RipTor's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik heb een tijd met een teasi one gps gereden.
    Ik was er content van. Enkel zo'n op scherm was heel slecht leesbaar.

Maar voor navigatie vond ik die beter dan mijn Garmin nu. Is Duits overigens.

Dan heb je nog merken als Mio en Bryton.

Of de etrex reeks bij Garmin.

B - MAXX's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als je van de route bent met zo'n Garmin, is de navigatie echt verschrikkelijk. Zegt eerst een paar minuten 'Uit koers', begint dan toch stilaan na te denken hoe je terug op de route geraakt, en als je dan op de route uitkomt en je moet zogezegd naar rechts afslaan om goed te zijn, zegt die dat je naar links moet en begint dan te klagen dat je moet omdraaien.
    Desktop: NZXT S340 Elite / Corsair RM650X / MSI Z370 Gaming Pro Carbon / Intel Core i7 8700K / NZXT Kraken X62 / 16GB DDR4 2666MHz / Aorus GTX1080Ti / Samsung 960 EVO 250GB
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

sQuare's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mocht iemand opzoek zijn naar een nieuwe Garmin 530 incl garantie op jou naam etc, geef gerust een seintje
    8

RipTor's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door B - MAXX Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Als je van de route bent met zo'n Garmin, is de navigatie echt verschrikkelijk. Zegt eerst een paar minuten 'Uit koers', begint dan toch stilaan na te denken hoe je terug op de route geraakt, en als je dan op de route uitkomt en je moet zogezegd naar rechts afslaan om goed te zijn, zegt die dat je naar links moet en begint dan te klagen dat je moet omdraaien.
    Dat is echt rampzalig ja.
    Maar ik weet niet of dat bij een ander merk beter is? Bij Wahoo stuurt die u helemaal niet terug naar de route...

TheRedDevils's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ja, daarom moet je ritten inladen op je Garmin en zorgen dat deze correct zijn of zelf een beetje de weg weten als er een afsluiting is.
    Of anders via de smartphone kijken waar je kan inpikken op de route.

Ik heb ook eens Garmin een route laten kiezen en dat viel dik tegen eigenlijk, dus nu maak ik gewoon altijd zelf mijn rit (strava betalend account).

Wat ik ook handig vind: nu kan ik alle GPX'en downloaden op Strava, heb al wat nieuwe MTB ritten die ik kan doen.
    Onder andere die guerrillaride dudzele, heb daar een tijdje gewoond maar nooit veel met de MTB gereden.

Wel iets te lang parcours om van hier te vertrekken, maar kan al een deeltje proberen dit weekend

Arkaine's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door picasso123 Bekijk bericht
    Wij vinden het ook nergens terug! Spijtig wel, misschien dat ze die optie nog toevoegen.
    .
    staat online nu.
    We hebben al 10km
    Meteen eens verdubbelen

langun's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Airjinx Bekijk bericht
    Gisteren heb ik een update van Windows gehad en nu doet Zwift het plots niet meer, het start simpelweg niet meer op. Blijkbaar ben ik niet de eerste met dat probleem die er geen oplossing voor vind.
    Hopelijk volgen er de komende dagen nog updates en verdwijnt het probleem van zelf wel weer. Wel merde als je vroeg in de ochtend klaar bent om op je rollen te kruipen en de boel marcheert niet!!!
    Hier een oplossing voor gevonden? Mijn broer heeft hetzelfde voor.

.Sinister.'s schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.) - Deel 5

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheRedDevils Bekijk bericht
    Ja, daarom moet je ritten inladen op je Garmin en zorgen dat deze correct zijn of zelf een beetje de weg weten als er een afsluiting is.
    Of anders via de smartphone kijken waar je kan inpikken op de route.

Ik heb ook eens Garmin een route laten kiezen en dat viel dik tegen eigenlijk, dus nu maak ik gewoon altijd zelf mijn rit (strava betalend account).

Wat ik ook handig vind: nu kan ik alle GPX'en downloaden op Strava, heb al wat nieuwe MTB ritten die ik kan doen.
    Onder andere die guerrillaride dudzele, heb daar een tijdje gewoond maar nooit veel met de MTB gereden.

Wel iets te lang parcours om van hier te vertrekken, maar kan al een deeltje proberen dit weekend
    Wat is een guerilla-ride?

Zoals ik het interpreteer, lijkt dit op een georganiseerde toertocht, enkel zonder het ‘georganiseer’.
    Dus geen administratief werk qua aanvragen/verzekering/goedkeuringen/inschrijvingen/bevoorrading.

Dus eigenlijk enkel een route maken op openbaar terrein en deze dan te koop aanbieden aan een hogere prijs dan een toertocht waar wel werk in is gestoken?

