Pagina 33 van 73 Eerste ... 2329303132333435363743 ... Laatste

iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Is het geen optie om het allemaal zonder publiek te doen? Bij wielrennen natuurlijk iets lastiger dan bij voetbal...
    PSN: Shaddix-be

BleKKie's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shaddix Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Is het geen optie om het allemaal zonder publiek te doen? Bij wielrennen natuurlijk iets lastiger dan bij voetbal...
    Het is toch meer dan dat? Reizen van hier naar daar, de kan de verspreiding enorm versnellen. Hotels zijn dan ook typisch broeihaarden van zo'n ziektes lijkt me.
    ++ Winnaar 9lives JPL prono - seizoen 2012-2013 ++
    ++ Member of eXposed Catastrofal Gamers ++
    ++ ForZa FCB Blue Army ++ You'll Never Walk Alone ++ Liverpool FC ++

dadash's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Corona virussen zijn in het verleden altijd weggegaan in mei/juni daar rekent men nu ook weer op. Dus EK/Tour/OS zouden dan gewoon kunnen doorgaan. Tot dan echter ...

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    14 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dadash Bekijk bericht
    Corona virussen zijn in het verleden altijd weggegaan in mei/juni daar rekent men nu ook weer op. Dus EK/Tour/OS zouden dan gewoon kunnen doorgaan. Tot dan echter ...

Dat is een nieuw virus he

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Een nieuwe Corona variant ja. Maat wat dadash zegt is correct, normal gezien gaat dat virus weg als het warmer wordt. Net zoals de griep.
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    14 Post(s)
    Van covid-19 weten ze het nog niet. En aangezien het nu ook op plaatsen is waar het warm is...

gilly's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Gaviria en 3 andere renners besmet. Schrap de italiaanse koersen maar

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    266 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Van covid-19 weten ze het nog niet. En aangezien het nu ook op plaatsen is waar het warm is...
    Dat heeft er nu wel eens niets met te zien hé. Je kan ook de griep krijgen in zomerperiode. Het is zo dat in warme seizoenen virussen over het veel moeilijker kunnen overleven en vooral de luchtvochtigheid speelt een grote rol. Hoe droger de lucht, hoe makkelijker de deeltjes kunnen blijven rondzweven. Aangezien in de winter overal binnen warm wordt gestookt en we dus met veel droge lucht zitten is dit voor virussen veel gemakkelijker zich te verspreiden. Daarom is een epidemie van zulke virussen in zomerperiodes veel onwaarschijnlijker.

De zomer is nog lang weg en de epidemie in Europa is nog maar juist begonnen. We zullen binnen een maand of 2 wel meer weten. In China is het aantal besmettingen al beginnen dalen. Er is totaal geen reden om nu al activiteiten in de zomer te gaan annuleren of er zorgen over te maken.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht

Dat is een nieuw virus he
    Gewoon een nieuwe variant in de Corona familie. Net zoals SARS, MERS, ... dit waren.
    Laatst gewijzigd door Cerv.Be; 4 maart 2020 om 10:23
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    DQS heeft zijn karavaan richting Italie laten halt houden in Reims...
    De ploegdokters hebben eensgezind een open brief gestuurd op de wedstrijden af te lasten...
    Italiaanse overheid wil alle sportevenementen opschorten...

Ik denk dat het duidelijk is wat gaat gebeuren... ik denk dat Parijs Nice ook wel zal volgen.... zou ook het eerlijkst zijn. Gewoon even de volledige competitie stil leggen zodat iedereen met dezelfde wapens aan de start kan komen eens er terug mag gereden worden

Archaos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iceman1604 Bekijk bericht
    DQS heeft zijn karavaan richting Italie laten halt houden in Reims...
    De ploegdokters hebben eensgezind een open brief gestuurd op de wedstrijden af te lasten...
    Italiaanse overheid wil alle sportevenementen opschorten...

Ik denk dat het duidelijk is wat gaat gebeuren... ik denk dat Parijs Nice ook wel zal volgen.... zou ook het eerlijkst zijn. Gewoon even de volledige competitie stil leggen zodat iedereen met dezelfde wapens aan de start kan komen eens er terug mag gereden worden
    De Italiaanse koersen lijken over and out idd. Ik weet niet of Parijs-Nice zo snel zal volgen...
    Velen rijden ook Parijs-Nice of Tirreno als voorbereiding op MSR, en die zal dan waarschijnlijk toch niet doorgaan. Dus ja, 'oneerlijk' zou het niet zijn als Parijs-Nice gewoon gereden wordt.

En de volledige competitie stilleggen? Voor hoe lang dan? Ik vermoed dat de situatie de eerste 2 maanden al niet gaat verbeteren. Dan zitten we al aan de Giro...
    Zolang de situatie niet zo erg wordt als in Noord-Italië zie ik Frankrijk of België niet snel koersen schrappen.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Archaos Bekijk bericht
    De Italiaanse koersen lijken over and out idd. Ik weet niet of Parijs-Nice zo snel zal volgen...
    Velen rijden ook Parijs-Nice of Tirreno als voorbereiding op MSR, en die zal dan waarschijnlijk toch niet doorgaan. Dus ja, 'oneerlijk' zou het niet zijn als Parijs-Nice gewoon gereden wordt.

En de volledige competitie stilleggen? Voor hoe lang dan? Ik vermoed dat de situatie de eerste 2 maanden al niet gaat verbeteren. Dan zitten we al aan de Giro...
    Zolang de situatie niet zo erg wordt als in Noord-Italië zie ik Frankrijk of België niet snel koersen schrappen.
    Ik zou denken alles stil tot na de giro. Is sowieso een breekpunt in het seizoen dan

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Alles stil tot na de Giro? Flanders Classics zal zich eens gaan zetten
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

Robin75's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Remco en de Giro? als je maanden toe moet leven naar een grote ronde, lijkt me dit wel een moeilijk verhaal. Gaat het door, niet door?

het aangekondigde supersportjaar met EK en OS zou wel eens een mager jaartje kunnen worden zo als het nog lang blijft duren. Wk atletiek indoor was ook al gewoon afgelast maand geleden.

Reverz's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin75 Bekijk bericht
    Remco en de Giro? als je maanden toe moet leven naar een grote ronde, lijkt me dit wel een moeilijk verhaal. Gaat het door, niet door?

het aangekondigde supersportjaar met EK en OS zou wel eens een mager jaartje kunnen worden zo als het nog lang blijft duren. Wk atletiek indoor was ook al gewoon afgelast maand geleden.
    Ik blijf het nog steeds absurd vinden van fietsevents af te gelasten... de ploegen zelf doen wrs alles wat ze kunnen tegen besmettingen en voor het publiek moet je het nu ook niet doen. Ik vermoed namelijk niet dat de toeschouwers voor die Italiaanse wedstrijden van heinde en ver komen... ondertussen is het echter geen probleem om verschillende duizenden supporters uit Manchester in Madrid samen te steken. Om nog maar te zwijgen over de vliegbewegingen die daarvoor gemaakt worden.

Hypocriete boel, heel dit circus. Noord-Italië heeft alles samen 2000 besmettingen op een land van 60M inwoners en dat na ondertussen 2-3 weke van noodtoestanden... give me a break.

kampers's schermafbeelding
    iTrader
    52 (98%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Visma Start zaterdag NIET.
    - URL van je streamkanaal: Kamperske
    - Welk genres speel je: iRacing
    - Wanneer stream je: Ik probeer elke avond te streamen
    - Youtubekanaal: Kamperske

Regels voor berichten