Nesjamag's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    8 Post(s)
    Mja, die softs kosten Perez twee plaatsen, ondanks indrukwekkende come back.
    Jammer van de strategische fail.
    Unlimited Potential!

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    ow, als Perez nog 5s penalty krijgt, pakt hij amper één punt. dat zou kak zijn na zo'n race.

Shaddix's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Amai Gasly was ook wel een baas. Zich niet laten doen en dan Perez terug pakken.
    PSN: Shaddix-be

Nesjamag's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    8 Post(s)
    92ste win voor Hamilton, en met wat een kloof op Bottas.
    Unlimited Potential!

Elke1988's schermafbeelding
    iTrader
    62 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Eerst zeggen banden dood haal hij Bottas in. Op het einde krampen maar zet wel fast laps neer.
    Echt man stop met zeveren op de radio. zeur mama!

Word er gewoon ziek van!
    http://www.twitch.tv/elkegaming
    Stream/Game Pc:
    Cpu: Intel 6800K, Mobo: MSI X99A Raider, Ram: Kingston HyperX Fury 24GB, Gpu: Asus Strix OC 1080TI, Power: Crosair 1000w, PC Case: Cooler Master Storm, Water Cooler: Crosair H110i, Moniter: AOD G2460F, Samsung S24D300, Asus VS247HR, Keyboard: Corsair K70 RGB MK.2, Mouse: Corsair Ironclaw RGB Gaming Mouse,Headset: logitech G920, Steer Wheel: Thrustmaster T300 RS GT

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elke1988 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Eerst zeggen banden dood haal hij Bottas in. Op het einde krampen maar zet wel fast laps neer.
    Echt man stop met zeveren op de radio. zeur mama!

Word er gewoon ziek van!
    stop dan met kijken?
    als ge op iedereen kritiek geeft?

vishnusixclix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    8 Post(s)
    Dat van die banden, da's ondertussen toch al geweten? Ik denk dan altijd dat hij probeert de anderen te tricken om te pitten terwijl hij zelf verder gaat. Gelukkig weet Bono het altijd beter.

Brundle vertelde dat de veel graining vertoonden halverwege de stint, maar eens dat stuk weggesleten was werkte de banden pakken beter en duurzamer. De andere teams hebben dat ook geleerd, de doorzetters werden dit keer beloond.
    ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ THINK before you POST ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
    ❀❀❀❀M E N I N G E N❀❀❀❀

_Pe_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vishnusixclix Bekijk bericht
    Met het gevaar dat anderen geïrriteerd raken omdat we hier over blijven doorbomen...
    Integendeel. Ik vind het een heel interessante discussie.

Hoewel ik Marcel, Riptor en nog enkele anderen wel begrijp wanneer ze zeggen dat een zak geld belangrijker is dan de resultaten van een piloot op zaterdag, ben ik toch van mening dat ik vind dat Russell hier nogal zwaar wordt aangepakt over het feit dat hij nog geen punt gehaald heeft sinds hij in de F1 zit. Ook lees ik vaak dat Russell op zondag niet kan afmaken wat hij zaterdag heeft laten zien. Sorry, ik zie dat niet. Vandaag heeft Russell een dijk van een wedstrijd gereden en dit was echt niet de eerste keer.
    De eenvoudige waarheid is dat je met deze Williams gewoon niet in de punten kan rijden. Je moet het hebben van het uitvallen van anderen of van een dosis geluk in de occassionele chaotische race. Dat eerste zal niet gebeuren want de wagens zijn tegenwoordig zo betrouwbaar dat er niet veel uitvallers meer zijn. En zelfs in het tweede geval is het nog altijd niet eenvoudig om met een Williams punten te scoren. Want zelfs in een chaotische race zit je met een Williams nog altijd in de langzaamste wagen van het veld rond te karren. De dosis geluk die je moet hebben om met een Williams in de punten te eindigen dient groter te zijn dan het geluk van de anderen want anders zit je nog altijd achteraan te rijden.
    Indien Russell volgend jaar niet meer in de F1 zit, dan is dat echt wel een groot verlies voor de sport. En nee, ik ben geen fan. Ik zie gewoon niet wat hij op zondag zo slecht zou doen dat hij niet in de punten zou kunnen rijden.

