Bekijk resultaten enquête: Wie wint de Giro d'Italia 2020?

Aantal stemmers
25. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Steven Kruijswijk

1 4,00%
  • Geraint Thomas

17 68,00%
  • Simon Yates

0 0%
  • Jakob Fuglsang

1 4,00%
  • Wilco Kelderman

3 12,00%
  • Rafal Majka

0 0%
  • Giulio Ciccone

1 4,00%
  • Vincenzo Nibali

0 0%
  • Miguel Ángel López

0 0%
  • Aleksandr Vlasov

2 8,00%
  • iemand anders...

0 0%
Pagina 26 van 32 Eerste ... 16222324252627282930 ... Laatste

Discussie: Giro d'Italia 2020

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    267 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Rofl, Kroon die op de laatste klim zit te zeggen dat Kelderman de Giro wint. Heeft hij ocharme 13 seconden over. Wordt nog interessant dit weekend.
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Manjaro KDE @ Crucial BX500 240GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - openSUSE KDE @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 267(100%), eBay: 194(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: CervDotBe | ~ Hattrick: Schumi-47

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerv.Be Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Rofl, Kroon die op de laatste klim zit te zeggen dat Kelderman de Giro wint. Heeft hij ocharme 13 seconden over. Wordt nog interessant dit weekend.
    En er dan ook volledig vanuit gaan dat Kelderman met zekerheid wel een halve minuut zal nemen in de tijdrit, die heeft precies de Tour gemist dit jaar.

Shaddix's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Knap van Almeida. Beetje een verhaal als Alaphilippe vorig jaar in de Tour. Iemand waar je het niet van verwacht die de leiderstrui pakt, zichzelf en de verwachtingen overstijgt, na een tijd begin je er in te geloven... En dan slaat de realiteit toe.
    PSN: Shaddix-be

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shaddix Bekijk bericht
    Knap van Almeida. Beetje een verhaal als Alaphilippe vorig jaar in de Tour. Iemand waar je het niet van verwacht die de leiderstrui pakt, zichzelf en de verwachtingen overstijgt, na een tijd begin je er in te geloven... En dan slaat de realiteit toe.
    En weeral uit dezelfde ploeg. Falers

Heerlijke etappe wel. Dennis die hier de klimprestatie van zijn leven uit zijn benen knalt. Gisteren nog eenvoudigweg moeten lossen uit de vlucht en nu rijdt hij het hele peloton aan gort op de Stelvio
    Die Masnada doet toch ook maar rare dingen. Precies heel de tijd zowat half en half helpen en de laatste klim heel den tijd zowat 5meter achter Almeida gehangen.
    Bilbao is echt fenomenaal!!
    Laatst gewijzigd door Regenneger; 22 oktober 2020 om 18:17

kimme1975's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Regenneger Bekijk bericht
    En weeral uit dezelfde ploeg. Falers

Heerlijke etappe wel. Dennis die hier de klimprestatie van zijn leven uit zijn benen knalt. Gisteren nog eenvoudigweg moeten lossen uit de vlucht en nu rijdt hij het hele peloton aan gort op de Stelvio
    Die Masnada doet toch ook maar rare dingen. Precies heel de tijd zowat half en half helpen en de laatste klim heel den tijd zowat 5meter achter Almeida gehangen.
    Bilbao is echt fenomenaal!!
    Falers? Knap gereden van die kerel ja.. Duidelijk dat DQST in de nabije toekomst een mooie ploeg gaat hebben voor de grote ronden.. Stuk voor stuk jonge gasten die fameus bergop rijden
    Hack & slash hell yeah!!

PSN: kimme1975
    Xbox Live: kimme1975

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    267 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Falers?
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Manjaro KDE @ Crucial BX500 240GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - openSUSE KDE @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 267(100%), eBay: 194(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: CervDotBe | ~ Hattrick: Schumi-47

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Korreltje zout, korreltje zout!!!

Vond het ook wel goed gereden van Sunweb vandaag, ik begrijp de kritiek niet zo goed. Taktiek was volgens critici wel geslaagd als Hindley had aangevallen en tijd had gepakt. Ja oke, mar het is geen playstationspel. Hindley laten wachten op Wilco snap ik al helemaal niet. Puur voor dat tussenstuk uw schaduwkoopman opofferen...
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Inderdaad. Ik zet er zelfs nog een smiley bij.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

lammeken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Jammer dat ik deze rit gemist heb aan de samenvattingen te zien
    Gang is alles,remmen is angst

PSN: yellow-intruder

Reverz's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lammeken Bekijk bericht
    Jammer dat ik deze rit gemist heb aan de samenvattingen te zien
    Ben blij dat ik het opgenomen had. Juist laatst 60km gezien. Giro: you never disappoint. Wat een etappe!

