StruikGewas's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door byter Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    De eerste lap van Kimi was ook wel nice.

https://streamable.com/y2ie36
    Damn, dat had ik nog niet gezien.
    Lijkt wel of hij dubbel zoveel grip heeft en 20m later kan remmen als al de rest..

nokeyboard's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)

Precies f1 2020 op ps4
    How much can you know about yourself if you've never been in a fight?

BuYcKi's schermafbeelding
    iTrader
    249 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)

Idd. Heb er van genoten!

Mooi begin van de race, maar daarna was het jammergenoeg niet veel meer.. Ik denk dat Hamilton lang in de boeken zal staan met meeste wins, sowieso gaat hij over de 100.. de vraag is dan of hij wel nog de ‘honger’ zal blijven hebben om te blijven presteren, of dat hij er dan mee zal stoppen.

PSN: BuYcKi

vloet's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Vermakelijke race vandaag. Een heel aantal topprestaties. Leclerc, Gasly, Perez, Sainz. Een heel sterke Kimi (die start :drewl die jammer genoeg geen puntje meer pakt.

Om op Russel terug te komen. Die heeft vandaag toch opnieuw sterk gereden. Ik begrijp die plotse controverse niet echt. Een punt pakken met die Williams blijft extreem moeilijk. Ik geloof er niet veel van dat het team vaker een een P10 zou verwachten van hem, in normale omstandigheden. Met die snelle Q's bewijst hij in mijn ogen toch ook het één en ander. Moeilijk te voorspellen wie het zoveel beter zou doen in die wagen, toch? Pay drivers sowieso al niet.

Verstappen had een moeilijke start en dat zette zich heel de race door precies. Dat hij Perez daar aantikte vond ik niet helemaal zijn schuld. Beiden hadden meer oog voor Bottas dan elkaar. Max maakte geen beweging richting Perez, maar had dat contact wel kunnen vermijden misschien. Maar Perez duikte daar agressief de bocht in terwijl hij goed genoeg wist dat Verstappen daar aan de binnenkant zat. Racing incident dan maar. Geweldige inhaalrace van Perez wel.

Albon zien we waarschijnlijk niet meer in die Red Bull volgend seizoen. Hij zegt geen extra druk te voelen. Da's uiteraard BS. Maar gezien die RBR positie (en de Gasly voorgeschiedenis) zou ik het oneerlijk vinden hem helemaal af te schrijven.
    Laatst gewijzigd door vloet; 25 oktober 2020 om 23:56

schumi2003's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Lees net op F1aT dat Leclerc in de Q als enige naar het schijnt flat out door sommige bochten gegaan zou zijn.

Als Ferrari die een waardige auto geeft dan zien we nog eens vuurwerk tussen hem, max en lewis.
    Legends come and go but hero's never die

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    lijkt mij sterk, want er zijn niet veel bochten op Portimao die ge "als enige flatout" kunt nemen, tbh. zeker in een moderne F1, met de downforce settings die ze er gereden hebben.
    heel misschien 7, omdat 8 daar zó snel op volgt, maar dan nog. de rest is ofwel zowiezo flatout, ofwel hard remmen.

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    13 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schumi2003 Bekijk bericht
    Lees net op F1aT dat Leclerc in de Q als enige naar het schijnt flat out door sommige bochten gegaan zou zijn.

Als Ferrari die een waardige auto geeft dan zien we nog eens vuurwerk tussen hem, max en lewis.
    Dat zeggen we al sinds 2008 over verschillende rijders bij Ferrari.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel Bekijk bericht
    lijkt mij sterk, want er zijn niet veel bochten op Portimao die ge "als enige flatout" kunt nemen, tbh. zeker in een moderne F1, met de downforce settings die ze er gereden hebben.
    heel misschien 7, omdat 8 daar zó snel op volgt, maar dan nog. de rest is ofwel zowiezo flatout, ofwel hard remmen.
    Inderdaad, dan ben ik ook wel benieuwd welke bocht(en) dat dan zouden zijn?