Ik ben opgegroeid in de jaren '80. Jones,Piquet, Lauda, Prost, Senna,.... waren helden in mijn ogen. Echte mannen die de moeilijkst bestuurbare wagens ter wereld konden besturen. Zonder twijfel de beste piloten ter wereld. Indien ik nu naar de F1 kijk schiet er van dat gevoel weinig meer over. Ik heb meer het gevoel dat ik naar een kampioenschap ben aan't kijken waar de rijkste kinderen ter wereld het tegen elkaar opnemen in de duurste wagens ter wereld. Er zijn nog steeds enkele uitzonderlijke talenten tussen, maar er doen er minstens even veel piloten aan mee die hun zitje niet waard zijn.
    De toegangsexamens op F1 piloot te mogen worden is imo veel te licht. Die super-licentie is een lachertje. Zonder een titel of een runner-up positie in de Formule 2 of een ander evenwaardig kampioenschap zou het gewoon verboden moeten worden om F1 piloot te worden. Dan is het direct gedaan met piloten die enkel in de F1 raken omdat ze een grote zak geld bij hebben.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

Elke1988's schermafbeelding
    iTrader
    62 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel Bekijk bericht
    stop dan met kijken?
    als ge op iedereen kritiek geeft?
    Ik alleen op hem.
    http://www.twitch.tv/elkegaming
    Stream/Game Pc:
    Cpu: Intel 6800K, Mobo: MSI X99A Raider, Ram: Kingston HyperX Fury 24GB, Gpu: Asus Strix OC 1080TI, Power: Crosair 1000w, PC Case: Cooler Master Storm, Water Cooler: Crosair H110i, Moniter: AOD G2460F, Samsung S24D300, Asus VS247HR, Keyboard: Corsair K70 RGB MK.2, Mouse: Corsair Ironclaw RGB Gaming Mouse,Headset: logitech G920, Steer Wheel: Thrustmaster T300 RS GT

[DZM]Gorak's schermafbeelding
    iTrader
    55 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Albon zal wel nu einde verhaal zijn zeker .
    Kzie Redbull hem na imola te vervangen.
    Ferrari lijkt toch een stap vooruit te hebben gemaakt als ze volgend jaar hun motor wat op orde krijgen ga ze weer voor het podium meedoen

iTrader
    32 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dijk van een race van Perez zeg. Zetten ze hem niet op softs in de laatste stint, dan pakt hij hier gewoon P5.

Red Bull kan hier toch niet veel langer naast kijken denk ik dan, als je ziet hoe Albon voor de zoveelste keer teleurstelt.

Dat Perez bij Williams of Haas zou moeten gaan aankloppen, gaat er bij mij echt niet in. Gelijk dat die rondrijdt verdient die absoluut een stap hogerop. Een stap terug zou gewoon belachelijk zijn, en dat om plaats te ruimen voor Vettel stel je voor ...

RipTor's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Voor mij is Gasly eigenlijk toch de man vd race. Wat een seizoen is die bezig.

Maar ik ben er ook wel van overtuigd dat hij de druk naast Verstappen ook nu niet gaat aankunnen.

byter's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    De eerste lap van Kimi was ook wel nice.

https://streamable.com/y2ie36
    Service guarantees citizenship.
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    32 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RipTor Bekijk bericht
    Voor mij is Gasly eigenlijk toch de man vd race. Wat een seizoen is die bezig.

Maar ik ben er ook wel van overtuigd dat hij de druk naast Verstappen ook nu niet gaat aankunnen.
    Ja Gasly is inderdaad ook wel heel ferm bezig dit seizoen. En zeggen dat ik die na zijn passage bij RBR al helemaal had afgeschreven, maar wat een comeback bij Alpha Tauri zeg.

Perez zou (met de juiste banden de laatste stint) op dezelfde plaats geëindigd zijn als waar hij begonnen was, ondanks het feit dat hij van de baan gevlamd werd en heel veel tijd verloor. Dat vind ik zeker de "drive of the day" waard. Maar ook Gasly reed idd sterk, en die Alpha Tauri is dan weer minder snel dan de Racing Point, dus ja, het is moeilijk vergelijken. En dan was er ook nog Leclerc, die bijna niet in beeld is geweest, maar wel met de vingers in de neus best of the rest was in een Ferrari die toch ook alles behalve uitblinkt dit seizoen.

iTrader
    32 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door byter Bekijk bericht
    De eerste lap van Kimi was ook wel nice.

https://streamable.com/y2ie36
    Petje af voor dit man!

Sainz die beide Mercs even gaat halen was ook zalig om te zien.

Sowieso de beste lap 1 van het seizoen!

Regels voor berichten