Airjinx's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Het is vooral voor alternatief met koersfiets dus cross-country. Maar dus de spark is nog langer wachten dan?
    Neenee, er komt ook gewoon een 2021 model van de spark uit, hetzelfde frame als nu. Het is dat ik geen hoop geld ga uitgeven aan een fiets die volgend jaar veranderd. Mijn huidige fiets is een modeljaar 2018 dus het is meer omdat ik al is graag met iets nieuws rijd dat ik een andere zou komen dan dat het een must is.

iTrader
    966 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Ziet er super uit maar iets te ver , woon zelf in Edegem naast Mortsel. Maar toch bedankt. Grts
    PSN Milathis
    Live Milathis
    Royal Sporting Club Anderlecht

ShadesOfJae's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thorazer Bekijk bericht
    Zijn er trouwens groepjes uit het Antwerpse die geregeld eens samen rijden?

Altijd leuk om mee aan te pikken.
    Peloton de Paris in Mechelen doet elke eerste zaterdag van de maand een social ride en heb ik zelf ook al met mee gereden.
    En in Antwerpen is er ook een nieuw fietscafé, Pavé, dat wekelijks groepsritjes organiseert.

Maar ik heb geen idee of dat met de verstrengde maatregelen in Antwerpen nog allemaal mag doorgaan.

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Iemand ervaring met kleding van le col?

straight_six's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Heb nog een GPX van 100km van Manhay naar Houffalize & La Roche. Constant op en af, maar geen moordhellingen tussen, eigenlijk een mooie om de Ardennen wat te leren kennen, en het klimmen daar wat in de benen te krijgen. Komende van Mr Hardennes himself: Steven Hendrikx. Manhay ligt niet echt ver van Barveaux s Ourthe.
    Mag je altijd eens doorsturen als je wil. Kan ik het eens bekijken

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    156 (99%)
    Mentioned
    16 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    goed maar duur
    PSN: Jonas89

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    17 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Airjinx Bekijk bericht
    Neenee, er komt ook gewoon een 2021 model van de spark uit, hetzelfde frame als nu. Het is dat ik geen hoop geld ga uitgeven aan een fiets die volgend jaar veranderd. Mijn huidige fiets is een modeljaar 2018 dus het is meer omdat ik al is graag met iets nieuws rijd dat ik een andere zou komen dan dat het een must is.
    Ok.
    Dan schiet enkel Cannondale en cube over precies bij KBC lease. En mss giant en ridley. Of jaartje langer wachten
    Maar dacht mijn procaliber 8 te verkopen dus nu is die nog meer waard

Trek/specialized/BMC is te duur imo.

Airjinx's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    Matig, heel matig. Met de korting van op Strava heb ik vorige maand een truitje besteld. De aero mouwen zijn niet echt strak, rimpelen nogal snel. 1 naad is niet geweldig gestikt, aan de binnenkant van het truitje hingen draden los. Voor een truitje dat normale prijs €130 kost vond ik dat heel power. Qua maat zat ik op de rand S en M, ik heb het graag vrij strak dus voor een S gegaan. Ik vraag me af of een XS niet beter was geweest. Ook qua materiaal ben ik niet echt onder de indruk, ik heb truitjes van op Ali en betwijfel dat iemand het echte er zou kunnen uitvissen. Ik zal het nu wel verder dragen maar als je premium prijs vraagt verwacht ik premium kwaliteit.

Met dat je dit post herinner ik me dat ik van de week een mail heb gekregen dat ze bij La Passione korting geven, dat zijn by far de beste truitjes die ik heb. En dat zijn dan ook nog is de goedkoopste, betaal je +/- €60 voor absolute topkwaliteit.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

lorro85's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    https://www.specialized.com/be/nl/ro...ext=94417-5049

Kennis van me wenst zijn fiets te verkopen, omdat hij er amper mee rijdt Hij heeft het model van 2017. Wat denken jullie dat hij hiervoor nog zou mogen vragen? 2200-2300 had ik mss gedacht omdat hij er maar 250km mee heeft gefietst.

