Pagina 4 van 15 Eerste 1234567814 ... Laatste
    makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Eli toonde vandaag toch dat hij kortbij is
    Dit was wel de beste Eli tov een gemiddelde VDP. Dus er is nog wel een kloof. Maar hij komt inderdaad dichter als hij zijn topniveau haalt.
    Na VDP en VA (indien terug op niveau) is Eli toch de beste (beter dan Toon Aerts op dit moment).

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Wat is kortbij natuurlijk, op geen enkel moment heb ik Iserbyt, Mathieu weten pijn doen. Dat hij the best of the rest is, dat is zeker.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Shaddix's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Wat is kortbij natuurlijk, op geen enkel moment heb ik Iserbyt, Mathieu weten pijn doen. Dat hij the best of the rest is, dat is zeker.
    Dan kan je even goed zeggen dat Matje Iserbyt enkel in die laatste ronde pijn heeft gedaan hé...

Het was vandaag toch echt niet met veel overschot.
    PSN: Shaddix-be

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Mathieu heeft Eli (en al de rest) wel meerdere keren uiteengetrokken toch? Ik kan me van Iserbyt geen enkele stevige aanval herinneren.

Dat het met minder overschot was dan vorige week of vorig jaar (of t jaar daarvoor) daar is weinig tegen in te brengen maar dat er vandaag duidelijk één iemand de beste was is toch ook vrij evident, imo. Dus ja, korter dan voorheen, dat misschien wel, kort, ja daar kan je over discussiëren, ik vind van niet.

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het belangrijkste wapenfeit van de afgelopen week was dat Matje even zijn bril en jasje kwijt was maar dat deze gelukkig terug terecht zijn.

Anders is deze sport zo goed als dood. Een deelnemersveld bestaande uit 2 ploegen en renners met de uitstraling van een zak aardappelen (Eli en Piddcock niet meegerekend) doen er natuurlijk ook geen goed aan.

Dan rond het eindejaar wat hype over Stybar die terug het veld induikt. Kan hij Matje wel kloppen?!

En dan kunnen we ons gelukkig terug focussen op de start van het wegseizoen!

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Of de sport dood is laat ik in het midden but ..

VDP, VA, aankomende talenten zoals Eli en Pidcock, aangevuld met TA. Ik kan me niet herinneren dat er in het verleden véél méér toppers waren dan een 4 à 5-tal?
    Dat VDP er nog net bovenuit steekt? Eric De Vlaeminck stak er ook boven uit in het verleden maar toen vond men dat normaal (omdat het ne Belg was?).

Het grootste probleem is dat VA en VDP véél beter kunnen verdienen elders dan in het veld, dus waarom zouden ze nog een volledige seizoen rijden?

Robin75's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    fuck man, wat een zonde voor een klassieker als Niel, dat alleen Mathieu en Laurens present tekenden en bij de vrouwen was het niet veel beter.
    Iedereen maar wedstrijden skippen en pieken en liever trainen .. Ja, Golazo en Flanders Classics maken deze sport mee kapot, maar verdomme, de renners doen er ook aan mee.
    Daar was nu eens geen zak aan aan de wedstrijden vandaag.
    En idd, de subtoppers zoals een Aerts, Vanthourenhout, Hermans etc hebben al een charisma van net boven nul, gaan ze ook nog eens luisteren naar al hun managers die tactisch uit de hoek willen komen.

Eli zie ik nog wel wat uitspraken gaan doen zoals een Albert dat kon, da's een vinnig nukkig bazeker, maar de rest ja jongens

Robin75's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    verdomme, die Adrie mag wel eens gaan stoppen met zijn bokkige commentaren altijd als een journalist hem iets vraagt.

ShadesOfJae's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iserbyt is gisteren ook alleen maar naar Wachtebeke gekomen voor het startgeld precies? Niet in beeld geweest.

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Er waren er zo nog wel maar Eli was het meest opvallende ja, was duidelijk dat Adrie in zijn interview tijdens de wedstrijd naar Eli verwees toen hij het had over: Ja moet Mathieu nu inhouden? Nee natuurlijk niet als je inhoudt heel de cross dan wordt je daar absoluut niet beter van. Mathieu moet nu gewoon vol rijden zodat je beter bent de tweede dag. Dat zijn echte kampioenen zoals Van Aert en Mathieu.

En dan was het ik noem geen namen maar ... , als je dan weet dat hij al kritiek gehad heeft op het feit dat Eli zelfs toen hij veel won niet alle crossen reed (terechte kritiek ook imo) ja dan lijkt het mij evident . Sweeck is er ook zo ene overigens, gisteren totaal niet vol gereden, zal vandaag wel goed zijn, zie die podium rijden.

Niels Albert gisteren in de GVA ook overigens, ja ik heb na Wout nog andere renners getraind die wel graag met de fiets reden maar meer ook niet, ja dan hoeft het voor mij niet ... . Zal ook wel over de namen gaan die eerder in dit bericht langskomen neem ik aan, vermits hij bv nooit bij Telenet gezeten heeft blijven er al niet geweldig veel namen over. Tenzij hij echt de "mindere goden" bedoelt.

denkimi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Jammer dat alle anderen het al voor de start opgegeven hebben. Dan krijgen ze eens de kans om een serieuze voorsprong te nemen, dan rijdt enkel sweeck weg als het eigenlijk al veel te laat is.

_Pe_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hoe lang is het geleden dat Iserbytje vertelde dat hij de strijd wilde aangaan met Mathieu ? Amai... Wat een afgang....
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)

ShadesOfJae's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik wil Iserbyt nu niet viseren, maar die heeft zijn piek misschien in het begin van het seizoen gelegd? Om zo wat overwinningen mee te nemen en voldoende punten te sprokkelen. Lijkt me ondertussen toch wel duidelijk over zijn top heen.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik stel mij de vraag waarom ik nog kijk.
    Zeer saai en voorspelbaar, elke keer opnieuw. Één heerser, en de rest zit maar wat te rommelen in de marge.
    Dat ze liever trainen dan crossen, waarom zelfs? Om 6de i.p.v. 8ste te worden?
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShadesOfJae Bekijk bericht
    Ik wil Iserbyt nu niet viseren, maar die heeft zijn piek misschien in het begin van het seizoen gelegd? Om zo wat overwinningen mee te nemen en voldoende punten te sprokkelen. Lijkt me ondertussen toch wel duidelijk over zijn top heen.
    Vorige week nog VDP tot het uiterste gedwongen in Tabor, week ervoor hetzelfde scenario op het EK...
    Bij Iserbyt zijn die off-weekends toch ook geen uitzondering meer, pas als het volgend weekend weer van hetzelfde is dan kan je aan mogelijke vormcurves denken.
    Xbox Live: MaximeDW92

Pagina 4 van 15 Eerste 1234567814 ... Laatste

Regels voor berichten