marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BuYcKi Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Met een Williams. Niet overdrijven he marcel.. op de momenten dat er veel rijders uitvielen, heeft hij ook paar keer malchance gehad al. Terwijl anderen die minder goed zijn dan hem, dan net wel de chance hadden.
    Kubica kon vorig jaar wel een punt pakken "met een Williams"
    En de Williams was vorig jaar nog slechter. En als Kubica erin slaagt, dan moet Russel dat zeker kunnen.

En de grindbak inrijden, of uw start verpesten... Da's geen malchance he.

Zoals ik al zei: Latifi, Kubica, Perez, Mazepin: die hebben de luxe dat ze dikke sponsors mee brengen.
    Russel is in de sport om de zeldzame kans op punten te verzilveren. En dat gebeurt dan niet.

En dat "hele race" en "al de rest" gedoe gaat zelfs niet op voor Mugello. Dat was anderhalve wagen achter zich houden, voor 10 rondjes. Dat kan je hem echt wel verwijten hoor.
    Zelfs "met een Williams"

Versta mij niet verkeerd he: als die voor een punt kan gaan, zal ik even hard supporteren als al de rest.
    Maar hou het gewoon realistisch: geen punten en geen geld, af en toe eens een viral gaan op sociale media omwille van P14 in qualifying.... Dat gaat die Investeringsfirma niet verkocht krijgen aan de aandeelhouders.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BuYcKi Bekijk bericht

Dat het business is, volledig akkoord, want beter kiezen voor een paydriver, dan niet ‘overleven’. Die 0 punten vind ik wat bij het haar getrokken.
    En toch zal het dat zijn dat hem nekt.
    Laatst gewijzigd door marcel; 24 oktober 2020 om 20:06

WimJ's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    De vader van Petrov zou vandaag blijkbaar vermoord zijn door twee gewapende mannen.
    https://twitter.com/44thApril/status...43139344834560

Elke1988's schermafbeelding
    iTrader
    62 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WimJ Bekijk bericht
    De vader van Petrov zou vandaag blijkbaar vermoord zijn door twee gewapende mannen.
    https://twitter.com/44thApril/status...43139344834560
    Ja, ik las het ook net.
    http://www.twitch.tv/elkegaming
    Stream/Game Pc:
    Cpu: Intel 6800K, Mobo: MSI X99A Raider, Ram: Kingston HyperX Fury 24GB, Gpu: Asus Strix OC 1080TI, Power: Crosair 1000w, PC Case: Cooler Master Storm, Water Cooler: Crosair H110i, Moniter: AOD G2460F, Samsung S24D300, Asus VS247HR, Keyboard: Corsair K70 RGB MK.2, Mouse: Corsair Ironclaw RGB Gaming Mouse,Headset: logitech G920, Steer Wheel: Thrustmaster T300 RS GT

RiCOManiaC's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zijn vader was wel een wat shady figuur blijkbaar maar het blijft uitermate erg voor hem natuurlijk... Was ook een lokale zakenman en politieker in Vyborg dus zal daar aan gerelateerd zijn vermoed ik
    Laatst gewijzigd door RiCOManiaC; 24 oktober 2020 om 22:53

BuYcKi's schermafbeelding
    iTrader
    249 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Horner: Bevriezen motorische ontwikkeling cruciaal voor Red Bull

Ik vind dat raar dat ze dat vragen.. je gaat mij toch niet zeggen dat enkel door het chassis Mercedes 1s wint in Q? Laatste tijd wel minder, maar you get the point.

PSN: BuYcKi

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Met een motoren bevriezing blijven de beste motoren de beste, en de slechtste blijven achterop. (ook al zijn er 'betrouwbaarheids'updates nog mogelijk tijdens een bevriezing)
    Mercedes heeft al aangegeven RB te steunen. Lijkt wel alsof ze Ferrari opnieuw een hak willen zetten. Hierdoor zouden ze potentieel nog jaren achterop kunnen hinken, en denk niet dat Ferrari zal toestemmen met zoiets
    Laat ze maar terugkeren naar Renault, of nee.. die willen ze niet want hun ego's zijn ferm gekrenkt

vishnusixclix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel Bekijk bericht
    Kubica kon vorig jaar wel een punt pakken "met een Williams"
    En de Williams was vorig jaar nog slechter. En als Kubica erin slaagt, dan moet Russel dat zeker kunnen.

