vishnusixclix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scifo Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Waar is die gif van Rosberg:

Is Alonso's career over
    ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ THINK before you POST ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
    ❀❀❀❀M E N I N G E N❀❀❀❀

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    13 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeltex Bekijk bericht
    Ik zou zeggen van niet; als ik "falen" intyp in een online woordenboek krijg ik deze synoniemen: afgaan, floppen, misgaan, mislukken, tekort schieten, ...

Tenzij je de absolute topfavoriet bent en niet anders kan dan verliezen, zou ik een 2de plaats dus nooit als "falen" bestempelen.

Mocht Nadal dus de finale van Roland Garros verloren hebben, dan zou je misschien nog van "falen" kunnen spreken, maar van Verstappen - die het maximum uit de RB haalt dit seizoen - gaan we toch niet beweren dat hij ieder weekend opnieuw "faalt" omdat hij 2de of 3de wordt?
    Volg ik deels, voor mij is dus falen een resultaat van uw prestatie tegenover het doel dat je had gezet. Als Verstappen realistisich is dan heeft die als doel nu met Mercedes elke week gewoon P3 in de handen hebben. Als die dan beter doen dan is dat de verwachtingen overtreffen. Ricciardo had als doel dat seizoen een team rond zich te bouwen en de onbetwiste nummer 1 te zijn, dat is niet gelukt, dus hij heeft gefaald. Dat kan ondanks dat die een zeer goed seizoen neerzette.

xDama's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als er iets gefaald heeft in 2018, was het de Red Bull wagen. Er stond deze week toevallig een interessante post op Reddit over Ricciardo zijn seizoen in 2018.

Summary 8 DNFs, 6 Back of grid or large grid drops, Multiple qualifying failures, Issues in mutiple FP sessions that affect weekend preparation, 2 Races running lower Spec ICE (20bhp down on spec a)

RICCIARDO 2018 RELIABILITY SUMMARY:
    • Australia - 3 Place grid penalty
    • Bahrain - Race - DNF - Battery Failure
    • China - FP3 - Gear box issue with complete engine turbo failure. Misses FP3 with qual set up heavily affected.
    • Baku - Race - DNF - Collision with Verstappen forces Ricciardo to retire. Racing incident.
    • Monaco - Race- RIC - MGU-K failure
    • Canada - FP2 - Power unit issue, missus 60% of session
    • France - Race - front wing failure During race. Problem not diagnosed till post race. Heavy tire deg
    • Austria - Race -DNF - RIC loss of 3rd position with MGU-k Failure
    • Britain - Qual - DRS failure during Qualification
    • Germany - Prerace - RIC takes new engine for weekend and incurs full grid pen (1st Instance)
    • Germany - Prerace - Forced to Run Spec A ICE - 15-20 BHP down on B spec that Verstappen is running
    • Germany - Q - Does not take part in Q2 penalty
    • Germany - R - DNF - MGU-k failure - 5th position lost due to nature of track (hence decision to take penalty) and Vettel retirement
    • Hungary - Prerace - RIC - Forced to Run Spec A ICE - 15-20 BHP down on B spec that Verstappen is running
    • Hungary - Qual - RIC - RBR send RIC out late in which heavy rain starts leaving RIC out of Q3
    • Spa - FP1 - RIC missus session with engine injector issue
    • Spa - Race - DNF - RIC retires due to collision beyond his control.
    • Monza - Prerace - RIC takes new engine for weekend and incurs full grid pen (2nd Instance)
    • Monza - Q- RIC does not take part in Q2 due to new engine (Spec C)
    • Monza - Race - DNF - Clutch failure - 6th position lost
    • Singapore - All Sessions - Spec C engine clipping issues.
    • Russia - FP1 - RIC suffers car issue missing 70% of session
    • Russia - Qual - Engine Penalty, Forced to start at back of Grid (3rd instance)
    • Russia- Race - Debris on first lap damages front wing of Ricciardo causing high tire deg affecting greatly race pace
    • Japan - Qual - RIC - Throttle actuator failure - Misses Qualification.
    • Japan - Race - Back of grid start due to reliability (4th instance)
    • USA - RACE- DNF - Battery Failure
    • Mexico - RACE - DNF - Clutch Bearing failure, Start software clutch issue
    • Brazil - Qual - +5 Place (6th instance of Grid drop) grid drop due to new turbo charger replacement
    • Abu-Dhabi - FP3 - Misses part of FP3 with Water leak.
    • Abu-Dhabi - Race - Horrible strategy in race leaves him out waiting for safety car that would never come.

