Bekijk resultaten enquête: Wie wordt wereldkampioen in 2020 ?

Aantal stemmers
47. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Hamilton

30 63,83%
  • Bottas

1 2,13%
  • Vettel

2 4,26%
  • Leclerc

7 14,89%
  • Verstappen

6 12,77%
  • Albon

0 0%
  • Sainz

0 0%
  • Norris

0 0%
  • Ricciardo

0 0%
  • Ocon

1 2,13%
    vishnusixclix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    6 Post(s)
    Los van het zoveelste rondje "whatabbout x in wagen y zou sneller zijn dan q in z" (kerels, echt.... zucht!)

Ik ben totaal geïnteresseerd in het komende seizoen. Het gaat één lange sprint zijn, elke fout gaat fataal zijn voor je kampioenskansen. Er staat ook heel wat op het spel!
    Verstappen komt stilaan dicht bij de perfecte vorm, vorige jaar was hij al enkele keren de beste combinatie met zijn RedBull en dit jaar gaat de geruchtenmolen dat de Honda (meer power) en de RedBull (betere aero) een geduchte tegenstander gaat worden.
    Ook Leclerc bleek vorig jaar niet alleen een racetalent buiten categorie te zijn, hij leek zich ook extreem snel aan te kunnen passen aan grote uitdagingen. Hij rekende met de nr.1 in het team af én hij had ook al snel verstappen zijn nummer. Na Oostenrijk heeft Max een paar races op zijn doos gekregen van Sjarel. Heelijk.
    Ondertussen kan Vettel eigenlijk doen waar hij goesting voor heeft. Hij krijgt een seizoen waarin hij alles of niets kan rijden, en hoeft zich geen fuck aan te trekken vna het teamspel. Vettel, nog steeds als meedogenloos beschouwd, kan dit in zijn voordeel laten werken voor maximum vuurwerk voor ons. In het slechte geval gaat hij als deurstop gebruikt worden zoals Kimi, maar ik denk niet dat Vettel plat op mijn buik gaat rollen.
    Bottas is de laatste kanshebber. De kwaliteit van de Mercedes is meer dan bewezen en hij heeft zichzelf toch weer heel wat druk opgelegd door in de media te beweren dat hij klaar is om Hamilton te kloppen. Wanneer dat gebeurt moet hij ook het volk hierboven nog over zijn knie zien te leggen.

Laat maar beginnen, liefst met zo min mogelijk materiaalpech, weinig stewardbeslissingen die op niets slaan en liefst nog wat goed natte races erbovenop!

Wie nog?
    ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ THINK before you POST ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
    ❀❀❀❀M E N I N G E N❀❀❀❀
    no votes  

RiCOManiaC's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik kijk er ook wel naar uit ! Hopen dat Ferrari beter is dan verwacht ook zodat ze daar met Leclerc etc kunnen strijden voor het WK. Het middenveld wordt ook weer enorm interessant. Ben ook benieuwd naar wat Ricciardo gaat doen bij Renault aangezien Cyrilke al goe na getrapt heeft... Williams zie ik er wel door komen dit jaar. Hopelijk niet ten koste van Haas maar ik vrees er voor.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    6 Post(s)
    Dan had ik nog niet aan het middenveld gedacht! Inderdaad.

Sainz - Norris - Ricciardo en het ijzersterke (AstonMartin)Racing Point hun copy-paste pink Mercedes!

Oh en voor de liefhebbers van F1 fantasy leagues , dat gaat ook van start gaan en het gaat enorm hard lijken op de league die we ei zo na gewonnen hebben anno 2012.

Spoiler:
    ❀❀❀❀M E N I N G E N❀❀❀❀
    no votes  

RiCOManiaC's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vishnusixclix Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven

Sainz - Norris - Ricciardo en het ijzersterke (AstonMartin)Racing Point hun copy-paste pink Mercedes!
    Vooral Ocon vs Ricciardo en Renault vs Ricciardo. Kzie hem die Renault wel pardoes aan de kant zetten als het Ricciardo niet meer zint

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

no votes  

_Pe_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb een beetje schrik dat de Ferrari's niet mee zullen kunnen spelen met de Mercedessen en de Red Bulls. Ik hoop dat ik mis ben want ik zie het niet echt zitten om Max als wereldkampioen gekroond te zien worden. Volgens mij is dat zo ongeveer de grote titelkandidaat. Een kort seizoen met 2 keer de GP van Oostenrijk waar Max altijd uitstekend is. En inderdaad, de Honda komt op punt en Max zal sterker zijn dan ooit tevoren.