Het enige wat echt facking irritant was, was Karsten Kroon zen gezeur over de Sunweb tactiek.
    Op zich is Hindley een blok aan het been van Tao. Die durft dus niet all-in te spelen omdat hij schrik heeft van een counter. Hindley bij Kelderman laten blijven was dus veruit de slechste optie van allemaal.
    Alleen... als je ziet dat Kelderman nog 15s overhoudt snap ik niet dat ze Hindley niet laten aanvallen, als Kelderman op 1m30 binnenkomt is dat geniaal, nu vind ik het hevaarlijk grezend aan dom. Als je Hindley zijn gezicht zag aan de meet: die had precies niet gekoerst...

Sunweb creërd hier wel een situatie waar zondag lastig wordt. Hindley moet nu zaterdag eigenlijk tijd pakken want te zwak tegen de klok, en Kelderman moet in een "Roglic situatie" 15s verdedigen tegen iemand die in principe zijn mindere is tegen de klok maar wel de opkomende man is... Ineos heeft plots terug goede papieren imo.

Sunweb heeft zaterdag één optie imo: all-in op Jai Hindley. Not... even... close

Also: Rohan Dennis vandaag

Nahrtent's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    17 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Regenneger Bekijk bericht
    Inderdaad. Ik zet er zelfs nog een smiley bij.
    Je moet je publiek wat beter leren inschatten.

Rdbc1983's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ben naar de herhaling op eurosport aan het kijken en dit is toch wel 1 van de mooiste decors waar je kan fietsen, ooit zelf de klim van de Stelvio gedaan langs dezelfde kant en deze staat nog altijd op 1 bij mij!

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    PSN: TheRtist10

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    20 Post(s)
    Zou wel grappig zijn als Ineos giro wint met Theo en Vuelta met carapaz

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    15 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverz Bekijk bericht
    Ben blij dat ik het opgenomen had. Juist laatst 60km gezien. Giro: you never disappoint. Wat een etappe!

Het enige wat echt facking irritant was, was Karsten Kroon zen gezeur over de Sunweb tactiek.
    Op zich is Hindley een blok aan het been van Tao. Die durft dus niet all-in te spelen omdat hij schrik heeft van een counter. Hindley bij Kelderman laten blijven was dus veruit de slechste optie van allemaal.
    Alleen... als je ziet dat Kelderman nog 15s overhoudt snap ik niet dat ze Hindley niet laten aanvallen, als Kelderman op 1m30 binnenkomt is dat geniaal, nu vind ik het hevaarlijk grezend aan dom. Als je Hindley zijn gezicht zag aan de meet: die had precies niet gekoerst...

Sunweb creërd hier wel een situatie waar zondag lastig wordt. Hindley moet nu zaterdag eigenlijk tijd pakken want te zwak tegen de klok, en Kelderman moet in een "Roglic situatie" 15s verdedigen tegen iemand die in principe zijn mindere is tegen de klok maar wel de opkomende man is... Ineos heeft plots terug goede papieren imo.

Sunweb heeft zaterdag één optie imo: all-in op Jai Hindley. Not... even... close

Also: Rohan Dennis vandaag
    Als Kelderman moet lossen zaterdag, dan moeten ze 100% de kaart Hindley spelen, want dan goochel je met minuten. Kan Kelderman volgen? Dan moeten ze de kaart Kelderman trekken (want een betere tijdrit op papier).

We shall see. Ineos kan zeker de ronde ook winnen maar Sunweb kan nog steeds op twee paarden wedden.

Allé ja zo zou ik het nu doen als ploegleider ..

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    Vond het ook wel goed gereden van Sunweb vandaag, ik begrijp de kritiek niet zo goed. Taktiek was volgens critici wel geslaagd als Hindley had aangevallen en tijd had gepakt. Ja oke, mar het is geen playstationspel. Hindley laten wachten op Wilco snap ik al helemaal niet. Puur voor dat tussenstuk uw schaduwkoopman opofferen...
    Die tactiek werd ook enkel de wereld ingeroepen door Karsten Kroon omdat hij zo graag Kelderman op het hoogste schavotje zou zien staan zondag.
    Slaat uiteraard nergens op, je gaat echt niet uw 2 troefkaarten allebei 'opofferen' omdat er eentje wat door het ijs zakt. Net zomin als dat Kelderman 40 seconden had moeten wachten op Bilbao/Fuglsang.

Cerv verwoordt eigenlijk wat ik enkele seizoenen geleden al liet opmerken in de Giro's waarin Dumoulin voluit voor het roze streed.
    Als er een Nederlander in een kansrijke situatie zit, zeker voor het eindklassement, dan is hij gewoon niet meer te houden.
    Je kan chauvinistisch zijn en zelfs lichtjes fan, maar soms gaat het er imo toch over. En Romelus gaat daar veel te makkelijk in mee.
    Xbox Live: MaximeDW92

Regels voor berichten