https://www.youtube.com/watch?v=kujkQ63L_50

Lode16's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Volg ik deels, voor mij is dus falen een resultaat van uw prestatie tegenover het doel dat je had gezet. Als Verstappen realistisich is dan heeft die als doel nu met Mercedes elke week gewoon P3 in de handen hebben. Als die dan beter doen dan is dat de verwachtingen overtreffen. Ricciardo had als doel dat seizoen een team rond zich te bouwen en de onbetwiste nummer 1 te zijn, dat is niet gelukt, dus hij heeft gefaald. Dat kan ondanks dat die een zeer goed seizoen neerzette.
    Hij is gefaald in het persoonlijk doel dat hij had gesteld. Hij is niet gefaald als teammaat tov Verstappen zoals hier werd aangehaald. Als zeker niet in de categorie van Albon, Gasly.

iTrader
    32 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lode16 Bekijk bericht
    Hij is gefaald in het persoonlijk doel dat hij had gesteld. Hij is niet gefaald als teammaat tov Verstappen zoals hier werd aangehaald. Als zeker niet in de categorie van Albon, Gasly.
    Voilà zie, dat is mooi samengevat.

Wel een indrukwekkend lijstje van miserie dat Ricciardo heeft voorgehad in 2018. Zal mss ook wel meegespeeld hebben in zijn keuze voor Renault, maar Verstappen zal wel nog steeds de hoofdreden geweest zijn.

RiCOManiaC's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeltex Bekijk bericht
    Voilà zie, dat is mooi samengevat.

Wel een indrukwekkend lijstje van miserie dat Ricciardo heeft voorgehad in 2018. Zal mss ook wel meegespeeld hebben in zijn keuze voor Renault, maar Verstappen zal wel nog steeds de hoofdreden geweest zijn.
    Die pech reeks was zeker een reden maar ook het feit dat ie niet achter het project met Honda stond en zie nu. Max is idd de hoofdreden.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Jakke007's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

FIA Formula One 2020 - Portugese GP@Portimao - October 25th

Het feit dat hij evenzeer verantwoordelijk werd gesteld voor het incident met Verstappen in Baku heeft zeker ook meegespeeld in zijn beslissing om Red Bull te verlaten.

Ricciardo/Norris is wel een heel erg interessante line-up, zowel op de piste als ernaast. Ik begin eindelijk weer wat sympathie te krijgen voor McLaren na de Alonso/Stoffel-jaren.

RiCOManiaC's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jakke007 Bekijk bericht
    Het feit dat hij evenzeer verantwoordelijk werd gesteld voor het incident met Verstappen in Baku heeft zeker ook meegespeeld in zijn beslissing om Red Bull te verlaten.

Ricciardo/Norris is wel een heel erg interessante line-up, zowel op de piste als ernaast. Ik begin eindelijk weer wat sympathie te krijgen voor McLaren na de Alonso/Stoffel-jaren.
    Mijn sympathie voor McLaren is ook helemaal terug, blijft nog altijd beetje zuur ivm Stoffel maar hij zit nu wel nog beter in feite want kan zeggen dat ie fabrieksrijder van Mercedes is (in de FE).

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

BuYcKi's schermafbeelding
    iTrader
    249 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Idem hier. Hopelijk verbeteren ze nog een stuk met de Mercedes motoren.

PSN: BuYcKi

Shaddix's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Bij mij begon dat ook een beetje, maar ik vind het jammer dat Sainz weg gaat. Ricciardo vind ik iets minder sympathiek omdat die soms nogal puberaal over komt (Huuuuulkenbeeerrggggggg).
    PSN: Shaddix-be

BuYcKi's schermafbeelding
    iTrader
    249 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Die mens geniet gewoon van wat hij doet? Serieus als het moet, en relaxed als het niet moet. Ik vind dat wel nog een sympathieke kerel, volgens mij ook rechtuit, draait niet rond de pot etc (is natuurlijk moeilijk om zeker te zien), maar zo komt hij toch over.

PSN: BuYcKi

Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BuYcKi Bekijk bericht
    Die mens geniet gewoon van wat hij doet? Serieus als het moet, en relaxed als het niet moet. Ik vind dat wel nog een sympathieke kerel, volgens mij ook rechtuit, draait niet rond de pot etc (is natuurlijk moeilijk om zeker te zien), maar zo komt hij toch over.
    Volledig mee eens. Qua persoonlijkheid is Ricciardo denk ik uitgegroeid tot mijn favoriete F1 rijder ooit.

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Ik snap het ergens wel hoor, ik denk dat het gewoon iets minder mijn genre persoon is. Het is zeker geen slechte gast en heeft genoeg talent.

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    157 (99%)
    Mentioned
    18 Post(s)
    lol Bottas in Oudenaarde (IG). Zijn vriendin fietst bij Canyon.
    PSN: Jonas89

iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Ik las net ergens een gerucht dat Russel buiten gesmeten zou worden bij Williams om plaats te maken voor Perez. Perez zou uiteindelijk toch niet bij Haas terecht kunnen omdat Mazepin zich daar zou inkopen.

Ik denk niet dat het zo zot gaat worden maar het silly season loopt duidelijk op volle toeren!

Regels voor berichten