Bekijk resultaten enquête: Wie wordt derde in de eindstand?

Aantal stemmers
37. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Bottas

5 13,51%
  • Verstappen

17 45,95%
  • Vettel

5 13,51%
  • Leclerc

10 27,03%
    marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    "fanatieke verstappenfans"

is dat zoiets als

"watervis"?
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

RiCOManiaC's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [DZM]Gorak Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Mja de haat van de hollanders en de fanatieke verstappenfans tegenover Ferrari is inderdaad niet meer normaal
    Triestig volk ist ja... Meestal nog successupporters ook en de eersten die Verstappen de rug toe keren als em stopt met F1. Tis dankzij die onnozelaars dat babbelen over F1 gelijk is geworden aan 'marginale voetbalklap'...

no votes  

BuYcKi's schermafbeelding
    iTrader
    243 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Je moet het ze wel toegeven: ze zitten overal. Dat zie ik de Belgen nog niet doen. (Ik bedoel dan als je kijkt naar de tribunes.)

Mogelijks ook omdat we nooit zo’n goede Belg hebben gehad, maar zelf dan nog. Zie dat precies niet gebeuren.

PSN: BuYcKi
    no votes  

vloet's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Net de race bekeken. Uiteindelijk maar een teleurstellende laatste. En de regie besliste dan op 't einde om het spannendste duel links te laten liggen.

Ik vond het eigenlijk straf dat Verstappen hier de 2de plaats heeft kunnen houden. Bij de start zag het er niet goed uit voor de Red Bulls. Max zat zelfs al op een afstandje van Leclerc. Waren de Ferrari's dan zo traag op die mediums? Vettel geraakte zelfs op versere banden geen Renault voorbij die nog niet was binnen geweest.

Jammer dat Lando Perez niet meer kon afhouden. Die was al rondenlang sterk aan 't verdedigen. Z'n laatste radioboodschap was nice. (Had mooi geweest als Gaëtan en Eric er weer niet begonnen over te zeveren, dan had ik 'm volledig kunnen verstaan...).

(Edit: De move van Perez net gezien en dat was wel heel mooi gedaan)

Een podium voor Bottas zat er wel in. Maar zelfs dat had met die Mercedes geen titanenprestatie geweest lijkt me. 4de plek was zelfs het minimum dat hij moest halen eigenlijk. Ben eens benieuwd naar Bottas 3.0. Ik hoop voor het WK dat hij het beste nog niet uit zich heeft gehaald dit jaar.

Redelijk easy win van Hamilton, zelfs de Mercedes pitwall leek die mening te hebben. Alleszins, verdiende winnaar en WK. Daar is geen twijfel over.
    Laatst gewijzigd door vloet; 2 december 2019 om 00:57
    no votes  

Nesjamag's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hamilton zijn 50ste pole -> win.
    Zijn zesde grand slam (pole, fastest lap, win, leiding elke lap van de race).
    Unlimited Potential!
    no votes  

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nesjamag Bekijk bericht
    Hamilton zijn 50ste pole -> win.
    Zijn zesde grand slam (pole, fastest lap, win, leiding elke lap van de race).
    250ste race ook toevallig.
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BuYcKi Bekijk bericht
    Jullie hebben hem, Vettel, hier een heel seizoen zitten ophemelen, dus zo slecht was het niet volgens jullie. Beetje consistent zijn hé.
    Moet je me even die posts aanduiden hoor? Verdedigen is niet hetzelfde als ophemelen. Buiten Canada en Singapore, en misschien Duitsland heb ik dit jaar niet veel memorabels gezien van Vettel. Leclerc heeft misschien een tweetal meer memorabele races maar het is ook niet dat die Vettel in de schaduw gezet heeft...

zijn laatste seizoen bij RBR was nog slechter, maar inderdaad niet de gewoonlijke Vettel gezien dit jaar.
    Vandaar dat ik zei beargumenteerbaar. Maar je hebt gelijk, het zou zeker tussen die twee gaan, 2014 is al wat langer geleden..

er is een verschil tussen "ophemelen" en de realiteit kennen: dit is gewoon een slecht seizoen van iemand die nog altijd terecht in een topteam zit. Vettel blijft één van de beste in de autosport, 1 seizoen gaat dat niet veranderen.
    Inderdaad, zo moeilijk is dat niet.
    no votes  

Creeping Death's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Pe_ Bekijk bericht
    Jij denkt ook dat ik achterlijk ben hé...
    Laat het rusten Eniac. Je bent jezelf belachelijk aan't maken. Djeezes.. Vettel is blijkbaar niet de enige die niet beseft wanneer hij verslagen is..
    Imo ben jij de enige die zich belachelijk aan't maken is. Wat uit de hoogte doen, overtuigd zijn van uw eigen gelijk, dat gescherm met hoe lang ge al F1 volgt.
    Dan dingen als dit:

Eniac, het is nu al eventjes stil. Ik had zeker verwacht van tegen nu al iets te lezen. Blijkbaar niet. Soit... ik denk dat we dit best laten rusten.
    Je zal lang kunnen zoeken achter die regel waar jij je op beroept (Op een recht stuk heeft een piloot het recht om op te schuiven en een andere piloot aan de kant te drummen totdat die piloot nog 1 wagenbreedte plaats over heeft). Het spijt me.. die regel staat niet in de reglementen, heeft er nooit in gestaan en zal er nooit in staan. Geen enkele piloot heeft het recht om een andere piloot aan de kant te drummen, en zeker niet om er gewoon tegen op te rijden.
    Kom we laten het rusten en dan toch nog effe doordrammen om toch maar uw gelijk aan te tonen. Djeezes man..
    Terwijl ge ondanks al uw kennis het toch ni snapt; ge wilt aantonen dat Vettel het reglement overtreedt, dus komt met het volgende

deliberate crowding of cars towards the inside or the
    outside of the curve or any other abnormal change of direction,
    are strictly prohibited and shall be penalised
    Terwijl Vettel en Leclerc zich duidelijk op een recht stuk bevonden.

Ge had het beter dit in't vet gezet:
    manoeuvres liable to hinder other drivers such as premature changes of direction
    Aangezien Vettel zich nog niet helemaal voor Leclerc bevindt kunt ge dit nog wel als argument aanhalen.
    Maar zoals eniac terecht aanhaalt: zo'n blufpoker wordt bij het uitremmen/in bochten constant gespeeld. Hier is't op een recht stuk, dat verandert weinig aan de zaak.
    Lees ook: https://i.redd.it/h0kyt8ewzoz31.jpg

Dus kom ook eens van uw high horse man, af ga wat races uit de jaren '80 bekijken. Misschien gaat ge u dan ineens herinneren dat teammates elkaar toen ook van de baan reden en dat mensen die piloten nog geweldig vonden ook.
    Laatst gewijzigd door Creeping Death; 2 december 2019 om 13:58
    “Honor: if you need it defined, you don’t have it.”
    -
    Ron Swanson
    4 leden vonden dit bericht nuttig.  

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Kwestie de Vettel bias op Autosport nog eens aan te brengen:

Vettel only won one race in 2019, the Singapore Grand Prix, and he was aided by Ferrari's strategy favouring him over team-mate Leclerc, who had been in control of the race from pole.
    Voor zover ik weet is dit een zeer getinte voorstelling van hetgeen gebeurde. Ferrari zelf, noch Vettel had ooit gedacht dat de undercut hem zoveel tijd ging geven...
    no votes  

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Jij denkt ook dat ik achterlijk ben hé...
    Ik geef een eerlijk antwoord.
    ...

En nu wil je me plots doen geloven dat je niet wist dat die regel geschrapt werd ? Komaan... Je bent onzin aan't vertellen. Al van je post#1584 wist je heel goed dat je aan't bluffen was. Je vindt regeltjes uit om er voor te zorgen dat je idool in zijn recht zou zijn. En dan wil je mij laten geloven dat je geen fanboy bent. Komaan.. niet zeveren hé.
    Tja, sorry, ik ben niet aan het zeveren.

Weet je wat. Ik geef je nog een kans. Niet dat ik denk dat je ze zal grijpen maar ok, ik hoop dat ik het mis heb. Op de website van de FIA staan ook nog de oude reglementen. Zeg me waar er staat wat jij in je post#1584 beweert dat er in de reglementen staat en ik geef je gelijk. Zeg me welke versie van de rules ik moet hebben, zeg me welke paragraaf, welk chapter, welke alinea, welke regel. Zeg me waar er staat dat het voor een piloot op een recht stuk toegestaan is om zijn tegenstander zo ver aan de kant te drummen totdat die nog 1 wagenbreedte plaats over heeft. Ik wens je veel succes toe. Je zal het nodig hebben.
    Jij hebt mij ook uitgedaagd. Ik heb je direct de regels gegeven. Ik geef je nu een tweede kans om je gelijk te tonen. No bullshit. Geen gezaag over geen zin, geen tijd, het is te lang geleden of ander gezeur. Laat me zien waar staat wat jij beweert.
    Alleen heb je geen regel gegeven die zegt "dat je niemand van de baan mag drummen" op een rechte lijn.

