Pagina 13 van 21 Eerste ... 391011121314151617 ... Laatste
    Bubble's schermafbeelding
    iTrader
    39 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Zoals verwacht Alvarado bij de vrouwen in NL (livestream op HLN)
    Het was de moeite, de 5 favorieten waren samen op weg. Brand die een keer aan kop sleurt, Worst die ook eens gaat, opnieuw Brand en dan Alvarado op zijn VDPs op kop voor een technische strook die meters en dan seconden voorsprong pakt.

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Anti climax beetje wel. Grootste verrassing was misschien nog dat Iserbyt niet achter zijn ploegmaat reed, dat hebben ze daar wel prima gedaan (en opgelost) .

Maar verder, meh, veel meer van verwacht.
    Laatst gewijzigd door AreVee; 12 januari 2020 om 23:07
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Anti climax beetje wel. Grootste verrassing was misschien nog dat Iserbyt niet achter zijn ploegmaat reed, dat hebben ze daar wel prima gedaan (en opgelost) :nicone: .
    Ik denk dat het toch even gekletterd heeft intern, tussen die twee. Daar is toch een serieus woordje over gepraat binnen de ploeg.
    Maar een Belgische titel maakt natuurlijk véél goed. Het is nu zeker terug break even tussen die twee.

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    En nu Iserbyt voor de wereldtitel, want MVDP had toch zo een wereldkampioenschapcomplex las ik vorig jaar???

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Alvarado zal waarschijnlijk toch kiezen om het wk te rijden bij de profs.
    Goed nieuws na het wegvallen van Vos, Prévot. Ik keek wel uit naar een terugkeer van die twee in het veld. Hadden beiden een uitstekend 2019 achter de rug.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Denk dat er bij Pauwels Sauzen ook mooie premies klaar lagen als er eentje van de ploeg zou winnen..

En over Alvorado, mooi nieuws al begreep ik haar beslissing wel. Maar ze is in de vorm van haar leven. En ik zie haar veel liever kampioen dan dat plots Cant het wint op een diefje na zo'n seizoen. En inderdaad een serieus gemis van PFP, Vos maar ook Neff die hopelijk nog kan terugkomen op het hoogste niveau ...

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door mcgrave; 12 januari 2020 om 23:21
    For the hottest rallynews like us on https://www.facebook.com/TACrally

Reverz's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M2Competition Bekijk bericht
    Beste man? Gewoon goed ploegenspel..
    Oké chapeau je moet de voorsprong daarna ook blijven behouden maar was het Sweeck niet dan was het wel een ander van die ploeg dat ging winnen.
    Nu goed ploegenspel hoort erbij maar tis wel één van de saaiste BK’s in jaren.
    Kom kom... Sweeck mistrapte zich bij de start. Had voor hij het wist 15 seconden aan de broek maar reed het gatje wel zeer vlot terug dicht, ondanks de druk van Aerts die alle registers open trok van in de start en buiten Merlier zat er op dat moment niemand op het wiel...

Nee, Sweeck was de beste man in koers. Ploegenspel in de cross is uiteindelijk ook maar dat, ja ze kunnen in de weg komen rijden maar als je beter bent laat je dat bv Aerts zijnde niet toe en gooi je die mannen overboord. In het wiel zitten zal op bepaalde stukken wel schelen maar niet zoals op de weg.

brandon_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door belvedere86 Bekijk bericht
    Met of zonder MVDP het lijkt alweer even saai te worden.
    Saai? Ge wist in elk geval op voorhand niet wie er ging winnen, da's toch al een vooruitgang.

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    143 (99%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverz Bekijk bericht
    Kom kom... Sweeck mistrapte zich bij de start. Had voor hij het wist 15 seconden aan de broek maar reed het gatje wel zeer vlot terug dicht, ondanks de druk van Aerts die alle registers open trok van in de start en buiten Merlier zat er op dat moment niemand op het wiel...