Creeping Death's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Pe_ Bekijk bericht
    Ik ben opgegroeid in de jaren '80. Jones,Piquet, Lauda, Prost, Senna,.... waren helden in mijn ogen. Echte mannen die de moeilijkst bestuurbare wagens ter wereld konden besturen. Zonder twijfel de beste piloten ter wereld. Indien ik nu naar de F1 kijk schiet er van dat gevoel weinig meer over. Ik heb meer het gevoel dat ik naar een kampioenschap ben aan't kijken waar de rijkste kinderen ter wereld het tegen elkaar opnemen in de duurste wagens ter wereld. Er zijn nog steeds enkele uitzonderlijke talenten tussen, maar er doen er minstens even veel piloten aan mee die hun zitje niet waard zijn.
    De toegangsexamens op F1 piloot te mogen worden is imo veel te licht. Die super-licentie is een lachertje. Zonder een titel of een runner-up positie in de Formule 2 of een ander evenwaardig kampioenschap zou het gewoon verboden moeten worden om F1 piloot te worden. Dan is het direct gedaan met piloten die enkel in de F1 raken omdat ze een grote zak geld bij hebben.
    Ik denk dat je met een iets te rooskleurige bril naar het verleden kijkt en daarbij alleen maar de toppers onthoudt. Over 20 jaar ga je nog aan Hamilton, Vettel en Verstappen denken misschien dat Stroll je nog iets gaat zeggen maar de kans dat je Latifi nog gaat onthouden lijkt me al wat kleiner.
    “Honor: if you need it defined, you don’t have it.”
    -
    Ron Swanson

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    13 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Creeping Death Bekijk bericht
    Ik denk dat je met een iets te rooskleurige bril naar het verleden kijkt en daarbij alleen maar de toppers onthoudt. Over 20 jaar ga je nog aan Hamilton, Vettel en Verstappen denken misschien dat Stroll je nog iets gaat zeggen maar de kans dat je Latifi nog gaat onthouden lijkt me al wat kleiner.
    En ik denk dat vroeger een "rijk" iemand net meer kans maakte om aan de start te staan dan vandaag. Vroeger kocht je gewoon een Brabham of Lotus en gaan. Dat je dan laatste werd tja. Nu moet er al 1000 man werken aan zo'n auto om nog maar in de buurt te komen van de titel.

Shaddix's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Goede (en grappige) analyse van Albon en of hij goed genoeg is:

PSN: Shaddix-be

_Pe_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik denk dat je met een iets te rooskleurige bril naar het verleden kijkt
    Waarschijnlijk wel. Als kind kijk je op naar je helden. Met ouder worden verdwijnt dat.

en daarbij alleen maar de toppers onthoudt. Over 20 jaar ga je nog aan Hamilton, Vettel en Verstappen denken misschien dat Stroll je nog iets gaat zeggen maar de kans dat je Latifi nog gaat onthouden lijkt me al wat kleiner.
    Dat zou me dan weer verwonderen. Ik ken nog heel veel van de piloten uit de jaren '80, zelfs de achterblijvers. Namen als Beppe Gabbiani en Arturo Merzario bijvoorbeeld zullen heel veel mensen niks zeggen maar ik weet nog precies over wie het gaat. Al zullen er natuurlijk ook piloten zijn die ik knal vergeten ben.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Arturo Merzario ken ik nog, die heeft begin jaren 2000 nog een Belcar-wedstrijd of 2 afgewerkt ook.

nokeyboard's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Het is nu officieel dat Gasley in 2021 voor AT rijdt.
    Marko had dat afgelopen weekend eigenlijk al min of meer gezegd.

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    voorlopgie kalender voor 2021 bevat 21 races... niet de aangekondigde GP in Miami is toegevoegd, wel een GP in Saudi Arabië...

zotter moet het niet meer worden.

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    En na de budget cap, komt er nu ook een Cap op de lonen van de piloten.

https://www.motorsportweek.com/2020/...y-cap-in-2023/

Regels voor berichten