Verder had ik de 1 car width rule van hier. Begint met paragraafnummer. Quick check gedaan in de 2017 regs zoals gepubliceerd op 26/04/2016, daar kan je die vinden (pagina 21) - geen idee tot welke nieuwere versie ze zijn meegegaan maar je weet zo goed als ik waar je alle PDF's kan vinden.
    27.6 More than one change of direction to defend a position is not permitted. Any driver moving
    back towards the racing line, having earlier defended his position off-line, should leave at least
    one car width between his own car and the edge of the track on the approach to the corner.
    En als ik dat lees is zelfs dat ook hier niet toepasselijk, want het gaat niet over terugkeren naar de rijlijn. Dus ik heb inderdaad geen regel die expliciet bewijst dat hij mocht doen wat hij deed. Jij hebt echter ook nog altijd geen regel die bewijst dat hij niet mocht doen wat hij deed.

Nee. Inderdaad niet de eerste keer dat ik dit zie. Ik weet niet hoe oud jij bent maar de eerste keer dat ik op een F1 race was reed Jan Lammers in zijn Samson Shadow met die prachtige leeuw-livery nog rondjes. Ik heb dus al redelijk veel gezien in de F1. Wat ik nog maar zelden gezien heb is een piloot die op een recht stuk zo lomp is om gewoon blijven op te schuiven en er uiteindelijk domweg tegen de wagen langs hem op te rijden. Wat ik dan helemaal hilarisch vind is dat er blijkbaar nog mensen zijn die van zichzelf vinden dat ze toch wel kenners zijn die dat dan nog willen verdedigen ook.
    Naast de kwestie. Het punt was dat er zogezegd geen reden was om naar links op te schuiven, terwijl dat duidelijk wel is. Geen idee wat dan het nut is om daarop wat ontwijkend te gaan hurrdurren over hoe lang je al F1 kijkt.

Vettel heeft niet tegen Leclerc op te rijden. Dat kan je draaien of keren hoe je wil. JIj vindt hier een regel uit die Vettel dat recht wel zou geven. Ik vraag je waar ik die regel vind, niet meer, niet minder.
    OK, nergens dus. Geef jij me nu maar aan waarom de rijder die voorop ligt zijn lijn niet mag kiezen.

Ik vind dingen uit ??? Jawadde dadde... ik heb het in mijn eerste regel gezegd. Laat het rusten, je bent jezelf belachelijk aan't maken.
    Sorry, nope. Je bent binnengekomen met "Vettel is niet gestraft omdat hij er toch al uit lag" en je bent daar nog niet op teruggekomen.

En niet fair vinden ? Wie zuigt hier regeltjes uit zijn duim ? Is dat fair ?
    Ik zat fout. Ik heb het toegegeven, dat lijkt me vrij volwassen. Verder zuig jij ook regels uit je duim, maar jij kan dat niet toegeven.

Dat is inderdaad een assumptie. Wel eentje waar ik 99.9% zeker van ben.
    Als er 99.9% kans zou zijn dat het beroep anders zou uitdraaien is het raar dat de stewards het zo uitspreken in de eerste plaats. Maar allez, Pé is "99.9% zeker" en Pé kijkt al lang F1, van toen Jan Lammers in zijn Samson Shadow rondreed, dus Pé heeft gelijk.

En jij bent van mening dat het dus op een recht stuk wel toegestaan is ? Droom rustig verder.
    Neen, ik ben van mening dat als je iemand op een recht stuk eraf rijdt, je gestraft zal worden. Geen woorden in de mond leggen.
    De vraag was echter om dat in de regels te gaan halen, en dat is er dus niet, in tegenstelling tot wat je zei. Al klaar om dat toe te geven als een volwassene?

Waar is de ideale racelijn ? Waarom komt Vettel naar links ?
    Reeds uitgelegd, maar in je rode waas over hoe lang je al F1 kijkt misschien vergeten.

Wat Vettel daar doet ik niks anders dan een abnormal change of direction.
    Weinig abnormaal aan. Zie eerder gegeven uitleg. Maar wat jij of ik vinden is eigenlijk niet eens belangrijk - belangrijk is wat de FIA en, als hun vertegenwoordiging, de stewards vinden over het al dan niet abnormaal zijn van een richtingwijziging. Daarom dat ik aangaf dat je daar dan maar met en sluitende definitie moet afkomen, maar kijk, dat is er ook niet.

Dan toon jij me de regel waarin staat dat Vettel dat recht wel heeft (of ooit gehad zou hebben) maar eens. Daarop rustte heel jou verdediging. Ik wacht...
    Ondertussen al lang en breed gecorrigeerd. Mijn verdediging staat echter als voorheen.

Eniac, het is nu al eventjes stil. Ik had zeker verwacht van tegen nu al iets te lezen. Blijkbaar niet.
    Excuses dat mijn vrije tijd niet 100% in het teken staat van jouw verwachtingen en jouw posts. Ik zal volgend jaar in het Sinterklaasweekend aan mijn kinderen aangeven dat papa toch plant enige tijd onbeschikbaar te zijn omdat Pé verwacht dat ik snel antwoord.