En de grindbak inrijden, of uw start verpesten... Da's geen malchance he.

Zoals ik al zei: Latifi, Kubica, Perez, Mazepin: die hebben de luxe dat ze dikke sponsors mee brengen.
    Russel is in de sport om de zeldzame kans op punten te verzilveren. En dat gebeurt dan niet.

En dat "hele race" en "al de rest" gedoe gaat zelfs niet op voor Mugello. Dat was anderhalve wagen achter zich houden, voor 10 rondjes. Dat kan je hem echt wel verwijten hoor.
    Zelfs "met een Williams"

Versta mij niet verkeerd he: als die voor een punt kan gaan, zal ik even hard supporteren als al de rest.
    Maar hou het gewoon realistisch: geen punten en geen geld, af en toe eens een viral gaan op sociale media omwille van P14 in qualifying.... Dat gaat die Investeringsfirma niet verkocht krijgen aan de aandeelhouders.

En toch zal het dat zijn dat hem nekt.
    Met het gevaar dat anderen geïrriteerd raken omdat we hier over blijven doorbomen; Ik vind het opmerkelijk hoe je absoluut 100% overtuigd bent van iets en niet open staat voor alle variabelen die je zou gemist hebben.

Kubica scoorde een puntje , in Duitsland. Eén van de meest chaotische races van dit tijdperk. Een race die ten eerste nat was, wat de wagen minder ongelijk maakte. En dan nog waren ze beiden meer dan 5 seconden achter hun voorligger, Lewis Hamilton. Ze eindigden 12des en 13 des, George was anderhalve seconde achter Robert. Enkel door de penalties van de Alfas hadden ze plots een punt. Kubica heeft dit punt niet gereden omdat hij beter was, maar fucking veel geluk had. Hoe kan je dan alle andere statistieken, die wél overduidelijk zijn naast je neerleggen en je vastklampen aan dat punt en het volledige raceverloop dan maar vergeet?
    Het verdict is 16-2 versus kubica, 6-2 vs Latifi.

Daniel Ricciardo is niet "opgepikt door de grotere teams". Vettel vertrok onverwacht naar Ferrari. Danny Ric was in RBR junior programma, het énige programma dat de jeugd in oefenteams en daarna goede wagens kon steken.

De STR van 2012 en 2013 was qua prestaties zoals de Williams van 2019 en 2020. Daar rijd je geen deuk mee in een pakje boter. Al heet je Max Verstappen of Lewis Hamilton.

Akkoord dat F1 pure business is. Maar talenten die al in de sport zitten, zouden ze moeten kunnen houden en niet zomaar opzij te schuiven omdat een kloefkapper als Mazepin met een zak geld klaar staat.
    Laatst gewijzigd door vishnusixclix; 25 oktober 2020 om 10:59
    ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ THINK before you POST ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
    ❀❀❀❀M E N I N G E N❀❀❀❀

RipTor's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vishnusixclix Bekijk bericht
    ? Het verdict is 16-2 versus kubica, 6-2 vs Latifi.
    Puur business gewijs is het : 1 - 0 voor Kubica. Wat geld oplevert. En Kubica had zo al een hoop geld bij.
    En bij Latifi 0-0. En Latifi heeft een hoop geld bij.
    Je kan het draaien en keren hoe je wilt. Dat is het enige wat telt voor een bedrijf.

Je kan zeggen wat je wil. Russel had dit seizoen punten moeten pakken. Maar hij heeft het verprutst.

Jarno Trulli heeft ooit bij Ferrari gesolliciteerd met de woorden "ik ben zeer snel. Ik heb gewoon veel pech".

Antwoord van Ferrari: "waarom zouden wij een contract geven aan iemand die veel pech heeft?".

Doet me hier wel wat aan denken. Bij Lewis lijkt het alsof hij altijd alle geluk heeft. Maar hij heeft hel wel.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

BuYcKi's schermafbeelding
    iTrader
    249 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Bwa, als hij altijd alle geluk had, was Rosberg geen WK geworden.. heeft toch ook al zijn pechjaren gehad hoor.

