Japser's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coffee_snorting Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Nu we toch over kledij bezig zijn: overschoenen enkel voor de regen? Ik heb er van endura die goed tegen de regen kunnen maar die zijn veel te warm als het geen winter is.

Of gewoon opgeven en leren leven met de natte voeten?
    Waterdichte kousen

https://cyclewear.eu/accessoires/sok...15001-kl1.html

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    16 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coffee_snorting Bekijk bericht
    Nu we toch over kledij bezig zijn: overschoenen enkel voor de regen? Ik heb er van endura die goed tegen de regen kunnen maar die zijn veel te warm als het geen winter is.

Of gewoon opgeven en leren leven met de natte voeten?
    Of binnen blijven als het regent? Die paar dagen dat het tegenwoordig regent

langun's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Die 100km in 1 keer? ik fiets maar telkens 40-50km, is al een opmerkelijke prestatie voor mij, die 10jaar niet omgekeken heeft naar een fiets
    Vandaar dat het ook een challenge is

Als je nu 50km kan fietsen zie ik geen enkele goeie reden waarom je geen 100 zou kunnen fietsen tegen eind juni, of zelfs morgen. Tempo eventueel wat aan aanpassen.

Uiteindelijk zijn er even veel challenges voor mij.

100km: geen uitdaging, dat is standaard, bij de oude granfondos was de afstand afhankelijk van de maand, en in de zomermaanden zat dit tegen 140-150km als ik mij niet vergis, dat was iets meer uitdaging.
    600km: geen uitdaging, dat is standaard
    7500hm: in deze regio vrijwel niet doenbaar, vorige donderdag heb ik 218km gereden richting Vlaamse Ardennen en kwam ik aan 1400hm... Tenzij er in juni een sterke versoepeling komt waardoor ik zonder twijfels over legaliteit naar de Ardennen kan zal dit dus niet gebeuren.
    1250km: dat is een challenge, laatste 2 maanden grofweg 1050km/maand, 2de en 3de beste maanden ooit, 1250km is dus haalbaar, maar een uitdaging, net zoals in de naam staat

Het is niet eenvoudig uitdagingen te maken die voor een grote groep mensen ook effectief een uitdaging is, sinds er zo veel variatie zit in capaciteiten van mensen en de omgeving waar ze in wonen.

Mr.Fingers's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Worden uw voeten toch niet sowieso nat van de upspray door de verluchtingsgaten in de zool, en het onvermijdelijke water dat langs de naden en randen naar binnen spijpelt?

pablohoney's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShApeBE Bekijk bericht
    Mwa zondagvoormiddag, was het zeker niet warm genoeg. De twee jeugdrenners nieuweling of junior die ik gezien heb reden met langebroek en lange mouw+body zonder mouwen en geven mij gelijk Bij de toeristen enkel korte broek en 50/50 korte lange mouw. Beter te warm dan te koud heb ik altijd geleerd.
    Zondag toch ook enkel in korte broek en truitje met korte mouwen en onderlijfje gaan fietsen. Rond 10u mss 5 minuten fris, maar nadien zeker genoeg.
    Kledij is gewoon persoonlijk denk ik.

Verstuurd vanaf mijn Nokia 6.1 met Tapatalk

straight_six's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik had beenstukken en shirt met lange mouw aan en heb het me toch niet echt beklaagd.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik heb mij zondag nog eens ne keer omgedraaid en ben dan naar de bakker koffiekoeken gaan halen.

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    16 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pablohoney Bekijk bericht
    Zondag toch ook enkel in korte broek en truitje met korte mouwen en onderlijfje gaan fietsen. Rond 10u mss 5 minuten fris, maar nadien zeker genoeg.
    Kledij is gewoon persoonlijk denk ik.

Verstuurd vanaf mijn Nokia 6.1 met Tapatalk
    En afhankelijk van type inspanning

MaximumOfBass's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door langun Bekijk bericht
    Vandaar dat het ook een challenge is

Als je nu 50km kan fietsen zie ik geen enkele goeie reden waarom je geen 100 zou kunnen fietsen tegen eind juni, of zelfs morgen. Tempo eventueel wat aan aanpassen.

Uiteindelijk zijn er even veel challenges voor mij.

100km: geen uitdaging, dat is standaard, bij de oude granfondos was de afstand afhankelijk van de maand, en in de zomermaanden zat dit tegen 140-150km als ik mij niet vergis, dat was iets meer uitdaging.
    600km: geen uitdaging, dat is standaard
    7500hm: in deze regio vrijwel niet doenbaar, vorige donderdag heb ik 218km gereden richting Vlaamse Ardennen en kwam ik aan 1400hm... Tenzij er in juni een sterke versoepeling komt waardoor ik zonder twijfels over legaliteit naar de Ardennen kan zal dit dus niet gebeuren.
    1250km: dat is een challenge, laatste 2 maanden grofweg 1050km/maand, 2de en 3de beste maanden ooit, 1250km is dus haalbaar, maar een uitdaging, net zoals in de naam staat

Het is niet eenvoudig uitdagingen te maken die voor een grote groep mensen ook effectief een uitdaging is, sinds er zo veel variatie zit in capaciteiten van mensen en de omgeving waar ze in wonen.
    Vind het spijtig dat ze geen aparte MTB challenges maken. Want 100km in 1x met de mtb is voor mij toch redelijk onmogelijk, net zoals alle andere.
    Mountainbikes: Commencal Meta AM V4 2015 & YT Tues CF 2017
    PSN: UnderAVoidSky // PSNProfiles // TrueTrophies // 100%: 12 // Platinum: 63
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (97%)
    Mentioned
    11 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iceman1604 Bekijk bericht
    Iemand een tip voor een goed stuurlint? (mag wat comfort/demping hebben)
    Liefst ook eentje dat wat soepel kan gewikkeld worden, want heb dat nog nooit gedaan...
    Lizard Skins. Zeer goeie grip en ge kunt de dikte (dus uw comfort) zelf kiezen. Wel vrij grof van profiel, dus handschoenen aangewezen.

Herman De Croo's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)

Koersbroek / bib short voor dikke bovenbenen

Ik maak hier even een apart topic van zodat het later gemakkelijker terug gevonden worden door mensen met dezelfde vraag.
    Ik heb al een resem bib shorts geprobeerd, maar ik ben nog op zoek naar een goed merk voor mensen met dikke bovenbenen (ne korten dikke)

Mijn ervaring qua maatvoering :
    Futurumshop: onbruikbaar, relatief veel te lang waardoor de randjes lubberen aan je knieën
    Castelli: beste tot nu toe qua maatvoering (verbazend gezien de Italiaanse maten)
    Assos: lukt nog net, maar komt ook tot net boven de knie.
    Decathlon goedkoopste merk: samen met Castelli beste eigenlijk.
    Vermarc: ook cava, net iets te lang
    10% korting bij alle hotels op booking.com via deze link

Herman De Croo's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    10% korting bij alle hotels op booking.com via deze link

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Bioracer ben ik content van, en ik heb redelijk dikke bovenbenen (understatement)

Mixhell's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Kunnen jullie mij een nieuwe set wielen voor schijfremmen aanbevelen van rond de 400 euro? Liefst iets hogere wielen want ik doe bijna uitsluitend platte ritten + ziet er gewoon beter uit.
    Op futurum kom ik enkel de ERE RESEARCH Exploration GC45 tegen, ofwel de Vision Trimax 35 disc cl (die iets meer kost).

Zijn er nog andere merken die prijs/kwaliteit deftig zijn in dit budget segment?

Ik rij nu nog met de standaard Mavic Aksium Allroad Disc wielen, dus ik ga er van uit dat vele wielen al een upgrade zullen zijn!
    Currently playing: Anthem | Apex Legends

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Prime Attaquer (Prime is het huismerk van Wiggle, een Britse shop) hebben een goede reputatie. Andere optie is de Fulcrum Racing 4 (erg goede wielen), voor 50€ meer heb je zelfs de 3, dewelke zowat de beste wielen in de sub-500€ klasse zijn.

Regels voor berichten