NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Froome is passé. Die staat nooit nog op een podium van een GT.
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NemesisBE Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Froome is passé. Die staat nooit nog op een podium van een GT.
    Boude uitspraak...
    In een zwakbezette Giro of Vuelta in de top 3 eindigen, daarvoor moet Froome niet meer op de top van zijn kunnen zitten

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zo dicht bij de 5e in de Tour en binnen een paar dagen 35, veel andere grote rondes als de Tour zal die toch niet meer rijden in zijn carrière
    Maar bon, Horner begon er dan nog maar ongeveer aan, dus het kan altijd...
    Xbox Live: MaximeDW92

Obi Wan Kenobi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Froome wint nog de Tour indien hij zijn krachtenarsenaal en vorm terug vindt van voor zijn val.
    Een goede ploeg is handig (voor pech) maar dat is niet nodig en heeft hij meermaals bewezen.

Er vervult altijd wel een ploeg die treintactiek die Froome ook graag heeft.
    Zeker nu Lotto Jumbo met 2 goeie tijdrijders een grote ronde willen winnen zullen zij een stabiel tempo willen houde;
    Anakin, how many times have I told you to stay away from the power couplings.

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Deze week toevallig de Belga Sport aflevering over de wonderjaren van Tom Boonen nog eens terug gezien. Als je die beelden bekijkt van de massa volk op de muur, dan hoop je toch echt dat dit snel allemaal terug komt en besef je wat een gemis het dit jaar was.

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Idd, alleen de idolatrie van één van de meest overschatte renners uit onze wielergeschiedenis mis ik toch niet hoor en daar dan nog eens een Belga Sport aan wijden, alsjeblieft hé.

Roger heeft er veel meer gewonnen en die reed tegen mannen als Merckx. Als ge ziet tegen wie Boonen zijn klassiekers heeft gewonnen. Enige keren dat 'm tegenstand had verloor 'm. Als het tegen Janneke en Mieke was, dan kon het soms wel eens lukken... Maar iemand van het kaliber Heyman was dan weer veel te hoog gegrepen. Maja, het publiek en de organisatie smulde van hem. Boonen wilt weer koersen mss? En voila, ASO maakt het mogelijk, introduceren zelfs een Parijs Roubaix voor vrouwen om toch maar een wedstrijd te voorzien waar 'm misschien top dertig kan rijden...

Reverz's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    Voor iedereen die dacht dat de basis kalender al een long shot was... wat dan te zeggen van de bijgewerkte versie? Dit is gewoon de waanzin voorbij...

Check dit kalender: https://sporza.be/nl/2020/05/19/wiel...1589903200461/
    Wie verzint dit??? In half europa zijn alle grote evenementen verboden tot eind augustus. Ronde van Burgos / Ronde van Portugal: hold my beer!

Wat ik ook merk... Italiaans kampioenschap op de zelfde dag als Ronde van Lombardije. Say whut? Echt, de kampioenschappen die dit jaar gereden gaan worden gaan echt de grootste kutkampioenen ooit opleveren.
    Schaf die kampioenschappen gewoon af imo en laat de mannen die nu kampioen volgend jaar ook met die trui rijden. Dat geld trouwens ook voor het WK... arme Mats Pedersen, die jongen wordt dan wereldkampioen en voordat hij de kans krijgt om ZIJN koersen in die trui te rijden is hij die trui al terug kwijt. Trekt gewoon op niks.

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    6 Post(s)
    https://www.hln.be/sport/wielrennen/...oper~a2119808/
    Greg is nooit een veelwinnaar geweest en hij is ook nooit een talent geweest aan de microfoon voor interviews en komt daar inderdaad naar mijn indruk soms een beetje *bleh* over.

Veel vrienden van mij, als het over Greg ging dan lachten ze er altijd mee en zeiden ze dat ie eigenlijk maar ne domme renner was/is. Maar is dat laatste wel zo? Als je dan ziet hoeveel centjes ie binnenrijft de laatste jaren. Dan heeft hij zijn bankrekening toch goed gespijst! Dus wie is dan dom hé

Onze Greg heeft zijn schaapjes toch maar op het droge gekregen sé! 1,6 miljoen dit jaar, ... ook al zit ie nu mss zonder ploeg .. daar kan je toch wel even op teren ..

