Discussie: Wielerseizoen 2020

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Mwa dat hij zeker niet zwakker leek wil ik je gerust geven maar dat hij dan per definitie wint is een paar enorme stappen te ver door geredeneerd.
    Laatste keer paterberg zie ik ze beiden zeker lossen. En dan is de vraag of ze voluit gingen gaan in de achtervolging. Maar soit een debiel op een moto heeft er anders over beslist.

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lode16 Bekijk bericht
    Gij leest ook maar wat ge wilt lezen eh. Trol eerste klas.
    Nee uw commentaar slaat op niks. Gehoord van Wuyts ofzo? Als Alaphilippe een doel stelt staat hij er ook. In de tour was zijn vormpeil gewoon niet constant door gebrek aan training.

Herman De Croo's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door belvedere86 Bekijk bericht
    Laatste keer paterberg zie ik ze beiden zeker lossen. En dan is de vraag of ze voluit gingen gaan in de achtervolging. Maar soit een debiel op een moto heeft er anders over beslist.
    Die motor doet nu niet opeens een vreemd manoever ofzo. Of er nu een lantaarnpaal of een motor staat, je moet op de weg letten. Niet Julian zijn "schuld", gewoon een accident.
    10% korting bij alle hotels op booking.com via deze link
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Lode16's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nee uw commentaar slaat op niks. Gehoord van Wuyts ofzo? Als Alaphilippe een doel stelt staat hij er ook. In de tour was zijn vormpeil gewoon niet constant door gebrek aan training.
    Jongen, lees mijn post nog eens rustig opnieuw. Ik zeg dat je aan Alaphilippe quasi niet zie of hij dood gaat of niet. Jij beweert hier gewoon dat hij los wint, los de beste is.
    VA en VDP hebben nergens laten zien minder te zijn hoor.

Akai's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    De kenners in de studio gaven de motard de schuld. En ik vermoed dat die wel meer ervaring hebben dan de gemiddelde 9liver?
    Nee, ze gaven te kennen dat in het heetst van de strijd een samenloop van omstandigheden de aanleiding voor dit spijtig voorval was.

Graag had ik Alaphilippe er ook bij gezien in de ultieme finale, maar het is nu zo.

VDP heeft verdiend gewonnen, al had ik het VA zeker ook gegund.
    It's a sunny, woodsy day in Lumberton, so get those chainsaws out.
    This is the mighty W.O.O.D., the musical voice of Lumberton.
    At the sound of the falling tree, it's 9:30.
    There's a whole lotta wood waitin' out there, so let's get goin'.

Airjinx's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    De kenners in de studio gaven de motard de schuld. En ik vermoed dat die wel meer ervaring hebben dan de gemiddelde 9liver?
    Van Gucht vertelt net dat het Brennauer haar eerste ronde rijdt. Een snelle zoekactie leert dat ze de laatste 8 jaar telkens aan de start stond en de laatste 2 jaar reed ze top 10.
    Het is niet omdat je in een sporza micro mag spreken dat je iets van koers kent. Zoveel is duidelijk.
    4 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    266 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Van Gucht, daar zegt ge zoal iets.
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Manjaro KDE @ Crucial BX500 240GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - openSUSE KDE @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 266(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: CervDotBe | ~ Hattrick: Schumi-47
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    15 Post(s)
    Als Als als ..
    Nu goed, hij heeft blijkbaar 2 vingers gebroken, als dat echt alles is, dan valt de schade nog mee, dan zal hij er begin volgend jaar toch al meteen terug bij zijn.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Anna van der breggen. Wat een topvrouw is dat. Als wereldkampioene zich zo wegcijferen voor de ploeg.

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Airjinx Bekijk bericht
    Van Gucht vertelt net dat het Brennauer haar eerste ronde rijdt. Een snelle zoekactie leert dat ze de laatste 8 jaar telkens aan de start stond en de laatste 2 jaar reed ze top 10.
    Het is niet omdat je in een sporza micro mag spreken dat je iets van koers kent. Zoveel is duidelijk.
    Kenner= ex-coureur Wuyts en consoorten noem ik geen kenners.

Matthias92's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Jezus, wat was dat een droomfinale. Jammer voor Alaphil

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    157 (99%)
    Mentioned
    18 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herman De Croo Bekijk bericht
    Die motor doet nu niet opeens een vreemd manoever ofzo. Of er nu een lantaarnpaal of een motor staat, je moet op de weg letten. Niet Julian zijn "schuld", gewoon een accident.
    Idd
    Tis van niemand zijn schuld. Konden die motoren aan de andere kant gezeten hebben, ja.
    Maar t'was gewoon geen geluk, Julian eventjes niet opletten (aantal seconde) VDP zelfde.
    PSN: Jonas89

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    20 Post(s)
    Het is de schuld van WvA, bewust vlak langs die motard rijden omdat hij wist dat Julian beter was!

Ofte geloof wat je wilt, het zal Matje worst wezen.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Het is de schuld van WvA, bewust vlak langs die motard rijden omdat hij wist dat Julian beter was!

Ofte geloof wat je wilt, het zal Matje worst wezen.
    Deels de fout wel van Wout. Maar je moet opletten in zo chicane natuurlijk...
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

_Pe_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik denk dat de grootste kenner in de studio Sven Nys is en die geeft toch duidelijk aan dat de motard zomaar de schuld geven nogal kort door de bocht is.
    Ja, de motard stond (of reed heel langzaam) aan de verkeerde kant van de weg. Maar de weg slingerde op dat punt de hele tocht. Indien die motard altijd buitenbocht moet nemen wil dat zeggen dat hij de hele tijd van links naar rechts over de weg moet rijden. Is dat dan veiliger ? Ik denk van niet...
    Allaphilippe is gevallen omdat hij niet voor zich keek. Niet meer, niet minder. Hij keek naar beneden om op zijn zendertje te duwen om met de volgwagen te praten. Hij heeft de val vooral aan zichzelf te danken. Roepen dat iedereen in 3de positie daar gevallen was vind ik er over. Dat kan je niet weten. Allaphilippe had gewoon voor zich moeten kijken.

Ik vond die val trouwens ook heel spijtig. Wat een finale zeg, maar ze was nog mooier geweest indien Allaphilippe er nog bij gezeten had. Of hij dan nog gewonnen had betwijfel ik eerlijk gezegd. Moest het tot een sprint gekomen zijn volgens mij alvast niet. De Brabantse pijl heeft hij ook vooral gewonnen omdat hij samen met Cosnefroy Matthieu meesterlijk vast had gezet tegen de dranghekken. Eens Matthieu uiteindelijk toch kon beginnen te spurten was het duidelijk dat hij een pak sneller was dan Allaphilippe, maar toen was het kalf al verdronken. Moesten ze vandaag me 3 gesprint hebben denk ik dat ik wel weet waar Allaphilippe zou geëindigd zijn. En dat zou niet op het hoogste schavotje geweest zijn.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

Regels voor berichten