In het middenveld hoop ik dat Ricciardo Ocon rijles kan geven. Ik moet Ocon niet, en Cyriel nog minder. Is me dat een grinsijzer zeg.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)
    no votes  

stungunner's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    6 Post(s)

Oh en voor de liefhebbers van F1 fantasy leagues , dat gaat ook van start gaan en het gaat enorm hard lijken op de league die we ei zo na gewonnen hebben anno 2012.

Spoiler:
    Doet mij er aan denken, ik ben nog altijd de allereerste winnaar van de F1 manager game op Techhob .

Gij en Pe deden daar toch ook aan mee? Dat forum is ook helemaal dood btw, vond het nochtans best wel een leuk initiatief.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    6 Post(s)
    Het was me een tikkeltje te ingewikkeld. Ook weinig vrijheid en veranderingen in prijs, om de zin van verandering, niet logisch. Soit da's het verleden. Vorig jaar was ik nog wel 2des in de ResetEra league (de huidige naam van de community die uit NeoGaf is gegroeid).
    De versie uit 2012 die we hier speelden was nog altijd veruit het beste. Je moest kiezen naar kwaliteit/prijs, bij een goede keuze zag je de waarde van je team stijgen. Zo begint iedereen aan 100M en tegen het einde hadden we over de 180M bvb. De F1 fantasy gaat ook ongeveer die kant uit, met rijders en teams wiens prijs stijgt/daalt met hun prestaties.
    ❀❀❀❀M E N I N G E N❀❀❀❀
    no votes  

Mefke's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Spoiler:
    Was al ingeschreven voor Australië zoveel maanden terug. Maar ik weet niet wat het is maar de F1 ziet mij als een Duits, zit ook in het Duits landenklassement. Als ik nochtans in mijn instellingen van mijn account ga kijken staat daar toch Belgium.

Verstuurd vanaf mijn GM1903 met Tapatalk
    PC: Intel Core i5-6500 Boxed - 16GB Ram - Sapphire Radeon RX 480 NITRO+ 4G - 525GB SDD + 420GB HD + 1TB HD
    Console: PSX - PS3
    no votes  

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Mugello en Algarve krijgt allicht vandaag groen licht. Wat beide echt super zou zijn, zeker Mugello.
    no votes  

Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Mugello vind ik een van de plezantste circuits om (virtueel ) op te rijden, dat zou echt zalig zijn! Wordt wel treintje rijden denk ik.

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerulean Bekijk bericht
    Mugello vind ik een van de plezantste circuits om (virtueel ) op te rijden, dat zou echt zalig zijn! Wordt wel treintje rijden denk ik.
    Inderdaad, het is geen circuit waar we veel inhaalbewegingen moeten verwachten, maar daar gewoon eens de F1 zien gaan an sich is al leuk. is inderdaad geen circuit dat er voor mij elk jaar op moet staan. Tenzij ter vervanging van een ander treintjes circuit.
    no votes  

Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Wat ik wel niet goed begrijp, is dat er nu naar alternatieven wordt gezocht, specifiek binnen Europa, maar dat Zandvoort blijkbaar geen optie is om gewoon later in het jaar te doen. Of wordt het gewoon niet toegelaten door Nederland?

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerulean Bekijk bericht
    Wat ik wel niet goed begrijp, is dat er nu naar alternatieven wordt gezocht, specifiek binnen Europa, maar dat Zandvoort blijkbaar geen optie is om gewoon later in het jaar te doen. Of wordt het gewoon niet toegelaten door Nederland?
    Ik denk dat ze gewoon geen "eerste" race wilde zonder alle toeschouwers, maar goede vraag, geen idee.
    no votes  

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    154 (99%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    PSN: Jonas89
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned