Pagina 12 van 47 Eerste ... 2891011121314151622 ... Laatste

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als je hem wilt lopen,wat kan u de officele timing schelen... Ik.zou er allesinds niet mee inzitten. Uw netto tijd kun je aantonen via strava. Als je echt knalt kun je genoeg u tijd aantonen. Respect dwing je niet enkel af met je "klassement" tijd,maar met je attitidude. Go an get it,tiger!!

Corthagus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Topstreek om te lopen he Karry. Beter ook verhuizen naar hier .

Eens ik mijn trailtrainingen terug oppik ook dringend eens het Kluisbos bezoeken voor te lopen.

Nessaja's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NemesisBE Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Over 11 dagen, de 20e Samen met een collega die al iets vaker in de Ardennen gaan lopen is, maar we zien het als een leuke uitdaging en maken er geen wedstrijd van.
    Ik loop hem ook maar dan de 30ste, laat weten hoe het was zodat ik weet wat ik mag verwachten, heb al trails gedaan maar nog geen in de Ardennen dus ben benieuwd. Ga ook niet om een tijd te lopen eerder voor de verandering van omgeving
    A government big enough to give you everything that you want, is big enough to take away everything that you have - Thomas Jefferson

Karry98's schermafbeelding
    iTrader
    158 (99%)
    Mentioned
    21 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lasportiva Bekijk bericht
    Als je hem wilt lopen,wat kan u de officele timing schelen... Ik.zou er allesinds niet mee inzitten. Uw netto tijd kun je aantonen via strava. Als je echt knalt kun je genoeg u tijd aantonen. Respect dwing je niet enkel af met je "klassement" tijd,maar met je attitidude. Go an get it,tiger!!
    Ik wil hem zeer graag lopen en ga hem uiteraard ook lopen, maar ik heb echt het gevoel dat ik hier niet ver van het podium kan stranden, waar ik dan ook vol voor wilde gaan. Op deze manier word ik echter relatief hard gefnuikt. Hoe dan ook bereid ik mij wel voor om te knallen, we zien wel waar we dan stranden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corthagus Bekijk bericht
    Topstreek om te lopen he Karry. Beter ook verhuizen naar hier .

Eens ik mijn trailtrainingen terug oppik ook dringend eens het Kluisbos bezoeken voor te lopen.
    Haha, echt wel dik de moeite inderdaad! Heb mij er de laatste weken al ontzettend geamuseerd. Het Kluisbos vond ik inderdaad wel echt dik de moeite, al vind ik het Muziekbos tot nu toe nog net iets mooier. Volgende keer staat de buurt rond Geraardsbergen normaal op de planning, maar dat zal pas voor augustus zijn. Begin volgende week ga ik nog 2 dagen naar Houffalize en nadien vertrek ik 2 weken op reis .

iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Een maand na mijn eerste marathon te lopen, ben ik eindelijk weer de oude. Toch wat last gehad van kleine kwaaltjes en vermoeidheid door een verlaagde weerstand. De komende weken ga ik geleidelijk aan mijn km's terug verhogen en dan starten met dat 10km in 40min schema. Vandaag mijn tweede snelste km (3:29) ooit gelopen tijdens een training met 'km repeats'. Met wat meer gerichte tempo- en intervaltrainingen, moet dat zeker nog sneller kunnen.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik had gedacht dat 6w al gedaan waren en dat je klaar was... Ik ben opnieuw begonnen met een schema dat ik in 2016 had. Deze week 8x1000m onder de 4min. Altijd afzien...

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Weer eentje van mijn bucket list om te schrappen!

Vanmorgen de Mont Ventoux opgelopen vanuit Malaucène, echt een aanrader!
    De natuur is echt fantastisch, super mooi en je krijgt bij toenemende hoogte telkens een ander zicht op de omgeving. Ook de laatste kms met alleen maar stenen zijn indrukwekkend.
    Ook leuk om omringd te zijn door coureurs die ook aan het afzien zijn en die het zeker bij de zware stukken van 13%-14% lastiger hadden dan ik.