Is daar echt een markt voor?
    En mag dat van de betrokken gemeentes?

Arkaine's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ge krijgt eten mee (vermoed bevoorrading in normale tijden) en er is pechverhelping

Heb er een keer eentje meegedaan in noord Frankrijk

Volgens mij wel gewoon verzekerd

Edit: die dudzele is blijkbaar zelfstandig. Vind het ook wel veel geld dan. Er staat iets van bikepark in beschrijving. Misschien deel naar onderhoud?

Airjinx's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    10 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door langun Bekijk bericht
    Hier een oplossing voor gevonden? Mijn broer heeft hetzelfde voor.
    Yes, mailtje gedaan naar Zwift en ze kwamen met een resem mogelijke oplossingen.
    Met de eerste link was ik niks, anti-virus ook niet. Internet Explorer gereset heb ik wel gedaan. Dan wou ik een clean install doen maar ik kreeg 1 bestand niet verwijderd, dat gaf een conflict met Onedrive ... terwijl ik Onedrive helemaal niet gebruik. Ik heb Onedrive van mijn pc geflikkerd, alle bestanden verwijderd en dan opnieuw geïnstalleerd en het werkte.
    Tussen Internet Explorer resetten en opnieuw installeren heb ik niet geprobeerd om Zwift op te starten, dus misschien dat het toen al opgelost was. Maar dat probleem met Onedrive vond ik wel erg gek.

Here is the link to the support page from Zwift detailing common causes. Can you check through these and resolve anything that may be causing the problem.
    https://support.zwift.com/en_us/issu...hing-BJnK5T3GB
    Two other common causes of pauses on the launcher are anti-virus software blocking access and the Internet browser adding the Zwift Launcher to its list of restricted sites. Can you check any anti-virus software and restricted sites list in your browser and remove any reference to Zwift.
    Also fix any script errors by resetting the browser if applicable (Internet Explorer) In the browser go to Tools>Internet Options>Advanced>Reset IE settings
    Also clear out the browsing history or cache in your browser too.
    Finally, please make sure that your video/graphics card drivers are fully up to date using the manufacturers control panel or updates on their website.
    If none of this works then please try a clean install using this support page advice:
    https://support.zwift.com/en_us/re-i...wift-BymCF82TH
    You must make sure you follow the instructions fully to clean the initial install before installing the game again.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

TheRedDevils's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door .Sinister. Bekijk bericht
    Wat is een guerilla-ride?

Zoals ik het interpreteer, lijkt dit op een georganiseerde toertocht, enkel zonder het ‘georganiseer’.
    Dus geen administratief werk qua aanvragen/verzekering/goedkeuringen/inschrijvingen/bevoorrading.

Dus eigenlijk enkel een route maken op openbaar terrein en deze dan te koop aanbieden aan een hogere prijs dan een toertocht waar wel werk in is gestoken?

Is daar echt een markt voor?
    En mag dat van de betrokken gemeentes?
    Geen idee wat dit juist is, een parcours die gemaakt is door enkele mensen denk ik en ze vragen daar geld voor.
    Nu, ik heb de GPX gewoon gedownload want ik vind dat ook veel te duur om eens te gaan rijden.

Ben wel eens benieuwd, enkele single tracks daar die ik nog niet gereden heb.

@hierboven: ja, zal ook wel voor onderhoud van bike park enzo zijn.

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    21 Post(s)
    Internet explorer
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Herman De Croo's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Je hebt altijd een kaartje, dus je kunt altijd terug naar je breadcrumb-track rijden. Ik heb die back-on-track functie nog nooit gemist eigenlijk.
    Ik heb ze nooit gemist op mijn Bolt, maar ik ervaar het wel als meerwaarde op mijn Roam.
    10% korting bij alle hotels op booking.com via deze link

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik heb net een FTP test op de tacx app gedaan.
    Maar daar zat automatisch een warming up en cooling down in, nu zijn die ook mee verrekend in mijn resultaten..
    Weet iemand hoe ik enkel het resultaat van die 20 minuten volle inspanning kan zien?
    Laatst gewijzigd door martijn10; 17 november 2020 om 22:23

Airjinx's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    10 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door martijn10 Bekijk bericht
    Ik heb net een FTP test op de tacx app gedaan.
    Maar daar zat automatisch een warming up en cooling down in, nu zijn die ook mee verrekend in mijn resultaten..
    Weet iemand hoe ik enkel het resultaat van die 20 minuten volle inspanning kan zien?
    Slaat de tacx app je 'training' niet op als een .fit bestand? Als je dat bestand op strava zet of door software van golden cheetah haalt kan je het analyseren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Internet explorer
    Om op te starten maakt Zwift gebruik van de standaard browser. IE voor pc en Safari voor Mac.

Regels voor berichten