StruikGewas's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Russell is zeer goed in de kwalificaties, maar in de race toch niet zo bijzonder?
    Valt me op dat hij het elke keer uitschreeuwt na zijn goede kwalificatie, maar de prijzen worden pas op zondag uitgedeeld..

Shaddix's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StruikGewas Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Russell is zeer goed in de kwalificaties, maar in de race toch niet zo bijzonder?
    Valt me op dat hij het elke keer uitschreeuwt na zijn goede kwalificatie, maar de prijzen worden pas op zondag uitgedeeld..
    Eindelijk een opvolger voor Jarno Trulli!
    PSN: Shaddix-be

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vishnusixclix Bekijk bericht
    O
    Maar "hij heeft het verprutst", zo denkt NIEMAND op de hele pitwall over Russel.
    maar dat zeg ik toch ook niet? al meerdere keren heb ik hier gezegd dat ik hem zeker niet slecht vind. dat punt verdient hij écht.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vishnusixclix Bekijk bericht
    Met het gevaar dat anderen geïrriteerd raken omdat we hier over blijven doorbomen; Ik vind het opmerkelijk hoe je absoluut 100% overtuigd bent van iets en niet open staat voor alle variabelen die je zou gemist hebben.
    ik denk eerder dat jij in dat schuitje zit.

Kubica scoorde een puntje , in Duitsland. Eén van de meest chaotische races van dit tijdperk. Een race die ten eerste nat was, wat de wagen minder ongelijk maakte. En dan nog waren ze beiden meer dan 5 seconden achter hun voorligger, Lewis Hamilton. Ze eindigden 12des en 13 des, George was anderhalve seconde achter Robert. Enkel door de penalties van de Alfas hadden ze plots een punt. Kubica heeft dit punt niet gereden omdat hij beter was, maar fucking veel geluk had. Hoe kan je dan alle andere statistieken, die wél overduidelijk zijn naast je neerleggen en je vastklampen aan dat punt en het volledige raceverloop dan maar vergeet?
    Het verdict is 16-2 versus kubica, 6-2 vs Latifi.
    zoals ik al zei: vooral in Mugello, dé meest chaotische race van dit tijdperk, had Russel een punt moéten pakken. zelfs zónder penalties. ja, hij heeft daar "pech" gehad dat daar een herstart nodig was, maar ik heb al meermaals uitgelegd waarom je hem het missen van dat punt kan verwijten.

hoe kan ik statistieken naast mij neerleggen? omdat statistieken niks opbrengen. ik bekijk het vanuit het standpunt van de investeringsfirma die Williams heeft overgenomen he. die willen op elke uitgave return on investment. en dat heb je bij Russel niet.

Daniel Ricciardo is niet "opgepikt door de grotere teams". Vettel vertrok onverwacht naar Ferrari. Danny Ric was in RBR junior programma, het énige programma dat de jeugd in oefenteams en daarna goede wagens kon steken.
    kom kom, dit is de waarheid serieus verdraaien he.

Ricciardo is bij Red Bull gekomen, omdat Webber op pensioen ging. niet omdat "Vettel onverwacht naar Ferrari ging". Ze hebben een seizoen samen gereden, Vettel kende pech, en Ricciardo was beter. daarom is Vettel naar Ferrari getrokken.

De STR van 2012 en 2013 was qua prestaties zoals de Williams van 2019 en 2020. Daar rijd je geen deuk mee in een pakje boter. Al heet je Max Verstappen of Lewis Hamilton.
    en toch hebben ze voor Ricciardo gekozen, en niet voor Vergne. zoals Russel nu indruk maakt met zijn qualif's, maakte Ricciardo indruk in de races.
    nu, dat de prestaties vergelijkbaar waren met Williams nu, is ook overdreven: ze scoorden telkens méér dan 30 punten, met regelmatige 8ste en 9de plaatsen.
    Zelfs Schumacher is begonnen in een Jordan, waarmee "je geen deuk in pak boter rijdt". en toch is hij na enkele bochten in een GP al opgepikt door een team waar hij 2 jaar later kampioen zou worden...
    Akkoord dat F1 pure business is. Maar talenten die al in de sport zitten, zouden ze moeten kunnen houden en niet zomaar opzij te schuiven omdat een kloefkapper als Mazepin met een zak geld klaar staat.
    akkoord hoor, maar we leven in de realiteit, niet in een romantische versie ervan. en er is nog niks beslist he.

zoals ik al meermaals gezegd heb: Russel is sterk in qualifying (daar rijdt hij wél een ferme deuk in dat pakje boter), maar dat materialiseert zich voorlopig niet in een ROI waar een pure investeringsfirma van zegt: die moéten we houden.

byter's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Perez :'(
    Service guarantees citizenship.

Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Wat is dit??

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all

fordjah's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Lol nice

iTrader
    32 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Sainz, wat 'n baas!

Voor 't eerst een McLaren aan de leiding sinds 2012 of zoiets, ik ga helemaal uit m'n dak!

Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Ah 't is al gedaan met de pret -_-

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    lol, no investigation necessary. ik denk dat er velen toch een andere mening aangedaan zijn.

iTrader
    32 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerulean Bekijk bericht
    Ah 't is al gedaan met de pret -_-
    Ja maar het was toch aanzienlijk meer pret dan de laatste 8 jaar

Beter drie ronden pret dan geen pret, zeg ik altijd.

nokeyboard's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel Bekijk bericht
    lol, no investigation necessary. ik denk dat er velen toch een andere mening aangedaan zijn.
    Say what?

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    De mediums hadden precies toch een heel aantal ronden nodig om op temperatuur te komen.
    Of de softs zijn al op na 5 ronden. dat kan ook

Shaddix's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Gasly is Albon weeral aan het vernederen.
    PSN: Shaddix-be

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk bericht
    De mediums hadden precies toch een heel aantal ronden nodig om op temperatuur te komen.
    Of de softs zijn al op na 5 ronden. dat kan ook
    het zijn de 3 hardste compounds hier. dus de medium is al vrij hard. en gezien het bij de start (licht) aan het regenen was, lijkt mij dat wel logisch.
    ik denk dat een 1 stop moeilijk wordt voor de teams die op soft gestart zijn.

En DRS is hier wel héél efficiënt.

RipTor's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Albon en Vettel.... Verliezen beiden een seconde per ronde op hun teammaat.

Regels voor berichten