Wist op voorhand niet goed welk tempo te nemen en hoe te doseren maar is eigenlijk supergoed meegevallen met gemiddelde hartslag van 160 en eindtijd van 2u30 voor de 21km. (https://www.strava.com/activities/3744336929)
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    43 Post(s)
    Nice, proficiat!

Karry98's schermafbeelding
    iTrader
    158 (99%)
    Mentioned
    21 Post(s)
    Had het gezien op uw strava, knap gedaan en zeker een deftig tempo voor die hoogtemeters!
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Vorige week ook naar de Alpen getrokken voor een familievakantie. Een dag mijn eigen ding gaan doen en dat is dan een solo van 40K met meer dan 2500 hoogtemeters geworden. Het terrein leende zich niet tot snelheid (veel single trail op de kam of op ruw terrein met diepe afgronden. Locals en meer getalenteerde lopers zullen daar wel op durven lopen maar speedhike was al stoer genoeg voor mij) maar kheb mij toch enorm geamuseerd. En de dag erna gewoon met de familie meegewandeld, mijn benen waren nauwelijks vermoeid.
    Moet toch plezant zijn als het hooggebergte uw speeltuin is...

Vlitser's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XtremeSpooky Bekijk bericht
    Weer eentje van mijn bucket list om te schrappen!

Vanmorgen de Mont Ventoux opgelopen vanuit Malaucène, echt een aanrader!
    De natuur is echt fantastisch, super mooi en je krijgt bij toenemende hoogte telkens een ander zicht op de omgeving. Ook de laatste kms met alleen maar stenen zijn indrukwekkend.
    Ook leuk om omringd te zijn door coureurs die ook aan het afzien zijn en die het zeker bij de zware stukken van 13%-14% lastiger hadden dan ik.

Wist op voorhand niet goed welk tempo te nemen en hoe te doseren maar is eigenlijk supergoed meegevallen met gemiddelde hartslag van 160 en eindtijd van 2u30 voor de 21km. (https://www.strava.com/activities/3744336929)
    nice!!
    al verschillende keren opgefietst en van Malaucène vond ik ook het mooist, maar wel stukken met de hoogste percentage idd
    Als ik er ooit nog eens ben, moet ik hem ook eens oplopen (toen ik er was liep ik nog niet zo heel erg veel ).
    je hebt me gemotiveerd om het ook eens te doen

Dan met de auto terug naar beneden gekeerd?

iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    43 Post(s)
    Eerste (gedeeltelijk) loopkwaaltje vertoont zich. Ben een teennagel aan het verliezen
    Deels m'n eigen fout wel, nagel laten inscheuren, dat is iets dikker gekomen en dan denk ik dat ik hem de mokerslag heb gegeven door er dan mee te gaan lopen. Staat nu al een paar dagen compleet blauw (bloeduitstorting eronder?) en het ziet ernaar uit dat hij er binnen dit en een week af komt. Geen pijn, kan er nog perfect mee lopen, maar het kwaad lijkt geschied.

Ondertussen begin ik vandaag aan week 5 van het halve marathon programma van de Garmin Coach. Langste loop ondertussen 12.75km, gaat nog steeds goed.

kimme1975's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ja jongens.. daarnet 12km gelopen.. afzien van de warmte, enorm zweten, zware ademhaling.. zwalpen en hoge hartslag aan pace 5.34 .. Conditie was zeer goed maar sinds een dikke week fameus dalende.. Dan is lopen niet echt plezant meer vind ik..
    Hack & slash hell yeah!!

PSN: kimme1975
    Xbox Live: kimme1975

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vlitser Bekijk bericht
    nice!!
    al verschillende keren opgefietst en van Malaucène vond ik ook het mooist, maar wel stukken met de hoogste percentage idd
    Als ik er ooit nog eens ben, moet ik hem ook eens oplopen (toen ik er was liep ik nog niet zo heel erg veel ).
    je hebt me gemotiveerd om het ook eens te doen

Dan met de auto terug naar beneden gekeerd?
    Ja idd, mijn madam gaf me om de 3,5 km drank en heeft me boven opgewacht ;-)

PieperLever's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    https://www.youtube.com/watch?v=9lebALBSpvc&

Misschien een toffe podcast voor jullie. Karel Sabbe was te gast bij Alex & Andries.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Regels voor berichten