Discussie: Padel

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Padel

Iemand die deze sport beoefent? Het is een combinatie van tennis en squash. Ik heb wel een vraagje: die padelracketten zijn ten eerste duur maar ten tweede breken die ongelooflijk snel. Bij ons in de club ken ik veel mensen die een racket hebben van €200 die na enkele maanden reeds gebroken zijn. Is dat overal zo?

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door taniaB Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Iemand die deze sport beoefent? Het is een combinatie van tennis en squash. Ik heb wel een vraagje: die padelracketten zijn ten eerste duur maar ten tweede breken die ongelooflijk snel. Bij ons in de club ken ik veel mensen die een racket hebben van €200 die na enkele maanden reeds gebroken zijn. Is dat overal zo?
    Hey taniaB,

Ik beoefen deze sport nu al ruim een jaar. Je kan erg duur gaan in de rackets maar dat hoeft niet hoor. Ik zou beginners zelfs een racketje van de Decathlon van 50€ durven aanraden. Iemand waarmee ik gestart ben, speelt hier nog altijd mee. Dus wat je zegt dat dit rap kapot gaat, dat ervaar ik toch zo niet? Ik speel ook nog altijd met mijn eerste racket. Je kan ook online een racket bestellen!

Succes!
    Playing: CS:GO, Apex Legends
    Origin: pjfisc

StruikGewas's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Lijkt me wel een fijne sport. Maar ik tennis tegenwoordig en ik wil mijn techniek van tennis niet verkloten
    Ik zie wel overal wel padelterreinen verschijnen dus dat gaat populair worden.

Regels voor berichten