Bekijk resultaten enquête: Wie wordt wereldkampioen in 2020 ?

Aantal stemmers
38. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Hamilton

23 60,53%
  • Bottas

1 2,63%
  • Vettel

1 2,63%
  • Leclerc

7 18,42%
  • Verstappen

5 13,16%
  • Albon

0 0%
  • Sainz

0 0%
  • Norris

0 0%
  • Ricciardo

0 0%
  • Ocon

1 2,63%
Pagina 22 van 22 Eerste ... 121819202122
    RiCOManiaC's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Als Ferrari er niet aan te pas komt ga ik denk ik zelfs voor de eerste keer hopen dat Verstappen WK wordt
    Ik ga hopen dat Bottas een Rosbergje doet dit jaar dan. Veel keus heb ik niet.

Also:
    https://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuw...-ferme-regels/

Nesjamag's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RiCOManiaC Bekijk bericht
    Mogelijk mogen ze het dan niet onder kwalificatie gebruiken, maar de race zou nog geen probleem zijn.

Maar wellicht zal het ook parc fermé regels niet overtreden. De toe in and toe out en vooral camber zal constant veranderen onder het rijden. Dat is normaal aangezien gans de wagen en ophangingen bewegen.
    Maar dat zijn geen aanpassingen aan de setup. Is gewoon gedrag ten gevolge van remmen, accelereren, en sturen.
    Nu komt bij dat sturen een extra dimensie. Niet enkel links en rechts sturen, maar ook naar voor en naar achter sturen.
    Unlimited Potential!

_Pe_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ga hopen dat Bottas een Rosbergje doet dit jaar dan. Veel keus heb ik niet.
    Ik zou nog niet te hard van stapel lopen. Het is nog vroeg dag. Ferrari doet alsof hun auto van dit jaar niet mee kan met de Mercedes en de Red Bull, maar vorig jaar hebben we nog een team dat horen vertellen. En Red Bull hebben nog niet eens getest met hun nieuwe wagen want die wagen zou pas tijdens de 2de testweek zijn debuut maken. Mercedes zal zeker een voordeel hebben met dit systeem, maar het seizoen afschrijven zou ik nog niet doen.

Ik heb wel een beetje hetzelfde gevoel als Stungunner. Dit is het seizoen te veel. Ze hadden van mij best dit jaar al mogen starten met de nieuwe wagen.

Het volgende team dat een poging doet om het systeem illegaal te laten verklaren. Het zal niet lukken. Ook Renault wil weten of het een sturingssysteem of een ophangingssysteem is. Indien het het 2de is zal het in strijd zijn met de parc ferme regels. Maar het is niet het 2de. Ook Helmut Marko heeft al geprobeerd om het systeem, via een omweg, een ophangingssysteem te noemen ( https://www.planetf1.com/news/mercedes-das-red-bull/ ) . De enige reactie van de FIA was dat het wel legaal was en daarmee was de kous af. Renault zal hetzelfde antwoord krijgen.
    Ook Ferrari heeft al gezegd dat ze naar de FIA zullen gaan om uitleg, maar ze zullen geen zich neerleggen met de uitspraak van de FIA. De roden zijn braaf. Ze zullen weten dat ze er vorig jaar heel licht van af gekomen zijn na hun gefoefel met de fuel flow meter.

Het is normaal dat elk team zal proberen om het systeem als illegaal te bestempelen. Ze hebben allemaal door dat dit Mercedes een serieus voordeel oplevert en ze hebben ook allemaal door dat dit nabouwen minstens een half jaar zal duren. De enige optie om terug op gelijke voet met Mercedes te vertrekken is om dit systeem te laten verbieden. Ik ben benieuwd of hun dat zal lukken maar eerlijk gezegd betwijfel ik het.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik hoop toch dat Ferrari zich achter Mercedes kan plaatsen.
    Als ze achter Red Bull staan, zullen de incidenten zich snel opstapelen.
    Af te wachten hoeveel Verstappen van zijn uitspraken kan omzetten in resultaten.
    Corsair Graphite 780T//Antec Truepower 650W/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)//Corsair H115i//Corsair 16GB DDR4 Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Soundblaster ZX/256GB C:\-/1,99TB Games/2TB Opslag//Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Logitech G640//Afterglow XBOX ONE Wired//Logitech C310//TrackIR V_5//Playseat Evo White// --Klaksken, Pletskop en Kloefkapper-- Ik zit wat anders in elkaar.
    [<BR>]Crusher, regiment leader Black Raiders @ Modern Warfare (2019)

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zeer wijze graphs.

Hieruit lijkt dat Renault toch niet zo slecht is. En dat vooral Ferrari zware problemen heeft en veel engine power kwijt zijn nu ze hun cheat engine niet meer mogen gebruiken.

Lijkt ook dat er een mogelijkheid is dat na Mercedes er effectief een aantal teams dicht bij elkaar zullen zitten: Racing Point, Red Bull, Renault, McLaren.
    Als de geschiedenis iets uitwijst dan zou zo een situatie evolueren naar Red Bull die door het seizoen afstand neemt van andere teams, mogelijk samen met Racing Point dat doorgaans ook goeie vooruitgang boekt doorheen een seizoen.
    Ferrari lijkt zich achter al die teams te bevinden.

Laatst gewijzigd door Nesjamag; Vandaag om 11:46
    Unlimited Potential!

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Three fastest teams, and Ferrari.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ferrari hun high rake design lijkt verschrikkelijk voor drag.
    Als ze dat niet kunnen oplossen dan zitten ze echt wel in een sterk nadeel.
    Minder engine power, meer drag. Ze gaan van veruit snelste wagen naar de traagste wagen gaan op top speed. En lijkt nu niet echt dat ze ergens anders veel tijd winnen.
    Unlimited Potential!

schumi2003's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ferrari heeft hun engine detuned, en in S3 hebben ze de Q3 tijd van Mercedes geëvenaard van 2019.
    Dat was hun achilleshiel de low speed corners.

Ofwel komt er in Melbourne Q3 een konijn uit een hoed bij Ferrari ofwel tijd voor de spaghetti cultuur om eens grote kuis te houden.
    Legends come and go but hero's never die

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Ik kan me niet voorstellen dat al die straight line speed ineens weg is.

Kan me ook gewoon voorstellen dat Ferrari zich gefocused heeft op downforce.

schumi2003's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ferrari heeft vorig seizoen op Barcelona testing ineens een goeie setup gevonden, en toen zijn ze gestopt.

Nu hebben ze de 2 uitersten opgezocht om te zien wat het met de bandenslijtage doet. Dus niet meer de 2019 fouten gemaakt.

Week 2 zal ons wel iets meer een oprecht beeld geven van de team.
    Legends come and go but hero's never die

stungunner's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    de auto's van nu zijn toch gewoon een doorslagje van die van 2019? Dan is het imo toch nogal naïef om op basis van dit eerste testweekend te denken dat Ferrari van 2de of 3de team plots maar net beter is dan de Williams.

Pagina 22 van 22 Eerste ... 121819202122

Regels voor berichten