben moeten starten met een kapotte diffuser door die parc fermé regel. Zij konden daar absoluut niet aan doen. Spijtig voor hun.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    btw... ik wilde Denkimi helemaal niet persoonlijk aanvallen hoor. Als ik zijn posts lees lijkt hij me zelfs een toffe kerel. Maar ik ben wel iemand die het hart op de tong heeft. Ik zal altijd eerlijk zeggen wat ik van iets vind. Indien iemand daar problemen mee heeft is dat die persoon zijn probleem,niet het mijne. Ik zeg gewoon hoe ik de dingen zie, niet meer, niet minder. En die uitspraak (nu terug naar belangrijker dingen) stootte mij serieus tegen de borst. Ik heb geen enkel probleem met de persoon die die uitspraak deed, wel met de uitspraak zelf.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

RipTor's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Blijkbaar geen probleem met Stoffel zijn auto.
    Door de rook zag hij niet veel, en blokkeerde zijn eigen wielen.

Op de test gisteren was Audi het snelste. Vier tienden sneller dan de pole tijd. Waarschijnlijk ligt het circuit nu een pak sneller wel.
    Wat me ook opviel was dat er een dragon 3de was. Die hadden toch een zwak weekend.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    was het Gert Vermersch? (niet gekeken)
    Want die is idd best goed
    Sorry voor de late reply. Ik vond het nergens. Ondertussen dus wel. Het was ene Stijn de Weert. Nog nooit van hem gehoord maar ik was aangenaam verrast.

Pagina 315 van 315 Eerste ... 215265305311312313314315

Tags for this Thread

Regels voor berichten