Beetje kostelijk overigens dat net jij deze commentaar maakt na een discussie van anderhalve week oud eventjes omhoog te brengen. Of na tijdens het seizoen al verscheidene keren verdwenen te zijn in discussies.

Zoals ik zeg in mijn laatste regel. Ik wil je geloven dat er ooit iets heeft in gestaan van 1 wagenbreedte. Daarom ook dat ik je vroeg om een oud reglement op te snorren en te zoeken om te zien wat er precies in heeft gestaan. Ik wel best geloven dat er ooit in heeft gestaan dat elke piloot de plicht heeft om er voor te zorgen dat de andere piloot nog 1 wagenbreedte plaats over heeft (hij mag die andere piloot namelijk niet zomaar van het circuit drummen, logisch). Maar dat is nog iets heel anders dan het recht om die andere piloot tot op die plaats te drummen. Sorry. Nogmaals, niemand heeft het recht om een andere piloot aan de kant te drummen. Niet Vettel met zijn 4 wereldtitels, niet Lewis met zijn 6 wereldtitels, niet Michael Schumacher met zijn 7 wereldtitels (alhoewel die kerel wel dacht dat hij dat recht wel had), niet Max zonder zijn titels en niet Latifi die volgend jaar zijn debuut in de F1 maakt. Helemaal niemand.
    Wie in fout was bij deze botsing is bijgevolg helemaal niet moeilijk om te zien of te begrijpen. Waarom de FIA er zich makkelijk van af maakt is ook niet moeilijk te zien of te begrijpen.
    Was het een grote fout van Vettel ? Helemaal niet.
    Was de botsing de schuld van Vettel ? Euhh.. ja... Helemaal niet moeilijk om te zien of te begrijpen.
    Blijven drammen man. Het is zo eenvoudig. En toch geven de stewards je ongelijk. Zoals ik al eerder zei, leg hen eens uit waarom ze fout zitten. Confronteer ze met de regel rond de abnormal change of direction. En Laat mij hun antwoord gerust weten.
    Laatst gewijzigd door eniac; 2 december 2019 om 13:55
    no votes  

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht

Blijven drammen man.
    ja, blijkbaar is dat de bedoeling? t seizoen is gedaan hoor.
    no votes  

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BuYcKi Bekijk bericht
    Dus dan was Leclerc zijn prestatie toch goed? Is weer zo typisch om het maar als gewoon te bestempelen hier.. Leclerc heeft toch ook serieus wat punten verloren met pech. Dan nog de teamorders af en toe. Give him a break zeg. Volgens mij is het slechte seizoen van Vettel bijna evenredig met de miserie van Leclerc.
    Teamorders gingen ook tegen Vettel in af en toe hoor

Nu goed, Leclerc deed het dit jaar beter dan Vettel en die mag daar zeker krediet voor krijgen. Maar team en rijders hebben het gewoon gezamenlijk verprutst dit jaar. Beide rijders hebben fouten gemaakt, team heeft fouten gemaakt met strategie en pitstops, de wagen was soms uitmuntend en goed en soms nergens (en vooral een beetje teveel een one-trick pony met topsnelheid) en was ook niet op en top betrouwbaar.

Dan maak je geen kans tegen een Mercedes en Hamilton die beiden ook wel een paar schoonheidsfoutjes maakte, maar uiteindelijk over de hele lijn zeer consistent op hoog niveau speelden.

Maar als Rosberg Hamilton verslaat in een zwak seizoen/met veel pech, was Rosberg dan wel top volgens sommigen. En had ‘Hamilton het maar beter moeten doen’. Wel, ‘Vettel had het maar beter moeten doen’.
    Rosberg was gewoon nooit goed genoeg tegenover Hamilton, ook niet in 2016.
    no votes  

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    141 (99%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    jongens, hou het wat kalm he. Je moet eens jullie discussie lezen

eniac, let it go
    PSN: Jonas89
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel Bekijk bericht
    Ik weet het. Ik heb al eerder een poging gedaan om het te laten liggen, maar als er dan echt geprovoceerd wordt kan ik het ook niet laten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    jongens, hou het wat kalm he. Je moet eens jullie discussie lezen

eniac, let it go
    OK. Ik heb gezegd wat ik wou zeggen, veel meer gaat hier voor de rest niet meer uitkomen.
    Laatst gewijzigd door eniac; 2 december 2019 om 12:46
    no votes  

Creeping Death's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel Bekijk bericht
    Ne mens moet iets doen tot 15 maart hé
    “Honor: if you need it defined, you don’t have it.”
    -
    Ron Swanson
    no votes  

Pagina 112 van 121 Eerste ... 1262102108109110111112113114115116 ... Laatste

Regels voor berichten