Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Het hoeft niet altijd te gaan over het winnen van een grote ronde voor mij. Poels (en Kwiatkowski al helemaal) hebben imo wel voldoende potentieel om een beter palmares te kunnen hebben dan ze vandaag hebben. Al is Kwiatkowski wel een slechte vergelijking want die heeft ondanks zijn knechtenrol laatste paar jaar sowieso wel al een dijk van een erelijst.

Ma soit, is een beetje een als als als discussie

Airjinx's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Als je goed bergop rijdt en je wint niet beland je vanzelf in een knechtenrol, vroeg of laat komt er wel een renner voor je in de rangorde. Als je als sprinter altijd tussen 5 en 10 sprint stopt het op een dag ook en word je bijvoorbeeld lead-out.
    De Tour is zo belangrijk dat ze je liever meenemen als knecht dan dat je 5e word in de Giro, dat is nu eenmaal de realiteit. Er zijn wel is gekke edities waarbij Hesjedal de Giro wint of Arroyo 2e wordt, dus zeg nooit nooit maar ik zie in Poels toch geen renner die podium kan rijden in een grote ronde. Daarvoor heeft hij bij Sky toch teveel kansen weggegooid, vorig jaar nog gingen ze zonder echte kopman naar de Vuelta en bakte hij er niks van.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Reverz's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Het hoeft niet altijd te gaan over het winnen van een grote ronde voor mij. Poels (en Kwiatkowski al helemaal) hebben imo wel voldoende potentieel om een beter palmares te kunnen hebben dan ze vandaag hebben. Al is Kwiatkowski wel een slechte vergelijking want die heeft ondanks zijn knechtenrol laatste paar jaar sowieso wel al een dijk van een erelijst.

Ma soit, is een beetje een als als als discussie
    Is weinig als aan imo. Beiden hebben hun kansen gehad in de Vuelta: Poels vorig jaar, Kwiat een paar jaar terug... in beide gevallen geen kwestie van net niet, top 3/top 5 ofzo, maar gewoon effen af compleet niks...

Kwiat heeft daarnaast wel een héél mooie erelijst in het ééndagswerk. Poels won LBL... De Plus weet ook dat hij toch perfect een (Ardens) voorjaar kan combineren met de Tour bij Ineos.

Op zich heeft Jumbo een beetje een hoger rockstar gehalte omdat ze gewoon de underdog lijken tegen 'the evil empire' zijnde Ineos maar beide teams zijn een goeie keuze voor De Plus imo.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Niet dat ik denk dat Poels en Kwiat kansen hebben in grote rondes maar dat waren wel geen volwaardige kansen in de Vuelta. Ze hadden allebei al een Tour gereden.
    Poels heeft wel een erg hoog plafond denk ik. Hoe die in 2017 fluitend de Angliru opreed doet mij nog soms wat huiveren. Die jongen is alleen veel te inconsistent vrees ik.

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Airjinx Bekijk bericht
    Als je goed bergop rijdt en je wint niet beland je vanzelf in een knechtenrol, vroeg of laat komt er wel een renner voor je in de rangorde. Als je als sprinter altijd tussen 5 en 10 sprint stopt het op een dag ook en word je bijvoorbeeld lead-out.
    De Tour is zo belangrijk dat ze je liever meenemen als knecht dan dat je 5e word in de Giro, dat is nu eenmaal de realiteit. Er zijn wel is gekke edities waarbij Hesjedal de Giro wint of Arroyo 2e wordt, dus zeg nooit nooit maar ik zie in Poels toch geen renner die podium kan rijden in een grote ronde. Daarvoor heeft hij bij Sky toch teveel kansen weggegooid, vorig jaar nog gingen ze zonder echte kopman naar de Vuelta en bakte hij er niks van.
    Maar daarom zei ik ook dat het toch niet altijd hoeft te gaan over het winnen van een grote ronde. Alsof er geen andere ambities kunnen zijn?
    Bij Sky (en akkoord lotto Jumbo Visma ook wel) zit je in een strak keurslijf, echt attractieve renners vind je daar niet terug terwijl ze wel dat potentieel hebben

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    7 Post(s)
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Pfff... Was gewoon een nieuwe aflevering van de grote Nys show... wie had dat nu gedacht van Sporza en Golazo...

BleKKie's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik was een grote Nys fan, maar van Thibau kan ik echt niet genieten om een of andere reden... bah.

Ik dacht trouwens dat het live ging zijn, geen samenvatting met commentaar alsof het live is, man ik heb daar een hekel aan.
    ++ Winnaar 9lives JPL prono - seizoen 2012-2013 ++
    ++ Member of eXposed Catastrofal Gamers ++
    ++ ForZa FCB Blue Army ++ You'll Never Walk Alone ++ Liverpool FC ++

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    16 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BleKKie Bekijk bericht
    Ik was een grote Nys fan, maar van Thibau kan ik echt niet genieten om een of andere reden... bah.

Ik dacht trouwens dat het live ging zijn, geen samenvatting met commentaar alsof het live is, man ik heb daar een hekel aan.
    Was toch duidelijk gezegd dat het afgelopen maandag al opgenomen was.
    Thibaut kent daar natuurlijk elke morzel grond maar dan nog wel sterk dat hij die mannen klopt

iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Thibaut kent daar natuurlijk elke morzel grond maar dan nog wel sterk dat hij die mannen klopt
    Ah, dat moet ik dan gemist hebben, ik vond al dat het zo'n goed weer was

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Als jij als enige op voorhand het parcours kent, nota bene op je eigen trainingsparcours, dan ben je op zo een opdracht toch serieus in het voordeel.

iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Knap wel wat ie doet uiteraard als 17 jarige, maar als je dan hoort dat VDP al 4 maand niet meer op een crossfiets gezeten heeft, en Nys wrs al 100 keer op dat parcours gereden heeft de laatste weken/maanden dan is dat idd wel een enorm voordeel.

Niettemin, als daar vanuit de renners wat draagvlak voor is, mogen ze dit nog wel eens (iets officieler) doen, ik denk dat ik sneller zou kijken dan naar het gewone veldrijden dat ik wat beu gezien ben.

iTrader
    20 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Voor mij heeft dit niet meer waarde dan een criterium.

Kleine Nys knalt ook heel het jaar op dat parcours, de rest zal daar niet veel op hebben getraind.
    PSN: Shaddix-be

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    16 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iceman1604 Bekijk bericht
    Als jij als enige op voorhand het parcours kent, nota bene op je eigen trainingsparcours, dan ben je op zo een opdracht toch serieus in het voordeel.
    Die mannen zullen toch even verkend hebben en is ook elk jaar cross op deels zelfde parcours.
    Sweeck woont daar ook op 5km ofzo he

Nys is gewoon technische al de betere van bijna iedereen

Airjinx's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Moesten Vdp zijn klikpedalen stevig hebben vast gestaan... Zowel in het eerste als het laatste onderdeel verliest hij daar tijd mee. En in het laatste onderdeel scheelde het dan maar 2 seconden. En al 5 maand niet op een crossfiets hebben gezeten.
    Het parcours zal wel wat in zijn voordeel spelen maar vooral de instelling. Als je pa Nys hoort roepen om alle risico's te nemen, bij Vdp zullen ze wel hebben gezegd om zeker niet op je gezicht te gaan. Die beenharde kaal gereden paadjes zijn ook enorm glad, zie Ellen van Loy.

Regels voor berichten