PSN: BuYcKi

Lode16's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RipTor Bekijk bericht
    Puur business gewijs is het : 1 - 0 voor Kubica. Wat geld oplevert. En Kubica had zo al een hoop geld bij.
    Je kan het draaien en keren hoe je wilt. Dat is het enige wat telt voor een bedrijf.

Je kan zeggen wat je wil. Russel had dit seizoen punten moeten pakken. Maar hij heeft het verprutst.

Jarno Trulli heeft ooit bij Ferrari gesolliciteerd met de woorden "ik ben zeer snel. Ik heb gewoon veel pech".

Antwoord van Ferrari: "waarom zouden wij een contract geven aan iemand die veel pech heeft?".

Doet me hier wel wat aan denken. Bij Lewis lijkt het alsof hij altijd alle geluk heeft. Maar hij heeft hel wel.
    Als ze maar een beetje kijken naar het sportieve gedeelte kiezen ze altijd voor Russel hoor. Of ga je volgend jaar ook hopen dat Kubica/Latifi met het grootste geluk van de wereld een punt gaat scoren of ga je er vanuit de veruit betere rijder de punten gaat pakken?

Puur bussines gewijs is het gewoon dat die andere rijders geld meebrengen en dat is het enigste dat telt in deze situatie.

Btw, hij heeft het verprutst.. Het is op zich al een straffe prestatie om überhaupt in de mogelijkheid komen om punten te scoren met die wagen.

vloet's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik vind toch ook niet dat hij het verprutst heeft. Hij is erin geslaagd zich te laten opmerken in het backmarker team. Dat op zich is nooit makkelijk en 't is volledig zijn verdienste. Hij deed dat niet alleen sportief maar ook naast de baan. Tijdens de lockdown bouwde hij ook een goeie reputatie op door heel involved te zijn in de alternatieven toen.

Hij heeft ook foutjes gemaakt ja, maar wie niet?

vishnusixclix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RipTor Bekijk bericht

Op zich ben ik wel akkoord met het zo cru te stellen. Buiten het feit dat de exposure van Russel ervoor zorgt dat de Williams nog in de uitzending komt. Latifi enkel maar wanneer hij in een accident zit of in de barrières vliegt. Met alle kosten van dien (telt ook mee in de eindafrekening, ook bij Kubica)

Maar "hij heeft het verprutst", zo denkt NIEMAND op de hele pitwall over Russel.

En wat Lewis betreft, die maakt zijn eigen geluk.
    ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ THINK before you POST ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
    ❀❀❀❀M E N I N G E N❀❀❀❀

Elke1988's schermafbeelding
    iTrader
    62 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Wat ik mij afvraag

Is er eigenlijk wel ooit gebeurt dat de gele band sneller is dan de rode op een Q?
    http://www.twitch.tv/elkegaming
    Stream/Game Pc:
    Cpu: Intel 6800K, Mobo: MSI X99A Raider, Ram: Kingston HyperX Fury 24GB, Gpu: Asus Strix OC 1080TI, Power: Crosair 1000w, PC Case: Cooler Master Storm, Water Cooler: Crosair H110i, Moniter: AOD G2460F, Samsung S24D300, Asus VS247HR, Keyboard: Corsair K70 RGB MK.2, Mouse: Corsair Ironclaw RGB Gaming Mouse,Headset: logitech G920, Steer Wheel: Thrustmaster T300 RS GT

Nesjamag's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elke1988 Bekijk bericht
    Wat ik mij afvraag

Is er eigenlijk wel ooit gebeurt dat de gele band sneller is dan de rode op een Q?
    Ja, als de soft te snel verslijt.

Een andere reden kan temperatuur zijn (zoals gisteren). Hoe harder de band, hoe wijder de range van temperatuur waarin de band werkt. Als ze de soft band onvoldoende warm kunnen krijgen, dan kan een hardere band beter zijn.
    Unlimited Potential!

RipTor's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vishnusixclix Bekijk bericht
    ", zo denkt NIEMAND op de hele pitwall over Russel.
    Maar niemand is er ook zo van onder de indruk om hem een contract te geven.

Het zou me overigens verbazen dat niemand op de pitwall in Mugello heeft gedacht dat hij dat had verprutst.

Regels voor berichten