Bekijk resultaten enquête: Wat is de beste voorbereiding op de Olympische Spelen 2020?

Aantal stemmers
27. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Giro d'Italia gevolgd door hoogtestage

21 77,78%
  • Ronde van Frankrijk

2 7,41%
  • Geen grote ronde

4 14,81%
Pagina 17 van 47 Eerste ... 713141516171819202127 ... Laatste
    Lode16's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Lekkere win van Eddy Evenepoel

dadash's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wat gaan we veel plezier beleven aan Evenepoel zeg. Echt wel goed. Die Almeida ook talent hoor pas 21 maar goed gewerkt.

GVA trouwens lang meegegaan die is goed. Gilbert vroeg gelost die is niet goed.

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    OMG

Wat een heerser! Precies een raket die afschoot

gilly's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    tis al een puncherke ook :')

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Ja ik begin toch ook te denken dat Anderlecht de grootste fout van hun leven gemaakt heeft door die op ne velo te laten rijden de Remco .

Knap gedaan, aanval op perfecte moment, meeste hadden het niet direct door (op één astana man na die meteen stilviel ook na proberen volgen) en dan zo volhouden tegen toch niet de allerminste, als dat geen klasse is dan weet ik het toch echt niet meer .
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NemesisBE Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Evenepoel heeft toch niet zo'n eindschot als Pogacar?
    Blijkbaar dan toch wel, had het ook niet verwacht

dadash's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Goh we gaan er nu geen sprinter van maken hé. Is gewoon zo goed dat hij ook wel wat explosief kan maar ik denk toch nog altijd dat hij iets minder is dan bv een Pogocar of Alaphilippe qua explosiviteit. Maar de vorm telt ook altijd mee natuurlijk en na een lastige rit en dat was het toch wel als ik die doorsnede zie kan er veel.

Archaos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ja, weer heel straf. Nu ben ik extra benieuwd naar rit 4

Ook mooie prestatie van Wellens.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Man man die Remco toch.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik zou zeggen: laten we NA zijn carriere nog eens praten. Hij heeft enorm veel talent, heeft al een paar visitekaartjes afgegeven maar ...

Nu ja alvast een knappe overwinning! Er zijn profrenners die in hun hele carriere MINDER winnen dan Remco tot nu toe al gewonnen heeft hé ..

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ni vergeten dat hij nog altijd maar tweedejaars belofte is. Maar wel al 9 zeges op de teller, waaronder europees kampioen.

Reverz's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dadash Bekijk bericht
    Goh we gaan er nu geen sprinter van maken hé. Is gewoon zo goed dat hij ook wel wat explosief kan maar ik denk toch nog altijd dat hij iets minder is dan bv een Pogocar of Alaphilippe qua explosiviteit. Maar de vorm telt ook altijd mee natuurlijk en na een lastige rit en dat was het toch wel als ik die doorsnede zie kan er veel.
    ²

Hij wint hier alleen omdat de rest nog zit te slapen. Ik bedoel daar niks verkeerd mee overigens, Remco dwingt dat hier uiteindelijk wel zelf af. Hij weet dat zijn 15 second waardes niet goed genoeg zijn om zo'n sprint te kunnen winnen maar hij weet wel héél goed dat hoe langer hij zo'n "sprint" kan maken hoe meer kans hij heeft om te winnen. Dus: gewoon van ver zelf gaan en hopen dat ze niet direct op het wiel zitten.

Het zijn trouwens al geen sukkelaars meer die hij hier af troeft, al is het in dit soort koersen toch altijd een beetje gissen naar de vormcurves van alle renners. De mannen voor het voorjaar beginnen hier wel stilaan naar hun allerbeste niveau te groeien, bij de rest (bv Angel Lopez) is het toch nog een beetje koffiedik kijken. Then again, als Remco zijn trainingsschema goed heeft ingedeeld met pieken in Giro en voor OS dan zit hij hier normaal nog wel een eindje van zijn allerbeste niveau.

Side note: John Lelangue: iets met ezel, 2 keer en steen... Gilbert rijdt van de jaar gene platte prijs.

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dadash Bekijk bericht
    Nee geen sprinter, maar wel explosiever en een pak minder kansloos aan de meet dan iedereen dacht. Gezien zijn leeftijd kan dat ook alleen maar verbeteren ookal zal het geen Valverde of Alphilippe worden. Maar dat zijn dan ook uitzonderlijke talenten op vlak van eindpunch/explosiviteit bergop

Obi Wan Kenobi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Toch zou ik de Remco graag eens zien koersen tegen Higuita / Bernal en Pogacar
    De mannen die helemaal vooraan in de klas staan

Ferme mannen die hij nu wel verslaat, maar de meeste zijn een beetje op hun retour +33 jaar zijn niet meer op de top van hun kunnen (denk ik).
    met uitz. van Lopez (maar die moet het hebben van langere dingen) en schachmann.

Of wil ik nu gewoon niet op die remco hype trein springen ?
    Anakin, how many times have I told you to stay away from the power couplings.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Obi Wan Kenobi Bekijk bericht
    Toch zou ik de Remco graag eens zien koersen tegen Higuita / Bernal en Pogacar
    De mannen die helemaal vooraan in de klas staan

Ferme mannen die hij nu wel verslaat, maar de meeste zijn een beetje op hun retour +33 jaar zijn niet meer op de top van hun kunnen (denk ik).
    met uitz. van Lopez (maar die moet het hebben van langere dingen) en schachmann.

Of wil ik nu gewoon niet op die remco hype trein springen ?
    Je kan Remco niet vergelijken met die colombiaanse klimgeiten, Hij zal hen moeten laten gaan op de steile bergen, ben ik zeker van, maar in de tijdritten gaat hij die mannen een pak voor de broek geven. Remco zal het rondewerk moeten aanpakken zoals Dumoulin dat doet/deed, en moet hopen dat er af en toe eens een grote ronde wordt ingepland met veel tijdritkilometers en weinig steile bergpassen.

het is zeker niet nodig om op de Remco hype train te springen, want ja die is er... Zoals Sven Nys die schrijft dat Remco het rondewerk kan domineren in de toekomst.. hold your horses svennie... We hebben nog geen enkel bewijs gezien van wat Remco kan presteren over 3 weken...
    maar laat hem gerust proberen, en als het niet lukt... Dan kan hij nog altijd een heel succesvolle carriere uitbouwen als ééndagsrenner en tijdrijder, want daar kan je ondertussen niet meer om heen, dat is duidelijk dat hij dat wel al zeker in hem heeft

Regels voor berichten