Nee, Sweeck was de beste man in koers. Ploegenspel in de cross is uiteindelijk ook maar dat, ja ze kunnen in de weg komen rijden maar als je beter bent laat je dat bv Aerts zijnde niet toe en gooi je die mannen overboord. In het wiel zitten zal op bepaalde stukken wel schelen maar niet zoals op de weg.
    vond het toch opmerkelijk dat er ploegenspel was, van voorbijgaande weken was er toch wat commotie bij Sauzen Pauwels (en Iserbyt)
    PSN: Jonas89

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mcgrave Bekijk bericht
    Denk dat er bij Pauwels Sauzen ook mooie premies klaar lagen als er eentje van de ploeg zou winnen..

En over Alvorado, mooi nieuws al begreep ik haar beslissing wel. Maar ze is in de vorm van haar leven. En ik zie haar veel liever kampioen dan dat plots Cant het wint op een diefje na zo'n seizoen. En inderdaad een serieus gemis van PFP, Vos maar ook Neff die hopelijk nog kan terugkomen op het hoogste niveau ...
    Ik ben totaal geen fan van Cant eigenlijk. Maar ik denk (vrees) dat ze dicht bij de winst gaat zijn.
    Zoals gezegd geen Vos en Prévot. (Als ze beiden in vorm zijn horen ze gewoon bij de favorieten)
    Worst sukkelt met de rug. Kastelijn ja, ik ken het parcours niet maar als het technisch is...
    Dan is er Brand en nu gelukkig ook Alvarado.

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Biljart vlak parcours met grote bochten dacht ik. Wordt zelfs voor MVDP dan lastig om weg te rijden

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik lees al volop in de media: Slecht nieuws voor Cant. Alvorado doet mee met de profs op het WK.
    200% mee oneens.

Je bent 3-voudig WK, wil je een 4de titel dan wil je toch gewoon tegen de beste van het moment winnen? Wat als Cant zou winnen omdat Alvorado bij de beloftes zou meerijden?
    Dan zegt iedereen in elke interview en in elk artikel in de krant en in de media een HEEL jaar lang: JA MAAR, je bent niet de echte wereldkampioen, Alvorado was toch beter hoor!
    Dat ga je dan ook gewoon moe worden na een tijdje ...

Neen, wil je WK worden dan moet je gewoon de beste van het moment kloppen. En zowiezo als grote kampioene wil je toch liever een dichte ereplaats dan de wereldtitel winnen op een diefje? (Natuurlijk pech kan ook voorvallen, maar dat heb je niet in de hand)

iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ben voor de eerste keer DNA Nys aan het kijken, en wat voor een circle jerk is me dat? Er zijn renners die monumenten hebben gewonnen waar ze minder lyrisch over doen dan kleine Nys.

De hype rond Evenepoel is niets in vergelijking met dat programma
    PSN: Shaddix-be

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shaddix Bekijk bericht
    Ben voor de eerste keer DNA Nys aan het kijken, en wat voor een circle jerk is me dat? Er zijn renners die monumenten hebben gewonnen waar ze minder lyrisch over doen dan kleine Nys.

Als je een programma over je eigen zoon maakt, wat verwacht je dan?
    Het is best wel nog amusante TV, en het past wel bij de man die Nys is. Sven vindt zichzelf gewoon heel wat, is ook niet bang om bijvoorbeeld te zeggen dat mocht Matthieu en hij in dezelfde tijd gereden hebben hij niet zou weten of Matthieu nog vlot zou winnen.

Maar ik kan hem echt wel pruimen. En hij is wel een fenomeen in de cross. Dus hij mag gerust daar ook voor uitkomen. Een beetje honing op jezelf smeren mag wel eens.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shaddix Bekijk bericht

Na 10 minuten had ik het ook wel gehad. Sven rijdt met Thibau naar school, Sven ziet hoe Thibau de cross wint, Sven gaat crossen met Thibau... Gaat er redelijk ver over.

Pagina 13 van 21 Eerste ... 391011121314151617 ... Laatste

Regels voor berichten