Bekijk resultaten enquête: Wie wordt wereldkampioen in 2020 ?

Aantal stemmers
47. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Hamilton

30 63,83%
  • Bottas

1 2,13%
  • Vettel

2 4,26%
  • Leclerc

7 14,89%
  • Verstappen

6 12,77%
  • Albon

0 0%
  • Sainz

0 0%
  • Norris

0 0%
  • Ricciardo

0 0%
  • Ocon

1 2,13%
Pagina 54 van 54 Eerste ... 4445051525354
    stungunner's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik denk toch ook dat dit seizoen gewoon volledig geannuleerd gaat worden. Alle grote sportevenementen voor deze zomer worden uitgesteld of afgelast, de grote festivals bv gaan ook volgen. Dan ga je deze zomer ook gewoon geen F1 race georganiseerd krijgen. Dus op zijn best kan je mss vanaf september weer beginnen racen. Dat zou beginnen met Italië, denk niet dat dat gaat lukken. Dus dan blijven nog 7GP's over, waarvan 1 in het zeer zwaar getroffen USA. Nee, dat is gewoon de moeite niet meer.

Wat ik wel niet snap is dat ze de nieuwe auto een jaar uitstellen. Je zou toch denken dat bij een totale afgelasting ze net veel tijd hebben om die nieuwe auto volledig op punt te stellen?

GvR's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stungunner Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Wat ik wel niet snap is dat ze de nieuwe auto een jaar uitstellen. Je zou toch denken dat bij een totale afgelasting ze net veel tijd hebben om die nieuwe auto volledig op punt te stellen?
    Dan zouden ze wel een jaar werk weggooien. Bvb Mercedes hun double axis steering.

Nu heeft iedereen dan ook wel de tijd om het ook te ontwikkelen. Tenzij dat verbod wel blijft gelden voor volgend jaar.

Maar blijkbaar is het een puur financiële keuze.

RipTor's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Alle fabrieken zijn ook gesloten denk ik ?
    Ferrari al zeker. En nog een ander team had ik ook gehoord. Mercedes ?

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stungunner Bekijk bericht
    Alle grote sportevenementen voor deze zomer worden uitgesteld of afgelast, de grote festivals bv gaan ook volgen.
    Daar zijn ze ons voor aan het sensibiliseren ja. Festivals gaan volgens mij 99% zeker niet door. Dan kan je F1 gewoon niet laten doorgaan tov festivalorganisaties.
    Tenzij zonder publiek.

Op vakantie naar het buitenland gaan we ook niet mogen gaan komt er echter ook aan.

Dan kunnen ze niet hier wat vliegers met F1 crew laten landen ook niet...

Mijn conclusie. F1 België gaat niet door.
    Zelfde gaat gelden voor heel veel landen.

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    ik vind het allemaal wat vroeg om nu al dingen te gaan aflasten die in Augustus moeten plaats vinden. da's bijna een half jaar verder he. als je die dingen nu al gaat aflasten, kan je eigenlijk gewoon héél 2020 aflasten.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Zolang er geen medicijn is gaat er geen enkel sport evenement doorgaan. Of ge moet achter gesloten deuren gaan racen.

Ge moogt al blij zijn als seizoen 2021 nog deftig van start kan gaan.

RiCOManiaC's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tis idd bv nog 6 maanden ja maar in die tijd gaat het zeker niet zo zijn dat alles weer direct normaal gaat worden. Er moet ook rekening gehouden worden met andere landen, met reizen, vliegverkeer, mensen die bepaalde landen nog altijd niet gaan in mogen. Dit is echt wel een verloren jaar voor de sport... Het zal er niet goed uit zien voor bepaalde teams in de F1 en in de opstapklasses... Stel je voor dat in een worst case scenario 3 teams stoppen... Dan hebben we er nog 7 over en maar 14 rijders op de grid....

denkimi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scifo Bekijk bericht
    Zolang er geen medicijn is gaat er geen enkel sport evenement doorgaan. Of ge moet achter gesloten deuren gaan racen.

Ge moogt al blij zijn als seizoen 2021 nog deftig van start kan gaan.
    Er komt geen medicijn, maar tegen het einde van de zomer zijn we er gewoon vanaf denk ik.

