Pagina 13 van 15 Eerste ... 39101112131415 Laatste

Discussie: 9lives kart ploeg

xDama's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Deze zondag dus gaan Karten via Geert (kennis van xDama) in Eupen. Top circuit en heel fijne organisatie en baan.

Aanwezigen:
    - Trab44
    - Rico
    - Hit Hard
    - xDama
    - Flatsix
    Ons dagje was wat in het water gevallen. We zijn pas een kwartier voor start er geraakt door een iets te stevige zaterdagnacht en ik en mijn broer hadden het circuits zelfs nog niet deftig bekeken toen de qualy begon. Ik heb tijdens de race Rico zijn helm wel herkend, maar ik had geen idee wie er nu allemaal van 9lives was.

Tijdens de race zat er 1 piloot achter mij die mij een 10-tal minuten in elke ronde meermaals achteraan aantikte. Een paar keer zelfs in de driedubbele linkse dat die mij gewoon bleef duwen tot ik de achterkant verloor... Uiteindelijk een fameuze crash gezet met een andere piloot, mede door zijn geduw. Geen idee wie het was, maar hij had geluk dat ik hem na de race niet vond. Een dag of 5 met een gekneusde ribbenkast gezeten dankzij dat incident. Mijn race dan proberen uitrijden in de mate van het mogelijk, maar het was afzien. Fysiek niet zoveel problemen gehad, maar de pijn in mijn ribben/nek wogen wel door. Los daarvan was het leuk, maar ik ben geen fan van Eupen. Amper inhaalmogelijkheden, super bumpy en te smal. Ik heb het niet voor zo'n banen. Ik heb nog de volledige onboard van de qualy en race, maar moet ze nog monteren en uploaden.

Bij mijn broer was het al helemaal een ramp. 10 minuten in de race is zijn stoeltje losgekomen...in de driedubbele linkse. Zijn kart is uitgebroken en hij is frontaal in de muur geknald. Heeft moeten opgeven van de pijn. Gelukkig geen zware blessures.

Welke posities zaten jullie? Q18 - R14 bij mij.

RiCOManiaC's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xDama Bekijk bericht
    Ons dagje was wat in het water gevallen. We zijn pas een kwartier voor start er geraakt door een iets te stevige zaterdagnacht en ik en mijn broer hadden het circuits zelfs nog niet deftig bekeken toen de qualy begon. Ik heb tijdens de race Rico zijn helm wel herkend, maar ik had geen idee wie er nu allemaal van 9lives was.

Tijdens de race zat er 1 piloot achter mij die mij een 10-tal minuten in elke ronde meermaals achteraan aantikte. Een paar keer zelfs in de driedubbele linkse dat die mij gewoon bleef duwen tot ik de achterkant verloor... Uiteindelijk een fameuze crash gezet met een andere piloot, mede door zijn geduw. Geen idee wie het was, maar hij had geluk dat ik hem na de race niet vond. Een dag of 5 met een gekneusde ribbenkast gezeten dankzij dat incident. Mijn race dan proberen uitrijden in de mate van het mogelijk, maar het was afzien. Fysiek niet zoveel problemen gehad, maar de pijn in mijn ribben/nek wogen wel door. Los daarvan was het leuk, maar ik ben geen fan van Eupen. Amper inhaalmogelijkheden, super bumpy en te smal. Ik heb het niet voor zo'n banen. Ik heb nog de volledige onboard van de qualy en race, maar moet ze nog monteren en uploaden.

Bij mijn broer was het al helemaal een ramp. 10 minuten in de race is zijn stoeltje losgekomen...in de driedubbele linkse. Zijn kart is uitgebroken en hij is frontaal in de muur geknald. Heeft moeten opgeven van de pijn. Gelukkig geen zware blessures.

Welke posities zaten jullie? Q18 - R14 bij mij.
    Jawadde, das wel heavy shit ze ! Ik was P5 in Q en P7 in de race. Niks tegen die klein mannekes te beginnen...

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

stungunner's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Als ik dat zo hoor heb ik echt zin om eens mee te doen.

Alleen, heb wat schrik om gefrustreerd te geraken

Wanneer we met vrienden gingen karten won ik steeds met een lengte voorsprong. Ook 2 jaar geleden met het werk. Vroeger nog de quali gehaald voor een kartteam op het werk, maar net voor de eerste race ben ik daar weggegaan jammer genoeg.

Alleen weeg ik nu zo rond de 100kg, en dan mag je nog snel zijn, iemand die even goed is of gewoon een beetje beter maar 20kg minder weegt en je mag het schudden. En ik vrees dat ik het daar serieus lastig mee ga hebben

Zo eenmaal meegedaan aan een teamrace in Sint-Niklaas (schijtbaan trouwens), toenmalige collega liet mij de quali doen omdat ik sneller was dan hem, maar dat liep daar vol met ventjes van pakweg 60kg of 70kg, allemaal met eigen gear en zelfs sponsoring. Die vlogen mij daar links en rechts om de oren, echt fucking hatelijk als ge van uzelf denkt dat ge wel wat kunt racen

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stungunner Bekijk bericht

Wanneer we met vrienden gingen karten won ik steeds met een lengte voorsprong. Ook 2 jaar geleden met het werk. Vroeger nog de quali gehaald voor een kartteam op het werk, maar net voor de eerste race ben ik daar weggegaan jammer genoeg.

