iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Archaos Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Poels toch precies een bleke Tour gereden, niet?

Kuss die kwam op het WK ook pas op 12 min. binnen... daar had ik toch ook iets meer van verwacht.
    Wout Poels heeft heel det tour met een gebroken rib gereden na een valparij op dag 1.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    18 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerv.Be Bekijk bericht
    Ervaring heb je altijd nodig in de ploeg.
    Why? Pogacar wint ook gewoon de Tour

Gilbert -> er moest een waal in van Lotto
    Degenkolb -> er moest een duits in van Soudal

Denk dat dat enige reden is

Airjinx's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Met afhaken van NTT en CCC is het ook geen slechte moment om de markt op te gaan naar nieuwe renners. De plaatsjes zijn schaarser dus je zal wat minder moeten betalen.
    Op een gegeven moment moet je ook is durven vernieuwen. Dat geeft de andere renners een stamp onder de kont dat er gepresteerd moet worden. Bij lotto heb ik soms het gevoel dat als Belg je daar een contract voor het leven krijgt.
    Ervaring is zeker van tel maar zo iemand als Montfort heeft daar de laatste jaren toch nog weinig gepresteerd. Op 6 jaar heeft hij daar eigenlijk nooit meer het niveau gehaald van bij Trek of HTC. Ervaring kan hij nu ook nog doorgeven als sportdirecteur.

Obi Wan Kenobi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het was wel nodig , ook al zijn het vast waarden.
    Persoonlijk had ik Jelle en Tosh wel nog een contract gegeven, maar de andere mochten toch wel buiten.

OK ze namen vorig jaar veel oudere Gilbert en Degenkolb aan maar die hebben de laatste jaren wel nog gepresteerd + die hebben ook toch goede raad voor al die jonge mannen die ze volgend jaar aanstellen.
    Reeds 7 nieuwe en jonge renners komen er reeds volgend jaar in de ploeg.

Nu moesten ze ook herbronnen met het jammer genoeg wegvallen van Lambrecht die het zeker heel ver ging brengen.
    Anakin, how many times have I told you to stay away from the power couplings.

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Why? Pogacar wint ook gewoon de Tour

Gilbert -> er moest een waal in van Lotto
    Degenkolb -> er moest een duits in van Soudal

Denk dat dat enige reden is
    Als Gilbert enkel maar is binnengehaald omdat het een Waal is, waarom dan niet wat Walen uit de opleidingsploeg promoveren?

Of zou het feit dat hij het jaar ervoor nog Roubaix won en bakken publiciteit met zich meebrengt misschien ook nog een rol spelen?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Xbox Live: MaximeDW92

dadash's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Het probleem bij Gilbert is gewoon de hoeveelheid geld en de duur van het contract. Je spreekt denk ik toch gauw van een miljoen of 2 per jaar en dat voor een duur van 3 jaar voor een renner die nu al 38 is. Dat is geen renner die je binnen haalt voor wegkapitein te spelen hé dat is geen Keisse of zo. Dat ze hem binnen haalden ok maar dan voor een bescheidener loon en voor een kortere duur eerder jaar per jaar bekijken.

Zelfde me Degelknob.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Yates doet niet mee hoor.

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dadash Bekijk bericht
    Het probleem bij Gilbert is gewoon de hoeveelheid geld en de duur van het contract. Je spreekt denk ik toch gauw van een miljoen of 2 per jaar en dat voor een duur van 3 jaar voor een renner die nu al 38 is. Dat is geen renner die je binnen haalt voor wegkapitein te spelen hé dat is geen Keisse of zo. Dat ze hem binnen haalden ok maar dan voor een bescheidener loon en voor een kortere duur eerder jaar per jaar bekijken.

Zelfde me Degelknob.
    Niks zou me verbazen bij Lotto, maar ik denk dat dit wel niet het geval is met Gilbert. Die wou in de eerste plaats werkzekerheid en een langdurig contract. En liefst dan nog bij een ploeg waar hij zich goed voelt. Denk dat hij pas aan die getallen komt door prestatiebonussen als hij iets presteert. Zijn onderhandelingsmarge was klein denk in gezien zijn zwakke positie aan tafel.

2miljoen per jaar betaalt ge voor het kaliber Roglic, Pinot, etc. Dat betalen ze echt niet aan een 38jarige Gilbert. Al zal hij zeker niet voor een appel en een ei rondrijden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maxioso Bekijk bericht
    Als Gilbert enkel maar is binnengehaald omdat het een Waal is, waarom dan niet wat Walen uit de opleidingsploeg promoveren?

Of zou het feit dat hij het jaar ervoor nog Roubaix won en bakken publiciteit met zich meebrengt misschien ook nog een rol spelen?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    In deze is het wel zo dat Roubaix mooi meegenomen was, maar in de eerste plaats zochten ze toch echt wel een Waal met publiciteitswaarde na het vertrek van Monfort.

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    266 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Gilbert verdient echt geen 2M per jaar meer. :')
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

Regels voor berichten