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverz Bekijk bericht

Schaf die kampioenschappen gewoon af imo en laat de mannen die nu kampioen volgend jaar ook met die trui rijden. Dat geld trouwens ook voor het WK... arme Mats Pedersen, die jongen wordt dan wereldkampioen en voordat hij de kans krijgt om ZIJN koersen in die trui te rijden is hij die trui al terug kwijt. Trekt gewoon op niks.
    Amen. Ik begrijp die fixatie ook echt totaal niet. Zelfde met het BK, zo puzzelen om hem toch maar te laten voortgaan. Zijn de renners daar dan echt vragende partij? Betwijfel ik.

herc's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    Idd, alleen de idolatrie van één van de meest overschatte renners uit onze wielergeschiedenis mis ik toch niet hoor en daar dan nog eens een Belga Sport aan wijden, alsjeblieft hé.

Roger heeft er veel meer gewonnen en die reed tegen mannen als Merckx. Als ge ziet tegen wie Boonen zijn klassiekers heeft gewonnen. Enige keren dat 'm tegenstand had verloor 'm. Als het tegen Janneke en Mieke was, dan kon het soms wel eens lukken... Maar iemand van het kaliber Heyman was dan weer veel te hoog gegrepen. Maja, het publiek en de organisatie smulde van hem. Boonen wilt weer koersen mss? En voila, ASO maakt het mogelijk, introduceren zelfs een Parijs Roubaix voor vrouwen om toch maar een wedstrijd te voorzien waar 'm misschien top dertig kan rijden...
    Aan het trollen? Wat een hoop onzin bij elkaar.

Dat je geen fan bent van Tom Boonen kan ik begrijpen, maar om dan zulke zever uit te kramen. Duidelijk een kenner.
    ik ben groter dan maaltijdbox

BleKKie's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herc Bekijk bericht
    Aan het trollen? Wat een hoop onzin bij elkaar.

Dat je geen fan bent van Tom Boonen kan ik begrijpen, maar om dan zulke zever uit te kramen. Duidelijk een kenner.
    Waar dat idd allemaal uit komt weet ik toch ook niet zo goed
    ++ Winnaar 9lives JPL prono - seizoen 2012-2013 ++
    ++ Member of eXposed Catastrofal Gamers ++
    ++ ForZa FCB Blue Army ++ You'll Never Walk Alone ++ Liverpool FC ++

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Gewoon een best-off Roger becommentarieert het palmares van Boonen

herc's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dat was niet helemaal duidelijk
    ik ben groter dan maaltijdbox

Reverz's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door makila Bekijk bericht
    https://www.hln.be/sport/wielrennen/...oper~a2119808/
    Greg is nooit een veelwinnaar geweest en hij is ook nooit een talent geweest aan de microfoon voor interviews en komt daar inderdaad naar mijn indruk soms een beetje *bleh* over.

Veel vrienden van mij, als het over Greg ging dan lachten ze er altijd mee en zeiden ze dat ie eigenlijk maar ne domme renner was/is. Maar is dat laatste wel zo? Als je dan ziet hoeveel centjes ie binnenrijft de laatste jaren. Dan heeft hij zijn bankrekening toch goed gespijst! Dus wie is dan dom hé

Onze Greg heeft zijn schaapjes toch maar op het droge gekregen sé! 1,6 miljoen dit jaar, ... ook al zit ie nu mss zonder ploeg .. daar kan je toch wel even op teren ..
    Aru 2,6M

Hoe? Wat? Waarom? De Cauwer zegt altijd renners worden 2 jaar te laat en 2 jaar te lang betaald... wat moet je hier dan van denken? Die jongen heeft al bijna 5 jaar gene platte prijs meer gereden... oliedollars much?

lammeken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Ja Aru vond ik ook best gek.
    De rest zijn de verwachtte namen.
    Gang is alles,remmen is angst

PSN: yellow-intruder

Regels voor berichten