Pagina 4 van 4 Eerste 1234

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poeperman2 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik zeg: als je 34 min doet over een 10K, dan ga je je in elk geval al niet belachelijk maken op een fiets, hoe verschillend de sporten ook zijn.
    Als je een 10K tegen zo'n tempo loopt zonder specifieke training dan zou ik toch de loopsport overwegen. Mits de juiste training moet (sub)top in Belgi├ź mogelijk zijn, er zijn er geen duizend die zo'n tempo lopen en die trainen dan nog quasi allemaal specifiek op snelheid.

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poeperman2 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    afgunst walhalla FTW
    gelukkig is @dio hier of ik lag te braken op het toilet.

Ik zeg: als je 34 min doet over een 10K, dan ga je je in elk geval al niet belachelijk maken op een fiets, hoe verschillend de sporten ook zijn.
    Er is toch een serieus verschil tussen een loopwedstrijd met constant tempo en wielrennen hoor. Dat is constant na iedere bocht vol gas weer optrekken, leren uit de wind rijden, durven op het wiel zitten, waaiers trekken,..

Lopen is constant dezelfde inspanning leveren en niet met die kracht explosies na iedere bocht.

In die kermiskoersjes wordt er al verdomd hard gereden. Een maat van me traint als een beest, haalt gemiddeldes van 34 op ritten van 100+ kms, maar een kermiskoers winnen is hem nog nooit gelukt omdat hij er de explosiviteit niet voor heeft. Loopwedstrijden wint hij dan wel met gemak.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Herman De Croo's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wielrennen is een duursport, die gewonnen wordt met explosiviteit. Dat maakt het zo leuk
    10% korting bij alle hotels op booking.com via deze link

Pagina 4 van 4 Eerste 1234

Tags for this Thread

Regels voor berichten