Herman De Croo's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Ik rij nu enkel nog in het weekend en nooit in het donker
    10% korting bij alle hotels op booking.com via deze link

Reverz's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenis Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Heb identiek dezelfde rollen en Die marcheren niet op Swift heb dat al eens onderzocht en ander rollen kopen is me te duur want ik fiets maar 2/3x op een jaar op rollen en dan ben ik het al beu
    Tcho, is compleet niet te vergelijken imo. Begrijp me niet verkeerd, het kan zijn dat je Zwift helemaal niks vindt maar voor heel erg veel mensen veranderd de beleving compleet.

Toen ik vroeger op de rollen reed zat ik na 10min al te kijken hoe lang het nog was en hield ik het heel vaak bij hooguit een half uur. Op Zwift rijdt ik zonder er echt bij stil te staan sessies van 2u en meer...

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heroixx Bekijk bericht
    Gaan veel mensen hier na het werk nog met de fiets rijden? Gezien het winteruur is ingegaan is het nu om 18u praktisch al donker... Niet iedereen heeft jammer genoeg de plaats om rollen te zetten om op zwift te rijden gaan jullie nog rijden als het donker begint te worden? Al dan niet met licht?
    Toen ik nog geen indoortrainer had reed ik s ochtends in het donker het jaagpad op en af. Met lichtjes uiteraard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverz Bekijk bericht
    .

Toen ik vroeger op de rollen reed zat ik na 10min al te kijken hoe lang het nog was en hield ik het heel vaak bij hooguit een half uur. Op Zwift rijdt ik zonder er echt bij stil te staan sessies van 2u en meer...
    Bedoel je dan echt 2u wedstrijden, of ook gewoon vrij rondrijden?
    Laatst gewijzigd door Pieterjan94; 27 oktober 2020 om 09:56

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mijn FTP volgens de Trainerroad test is na anderhalve maand trainen nog steeds maar 138. Gestart aan 124.

Op google vind ik bijna niemand met zo een lage ftp. Nochtans heb ik wel altijd regelmatig gelopen, 11km op een uur met redelijk veel hoogtemeters. Conditie is dus niet heel slecht, en toch trap ik amper vermogen. Nog beginners die zo een laag ftp hadden? Gewicht is 78 kg wat de ftp al helemaal laag maakt. Als ik dan al die ftps hier en online lees dan ben ik precies 90 jaar.

Arkaine's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pskonejott Bekijk bericht
    Mijn FTP volgens de Trainerroad test is na anderhalve maand trainen nog steeds maar 138. Gestart aan 124.

Op google vind ik bijna niemand met zo een lage ftp. Nochtans heb ik wel altijd regelmatig gelopen, 11km op een uur met redelijk veel hoogtemeters. Conditie is dus niet heel slecht, en toch trap ik amper vermogen. Nog beginners die zo een laag ftp hadden? Gewicht is 78 kg wat de ftp al helemaal laag maakt. Als ik dan al die ftps hier en online lees dan ben ik precies 90 jaar.
    Die waarden zijn sowieso fout tenzij je een of andere spierziekte hebt ofzo.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Mr.Fingers's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Over het rijden na het werk. Ja, maar uiteraard lang zo veel niet meer als in de zomer. Ik ben niet vies van een potje nachtrijden, maar de fiets-exploten verschuiven nu inderdaad vaker naar het weekend.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arkaine Bekijk bericht
    Die waarden zijn sowieso fout tenzij je een of andere spierziekte hebt ofzo.
    Ik hoop van niet.

Ik heb buiten tourtje gefietst van 50 km met 400 hoogtemeters aan 24,5/uur. Kon wel nog sneller als ik wou maar ook niet heel veel. Is dan 138 een redelijke inschatting of is mijn trainer fout gekalibreerd?

Herman De Croo's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    138 Watt voor een jonge man is onrealistisch laag.
    De rit die je hierboven vermeldt is nu ook wel niet zo snel, maar je zou toch een FTP van 160-180 verwachten minstens.
    10% korting bij alle hotels op booking.com via deze link

Arkaine's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Op welke trainer zit je?
    138 watt is echt bijna niets doen, ik geloof er niets van dat het zo laag kan zijn bij een volwassen man, hoe ongeoefend ook.

Pieter3770's schermafbeelding
    iTrader
    195 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik probeer 1x in de week een avondrit te doen. Is MTB, dus in het bos met de grote faar op!
    Voor de rest dan nog op zondag voormiddag.
    Vind het sjiek in 't donker eigenlijk.

StruikGewas's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heroixx Bekijk bericht
    Gaan veel mensen hier na het werk nog met de fiets rijden? Gezien het winteruur is ingegaan is het nu om 18u praktisch al donker... Niet iedereen heeft jammer genoeg de plaats om rollen te zetten om op zwift te rijden gaan jullie nog rijden als het donker begint te worden? Al dan niet met licht?
    Geen optie om met de fiets te gaan werken? Enkele vliegen in één klap?
    Ik geniet daar enorm van, maar het moet praktisch wel haalbaar zijn natuurlijk. Ik heb geen wagen nodig voor mijn werk en kan daar douchen enzo. Ideaal! En ik verdien nog eens 10€ per dag (die ik meestal nog dezelfde maand uitgeef aan fietsspullen )

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Over het rijden na het werk. Ja, maar uiteraard lang zo veel niet meer als in de zomer. Ik ben niet vies van een potje nachtrijden, maar de fiets-exploten verschuiven nu inderdaad vaker naar het weekend.
    Ik zie idd vaak mensen op fora passeren die met koplampen rijden, maar heb het soms al moeilijk om bij klaarlichte dag recht te blijven in de modder in 't bos... Dusja

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arkaine Bekijk bericht
    Op welke trainer zit je?
    138 watt is echt bijna niets doen, ik geloof er niets van dat het zo laag kan zijn bij een volwassen man, hoe ongeoefend ook.
    De Wahoo Kickr snap. Misschien zal ik hem eens moeten hersyncen dan. Heel vreemd.

pablohoney's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mensen ervaring met meerdaagse tochten in het buitenland? Zag bv onderstaande organisatie paseren.

Wat zijn leuke meerdaagse MTB"vakanties" om te doen?

https://www.transactief.be/event/sud...allenge-polen/

Verstuurd vanaf mijn Nokia 6.1 met Tapatalk

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    20 Post(s)
    Kan je met de gratis 25km van zwift een ramptest uitvoeren? Ben zwift op laptop aan het installeren (damn dat gaat traag) maar heb al account van vorig jaar dus even aangemeld en zie dat ik dus die gratis km heb
    Ant+ dongle is nog niet aangekomen en ervaring bluetooth andere laptop was zo slecht dat ik niet wil betalen tot die er is

Regels voor berichten