Het is gewoon een kwestie van wachten tot bijna iedereen besmet is geweest, en aan het huidige tempo gaat dat niet zo lang duren.

Hoewel, met al de maatregelen zijn ze goed bezig om het maanden of jaren te rekken.

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Als het kampioenschap niet doorgaat dit jaar (minstens 15 races moeten er zijn of zo?) denk ik dat we op het einde van het jaar sowieso wel enkele showcase races gaan krijgen, en dan denk ik bv. aan China,Abu Dhabi (omdat die geld genoeg hebben) en de nieuwe races Zandvoort,Vietnam
    Trakt.tv | Letterboxd | iCheckMovies
    #1 i7-8700K | 16 GB DDR4 RAM | ASUS Geforce GTX 1060 | Samsung 860 EVO M.2 500GB + 4TB Western Digital | Win 10 | Seasonic Focus+Gold 650W | Fractal Design Define R6 Black

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
    Het is gewoon een kwestie van wachten tot bijna iedereen besmet is geweest, en aan het huidige tempo gaat dat niet zo lang duren.
    Dan bestond de griep ook niet meer hé...
    Dat komt na de zomer gewoon terug.

Als je de gewone griep hebt ben je 2 of 3 jaar immuun. Bij Corona is het nog niet helemaal duidelijk. Maar zeker minder dan een jaar.

Als de huidige maatregelen voorbij zijn. Dan flakkert dat virus weer op (want zolang 1 mens nog besmettelijk is steekt die gewoon andere mensen aan). Dan worden de maatregelen weer strenger zodat de ziekenhuizen dit aankunnen. Dit gaat zo blijven tot er een vaccin is , en er van dit vaccin miljarden geproduceerd zijn. Dit heeft bv Van Ranst ook al zo aangekondigd.

Je kan dit jaar (en daarmee bedoel ik eigenlijk de volgende 12 maanden, minstens) echt niet met vliegtuigen gaan rondvliegen om wat te sporten hoor, of om op vakantie te gaan.

BuYcKi's schermafbeelding
    iTrader
    244 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ze zeggen net dat corona bijna niet veranderd (op het eerste zicht), dan zouden we net wel langer immuum moeten zijn he. (Ik ken er niets van, lijkt me gewoon logisch.)

Ik vind het allemaal een beetje ver gaan momenteel, wat gaan ze doen? Ons een jaar binnenhouden? Want van zodra er een besmette buitenlander terug binnenkomt, zijn we terug weg..

In de media mijden ze dit ook volledig, ze weten het waarschijnlijk ook nog niet maw.

PSN: BuYcKi

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Van Ranst heeft dat wel degelijk al gezegd op TV hoor.
    Nu een tijd quarantaine. Dan paar maatregelen minder. Als het dan terug opflakkert, wat volgens Van Ranst effectief zo gaat zijn terug extra maatregelen.

Volgens hem gaat dit blijven aanhouden tot er een vaccin is.

Dat immuniteit tegen corona veel minder lang is ook op tv gehoord van een viroloog.

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ben er echt wel zo goed als zeker van dat België geen F1 gaat toelaten... Ik zie niet in welk land wel.

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RipTor Bekijk bericht
    Ik ben er echt wel zo goed als zeker van dat België geen F1 gaat toelaten... Ik zie niet in welk land wel.
    Je hebt al volgende twee dingen nodig:

1) Moet het land waar de GP plaats gaat vinden de teams toelaten. (Mensen uit Italië, Zwitserland en UK)
    2) De locatie van de teams moet toelaten dat er mag gereisd worden. (Italië, Zwitserland en UK)

En dat zie ik het komende jaar al niet meer gebeuren.

Ze zijn België zachtjes aan aan het voorbereiden dat iedereen deze zomer zal thuis zitten.

Ik sprak hier vrijdag nog met iemand van JnJ die daar toch een redelijk goed zicht op heeft, ALS ze morgen een vaccin vinden, dan is het eerste gegeven vaccin misschien voorjaar 2021. In de States echter misschien al 2020 omdat ze daar net iets gemakkelijker zaken op de markt mogen brengen.

Dit lossen ze niet op door iedereen in lockdown te houden, en dan te versoepelen, want dan duurt het geen weken voor we weer vertrokken zijn.

Regels voor berichten