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
    PSN: laurent_vd | VeloViewer

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ander vraagje. Kan je op de Edge 530/830 instellen dat ClimbPro niet automatisch openspringt als je aan een klim begint? Maar ik wil het ClimbPro screen wel behouden dat ik er nog wel naar kan scrollen als ik wil zien hoe de klim er nog uitziet.

Als ik "popup on climb approach" afzet schakelt hij precies volledig ClimbPro uit...

Los daarvan vind ik t ook irritant dat ik geen live segments kan zien wanneer ClimbPro opstaat. Ligt dit aan mij of is dit een common probleem?

iTrader
    966 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lorro85 Bekijk bericht
    Ander vraagje. Kan je op de Edge 530/830 instellen dat ClimbPro niet automatisch openspringt als je aan een klim begint? Maar ik wil het ClimbPro screen wel behouden dat ik er nog wel naar kan scrollen als ik wil zien hoe de klim er nog uitziet.

Als ik "popup on climb approach" afzet schakelt hij precies volledig ClimbPro uit...

Los daarvan vind ik t ook irritant dat ik geen live segments kan zien wanneer ClimbPro opstaat. Ligt dit aan mij of is dit een common probleem?

Welke heb je van de twee?
    En is het prijsverschil van de 830 tegenover de 530 het waard?

Twijfel over welke te nemen.
    PSN Milathis
    Live Milathis
    Royal Sporting Club Anderlecht

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    De 530. Wat mij betreft prijsverschil niet waard tenzij je een touchscreen en navigeren naar een adres belangrijke features vindt.

langun's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Airjinx Bekijk bericht
    Matig, heel matig. Met de korting van op Strava heb ik vorige maand een truitje besteld. De aero mouwen zijn niet echt strak, rimpelen nogal snel. 1 naad is niet geweldig gestikt, aan de binnenkant van het truitje hingen draden los. Voor een truitje dat normale prijs €130 kost vond ik dat heel power. Qua maat zat ik op de rand S en M, ik heb het graag vrij strak dus voor een S gegaan. Ik vraag me af of een XS niet beter was geweest. Ook qua materiaal ben ik niet echt onder de indruk, ik heb truitjes van op Ali en betwijfel dat iemand het echte er zou kunnen uitvissen. Ik zal het nu wel verder dragen maar als je premium prijs vraagt verwacht ik premium kwaliteit.

Met dat je dit post herinner ik me dat ik van de week een mail heb gekregen dat ze bij La Passione korting geven, dat zijn by far de beste truitjes die ik heb. En dat zijn dan ook nog is de goedkoopste, betaal je +/- €60 voor absolute topkwaliteit.
    Hoe zou je die vergelijken met Rapha?

Die La Passione truitjes lijken geen zak met rits te hebben, dat vind ik wel jammer.

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lorro85 Bekijk bericht
    https://www.specialized.com/be/nl/ro...ext=94417-5049

Kennis van me wenst zijn fiets te verkopen, omdat hij er amper mee rijdt Hij heeft het model van 2017. Wat denken jullie dat hij hiervoor nog zou mogen vragen? 2200-2300 had ik mss gedacht omdat hij er maar 250km mee heeft gefietst.

3k neerleggen voor een fiets en er dan maar 250 km mee rijden (is max 5 ritten ofzo) het blijft me oprecht verbazen!

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door langun Bekijk bericht
    Hoe zou je die vergelijken met Rapha?

Die La Passione truitjes lijken geen zak met rits te hebben, dat vind ik wel jammer.
    Ik vind het bij Rapha sterk afhankelijk van het model.
    De Core Jerseys (€80?) vind ik absolute rommel: geen stretch, zakken veel te hoog, niet ademend,... De Pro Team Jerseys (€100) daarentegen zijn héél goed.

Voor échte aerosleeves, dus zonder stikking aan de mouw, moet je echter nog veel dieper in de buidel tasten en dat begint er wel een beetje over te gaan.

Mijn favo’s zijn de Endura Pro-SL (lite ii). Op alle vlakken far superior aan Rapha en dan nog een pak goedkoper ook. La Passione truitjes komen imho prijs/kwaliteit ook in de buurt van Endura. En nu zeker met de 40pct discount op quasi alles.

Regels voor berichten