Bekijk resultaten enquête: Wie wordt derde in de eindstand?

Aantal stemmers
37. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Bottas

5 13,51%
  • Verstappen

17 45,95%
  • Vettel

5 13,51%
  • Leclerc

10 27,03%
Pagina 73 van 73 Eerste ... 23636970717273
    Mee's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Bottas heeft bij de start overigens ook ferm chance gehad, die vertrekt gewoon bal op het moment dat de lichten uitgaan, zo'n snelle reflexen heeft niemand.
    Idd! Heeft die dat vorig seizoen ofzo ook niet eens geflikt? Ik wil Sochi zeggen, ook zo'n start waarbij hij onmogelijk zo snel op het groene licht had kunnen reageren. Fishy!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk bericht

Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeltex Bekijk bericht
    Ik snap niet waarom. Het WK is nog steeds niet binnen, dus waarom dan je titelkandidaat benadelen t.o.v. je 2de rijder? En daarbovenop nog eens een 2de plaats weggeven aan Ferrari?

Bottas is blij telkens hij een contract voor een extra jaar krijgt, wat zouden ze die moeten "paaien" ?
    Anders kan ik het niet verklaren hoor. Hamilton zijn banden leken mij nog prima 10 rondes te kunnen doorstaan, en voor de overwinning te kunnen gaan. Ik denk wel niet dat ze voorzien hadden dat hij niet meer voorbij Seb zou geraken.

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all

iTrader
    22 (100%)
    Ik snap niet waarom. Het WK is nog steeds niet binnen, dus waarom dan je titelkandidaat benadelen t.o.v. je 2de rijder?
    Het ding is dat er nog 2 titelkandidaten zijn, en beiden rijden met een Mercedes

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mee Bekijk bericht
    Idd! Heeft die dat vorig seizoen ofzo ook niet eens geflikt? Ik wil Sochi zeggen, ook zo'n start waarbij hij onmogelijk zo snel op het groene licht had kunnen reageren. Fishy!
    Oostenrijk 2017 was er ook zo eentje.

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RipTor Bekijk bericht
    Leclerc zegt letterlijk...

Copy box, but just to you know the car is feeling quite okay...

Sorry maar als Ferrari daarop antwoord stay out dan is het gewoon Ferrari hun fout. Het is echt niet dat Leclerc keihard heeft geweigerd om binnen te gaan in zijn bewoording...
    + dat hij natuurlijk ook al eerder in L2 gezegd had dat hij liever wou doorgaan.
    En daarom is het ook gedeelde schuld he. Ferrari had niet moeten toegeven, maar Leclerc had de pit order niet moeten negeren (hij had echt wel tijd genoeg in L1) en niet moeten reutemeteuten als hij zelf al zegt dat hij schade heeft en hij weet dat het team het beter kan zien. Ze gaan hem ook niet pitten voor niets he.

Team en rijder gaan in de fout.

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Er was al wel sprake dat als Lewis zou buiten blijven dat ze Bottas toch voorbij gingen laten. Dus kon Hamilton net zo goed pitten 'wetende' dat op versere banden de Ferrari on pace toch een gemakkelijk doel moest zijn.

iTrader
    32 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Het ding is dat er nog 2 titelkandidaten zijn, en beiden rijden met een Mercedes
    Mja, in theorie wel veronderstel ik. Of eender wie bij Mercedes (of elders) het realistisch acht dat Bottas nog de titel pakt zullen we dan maar in 't midden laten. Nu enkel nog een verklaring waarom het zinvol was één van die titelkandidaten punten te laten verliezen aan een Ferrari en we zijn rond

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Er was al wel sprake dat als Lewis zou buiten blijven dat ze Bottas toch voorbij gingen laten. Dus kon Hamilton net zo goed pitten 'wetende' dat op versere banden de Ferrari on pace toch een gemakkelijk doel moest zijn.
    Hmm, dus volgens één of andere gekke Mercedes-logica zou het makkelijker zijn een concurrent on track voorbij te gaan dan je teammate te laten passeren? We hebben gezien wat voor "makkelijk doel" het was ... precies of ze wisten dat niet bij Mercedes ...
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Hmm, dus volgens één of andere gekke Mercedes-logica zou het makkelijker zijn een concurrent on track voorbij te gaan dan je teammate te laten passeren? We hebben gezien wat voor "makkelijk doel" het was ... precies of ze wisten dat niet bij Mercedes ...
    Vandaar 'wetende', en Hamilton was er een aantal keren ook heel dichtbij. Een heel pak dichterbij dan bijvoorbeeld Leclerc in Sochi.

Ik denk dat Mercedes vrij zeker was dat Hamilton op de één stop het einde niet ging halen.

Pagina 73 van 73 Eerste ... 23636970717273

Regels voor berichten