Bekijk resultaten enquête: Wie wordt wereldkampioen in 2020 ?

Aantal stemmers
47. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Hamilton

30 63,83%
  • Bottas

1 2,13%
  • Vettel

2 4,26%
  • Leclerc

7 14,89%
  • Verstappen

6 12,77%
  • Albon

0 0%
  • Sainz

0 0%
  • Norris

0 0%
  • Ricciardo

0 0%
  • Ocon

1 2,13%
    vloet's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Stoffel is de laatste tijd wel alomtegenwoordig. In de FE nog steeds 1 van de populairste piloten (al kunnen de resultaten zeker beter) en nu virtueel laat hij zich meestal (niet altijd ) positief opvallen in de verschillende sims samen met die andere jonge F1 gasten. De twijfels rond hem zijn niet onbegrijpbaar, maar hij laat alleszins zien dat hij veerkrachtig en heel toegewijd is. Maar zo zijn er nog. En op dit moment zie ik hem het niet halen van een Verstappen of Leclerc. Wat hij vooral nodig heeft is consistentie denk ik.

Wat Hulkenberg betreft ben ik het er wel mee eens dat hij de kans heeft gehad podiums te halen. Op cruciale momenten, als hij goeie posities had, liet hij het wat vaak afweten heb ik de indruk. Dan zit je idd toch niet bij de top zoals die er vandaag kan uitzien. Maarja, met het 'juiste' team vroeger in z'n carrière had het mssn helemaal anders uitgedraaid. Moeilijk in te schatten.
    Laatst gewijzigd door vloet; 7 mei 2020 om 03:49

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    154 (99%)
    Mentioned
    12 Post(s)

FIA Formula One 2020

Waarom racen die mannen nooit in cockpitview? Stoffel en Albon wel, maar Charles nog nooit zien doen. (In F1)

Je zou net verwachten van wel. En wat me opvalt in die virtuele races dat track limits afstaat
    PSN: Jonas89

Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Stoffel heeft wel zijn draai gevonden in simracing ja, vooral sinds hij zijn Fanatec heeft. 2 poles op rij in FE (waar hij het dan grandioos verknoeit in de race, maar soit, de snelheid is er wel), en in iRacing is hij vaak beste van de niet-pro's. Ook in F1 vorig weekend pole, maar bij de start direct aangeduwd door Fittipaldi geloof ik. Hij rijdt wel niet altijd even proper. Maar als ik anderen hun beelden eens bekijk, geldt dat voor de meesten wel.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Waarom racen die mannen nooit in cockpitview? Stoffel en Albon wel, maar Charles nog nooit zien doen. (In F1)
    Dat hangt af van het spel, in iRacing wordt cockpit view afgedwongen, maar in F1 speelt volgens mij iedereen met T-cam view, ook Stoffel en Albon (niet?)
    Laatst gewijzigd door Cerulean; 7 mei 2020 om 09:36

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Albon zie ik toch meestal in cockpit rijden.

vloet's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik heb precies eens horen zeggen in een itv dat ze het gevoel van snelheid missen in die cockpit view. Wat absoluut waar is in F1 2019. De groothoek van de T-cam geeft tenminste het gevoel dat je 300+ km/u aan 't bollen bent.

xDama's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Een van de serieuze nadelen aan Codemasters F1 is het gebrek aan custom FOV instellingen. Triple screen setup, widescreens zijn allemaal moeilijk/onmogelijk in te stellen. Maar evengoed op een single monitor zorgt dat voor problemen.

1 van de grootste nadelen van een slechte FOV is een verkeerde interpretatie van snelheid. Daarom dat Codemasters voor velen ook zo onrealistisch aanvoelt.

100%'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    De laatste dagen enkele artikels zien passeren waaruit blijkt dat McLaren in zeer slechte papieren zit, en dat Zak Brown serieus twijfelt of ze in 2021 nog zullen rijden.
    XBL: Zandzak
    PSN: Zandzakske

Elke1988's schermafbeelding
    iTrader
    44 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    http://www.twitch.tv/elkegaming
    Stream/Game Pc:
    Cpu: Intel 6800K, Mobo: MSI X99A Raider,Ram: Kingston HyperX Fury 24GB, Gpu: Asus Strix OC 1080TI, Power: Crosair 1000w, PC Case: Cooler Master Storm, Water Cooler: Trooper Crosair H110i, Moniter: AOD G2460F, Samsung S24D300, Asus VS247HR, Keyboard: Logitech G19, Mouse: Logitech G502,Headset: logitech G920, Steer Wheel: logitech G29

iTrader
    154 (99%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Hi

We wanted to let you know about some further changes to your F1 TV subscription.

With no live racing possible yet and as we wait for the season to start, we’re extending your existing F1 TV subscription by 2 months for no additional charge.

You can continue to use F1 TV as normal, and you won’t be charged for this additional period. You don’t need to do anything, the extension will happen automatically.

The F1 team
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Ferrari en Vettel stoppen ermee einde 2020.

Grootste gerucht hangt rond Sainz.

McLaren zelf zou volgens Zak Brown niet eens op de grid kunnen staan in 2021 wegens echt grote finaciële problemen.

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ben benieuwd wie de opvolger zal worden. Zowel rond Renault als McLaren hangen idd wel vraagtekens over hoe ze uit de Coronacrisis zullen komen. Stopt Renault ermee, kan McLaren het financieel aan.

In volgorde van meest hardnekkige geruchten, tot minst waarschijnlijk;
    - Sainz
    - Ricciardo
    - Raikkonen
    - Giovinazzi
    - Hulkenberg
    - Bottas
    -
    - Alonso

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    20 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk bericht
    Ben benieuwd wie de opvolger zal worden. Zowel rond Renault als McLaren hangen idd wel vraagtekens over hoe ze uit de Coronacrisis zullen komen. Stopt Renault ermee, kan McLaren het financieel aan.

In volgorde van meest hardnekkige geruchten, tot minst waarschijnlijk;
    - Sainz
    - Ricciardo
    - Raikkonen
    - Giovinazzi
    - Hulkenberg
    - Bottas
    -
    - Alonso
    Ik denk dat Alonso nog realistischer is dan zowel Raikkonen als Gio eerlijk gezegd. Wat gaat Raikkonen daar nog doen? En Gio is imo geen Ferrari-materiaal.

Weinig verwonderlijk uiteindelijk dat Vettel vertrekt. De titel was de grote droom en die zat er niet echt meer aan te komen, na 6 jaar is het vuur wat op. Dat hij nu dan maar naar een omgeving met wat minder druk gaat en zich nog amuseert zoals vroeger, dat zou goed zijn om te zien.

iTrader
    154 (99%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    naar waar gaat Vettel dan ?

Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Kben ook wel blij dat Vettel daar weg is. Match Ferrari - Vettel heeft nooit gewerkt.

Hij kan nog mooie dingen laten zien. Erges hoop ik dat em kan afsluiten bij Red bull die wel een wagen rond hem kunnen bouwen.

DogFacedGod's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    naar waar gaat Vettel dan ?
    Renault (Ik vermoed dat Ricciardo zal weg willen) maar dan zal Vettel wel serieus moeten inleveren qua salaris.
    Wie weet Mercedes (Heeft Hamilton nu zijn contract verlengd bij Mercedes? Ik dacht het niet. Desnoods een jaartje naast Hamilton? Duitser in een Mercedes, klinkt goed.)
    Ofwel wordt Verstappen weggehaald door Mercedes als Hamilton zou veranderen? Dan kan Vettel misschien terug naar Red Bull.
    o/

Regels voor berichten