Alleen weeg ik nu zo rond de 100kg, en dan mag je nog snel zijn, iemand die even goed is of gewoon een beetje beter maar 20kg minder weegt en je mag het schudden. En ik vrees dat ik het daar serieus lastig mee ga hebben

Zo eenmaal meegedaan aan een teamrace in Sint-Niklaas (schijtbaan trouwens), toenmalige collega liet mij de quali doen omdat ik sneller was dan hem, maar dat liep daar vol met ventjes van pakweg 60kg of 70kg, allemaal met eigen gear en zelfs sponsoring. Die vlogen mij daar links en rechts om de oren, echt fucking hatelijk als ge van uzelf denkt dat ge wel wat kunt racen
    Gewicht is eigenlijk de belangrijkste factor ja. De karts mogen nog zo gelijk mogelijk zijn, als ik met mn 70 kg tegen iemand van 50 kg moet rijden dan kan ik die nooit volgen, hoe goed ik ook rijdt...

Sint-Niklaas was waar ik voor de allereerste keer ging karten maar kvind het ook geen fijne baan..

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RiCOManiaC Bekijk bericht
    Gewicht is eigenlijk de belangrijkste factor ja. De karts mogen nog zo gelijk mogelijk zijn, als ik met mn 70 kg tegen iemand van 50 kg moet rijden dan kan ik die nooit volgen, hoe goed ik ook rijdt...

Sint-Niklaas was waar ik voor de allereerste keer ging karten maar kvind het ook geen fijne baan..

Ja, in het kartteam van het werk toen zat ook een vrouw, die reed zeker goed (voor een meisje toch ), maar dat was echt een pluimgewicht, die woog denk ik 50kg. Ik zat toen al rond de 90kg of zo, ik kwam los in die haar gat hangen in elke bocht (figuurlijk uiteraard ), maar bij het accelereren was die telkens weer weg. Geweldig frustrerend, want eigenlijk ben je beter, maar kan je toch niet volgen.
    Laatst gewijzigd door stungunner; 5 januari 2020 om 21:33

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ja, in het kartteam van het werk toen zat ook een vrouw, die reeds zeker goed (voor een meisje toch ), maar dat was echt een pluimgewicht, die woog denk ik 50kg. Ik zat toen al rond de 90kg of zo, ik kwam los in die haar gat hangen in elke bocht (figuurlijk uiteraard ), maar bij het accelereren was die telkens weer weg. Geweldig frustrerend, want eigenlijk ben je beter, maar kan je toch niet volgen.
    Das idd het frusterendste van het hele karting gebeuren ja.

Rub1con76's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Ik weet niet veel minder zenne,

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

iTrader
    12 (93%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Amai, ik was in Genk mijn eerste met mijn 100kg

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xDama Bekijk bericht
    ...
    Hadden al gezien dat je broer de race niet had uitgereden maar wisten nog niet waarom.

Inderdaad wel kut om zo een zondagmiddag te racen... Geert post daar ook nog drie andere incidenten op het event op Facebook. Dat is me tijdens de race allemaal ontgaan, dus wel verschoten van de rijstijl van sommigen nog.

Q25 > R27, had eigenlijk wel R25 moeten zijn, en dan met uitvallen uw broer R24. Had Eupen ook nog nooit gereden, vond het een leuke baan, maar denk dat ze leuker is om time trials te doen dan echt te racen.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Wel efkes rechtzetten, ik ben naast die +-100KG ook wel 1m91 groot, kwestie dat jullie niet denken dat ik een dik rond vetzakske ben ofzo hé

iTrader
    12 (93%)
    Mentioned
    2 Post(s)

9lives kart ploeg

Is dat dan zo erg? Ik ben 1m70 en weeg 100kg. En ik versla er veel op de karting als amateur

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    Is dat dan zo erg? Ik ben 1m70 en weeg 100kg. En ik versla er veel op de karting als amateur
    Dan zijt ge gewoon goed. Als ik merk dat iemand van 100 kg mijn tijd relatief snel benadert terwijl ik maar 70 kg weeg dan heb ik het dus slecht gedaan en ben ik te traag vind ik.

iTrader
    12 (93%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik wou gewoon zeggen dat het ok is om 100kg te wegen, hoe groot je ook bent. En nu back on topic.

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    Ik wou gewoon zeggen dat het ok is om 100kg te wegen, hoe groot je ook bent. En nu back on topic.
    Iedereen welkom.

Jiri's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Zij die hierin interesse hebben ik zal een Whatsapp groepke opstarten, gewoon uw GSM nummer even in PM sturen.
    Zal mijn nummer ook eens doorsturen, altijd leuk om met een grotere groep wat sessies te kunnen rijden.

Edit: Net eens door het topic gelezen, aangezien enkele namen mij iets of wat bekend klonken. Enkelen van jullie heb ik al wel eens gezien tijdens de Apex wedstrijden in Herselt blijkbaar!

Pagina 13 van 15 Eerste ... 39101112131415 Laatste

Regels voor berichten