Bekijk resultaten enquête: Wie wordt derde in de eindstand?

Aantal stemmers
37. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Bottas

5 13,51%
  • Verstappen

17 45,95%
  • Vettel

5 13,51%
  • Leclerc

10 27,03%
    FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RipTor Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Verstappen in eindstand voor de Ferrari's.

Eigenlijk kan dat toch niet vind ik. Allemaal Ferrari dat punten zit weg te gooien in alle richtingen.

Leclerc voor Vettel. Maar echt onder de indruk ben ik nu ook niet van Leclerc.

Volgend seizoen weinig wijzigingen. Dus wordt een beetje een kopie van dit jaar denk ik. Hamilton die veel te sterk is voor Bottas. RedBull dat te traag is op de meeste circuits om een vuist te vormen. En dan is er nog Ferrari die zoveel flaters maken dat ze op voorhand al bijna niet van Mercedes kunnen winnen over een heel seizoen. Al is hun auto beter.
    Als in de laatste race Mercedes zo domineert, dan was die Ferrari toch niet zoveel beter lijkt me. Pak drie of vier races waar de Ferrari echt ook in de race de betere was, want zelfs in Monza of Spa was dat niet echt het geval. Maar je hebt zeker gelijk, dit Ferrari wint geen titels, of daar nu Vettel, Leclerc of Schumacher himself zit.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RiCOManiaC Bekijk bericht
    Euuuuuuhhh, wat ???

Leclerc heeft Vettel nog eens doen herinneren aan 2014... Heeft in zijn eerste seizoen bij Ferrari 7 poles gereden, 2 wins... Heeft Vettel geklopt qua stand, qua poles, qua wins en qualy battles. Enkel met de races is het nu 8-7 voor Seb geworden. Ware het niet van Brazilië was Leclerc nu 3e en was het 8-8 qua races..
    Je kan niet consistent in de ene post Vettel een sukkel noemen die niets kan, en dan in de andere Leclerc ophemelen omdat die Vettel verslaat eh?

Leclerc heeft een prachtig rookie Ferrari seizoen maar het was ook geen lichtjaren beter dan dat van Vettel. Leclerc heeft zelf ook een heel deel kostbare fouten gemaakt, en het excuus dat die punten verloor door teamorders is toch ook al afdoende bewezen als niet waar. Wat ik het meest memorabel blijf vinden aan zijn seizoen zijn de 7 poles.

Vergeet even dat die Vettel verslaat, en het is eigenlijk absoluut idioot dat beide Ferrari's niet voor Verstappen staan, ook Leclerc zelf had hoger (in punten) moeten staan. Vettel als de oudere rijder kan je daar niet voor excuseren lijkt me dan, en Leclerc als rookie Ferrari rijder wel.
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Cerulean, denkimi, eniac, FlatSix, fordjah, Fryto, LeBram_James, makila, marcel, Missy_X, Obi-Jan, Pinkman, RealRoot, Scifo, sink, Viggo, vloet
    Gokte juist in de poll dus.
    no votes  

RipTor's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Helemaal eens met de post van flatsix.

Ik bedoelde trouwens niet dat Ferrari de betere auto had dit seizoen. Want dat was niet zo. Ik bedoel dat als ze de betere auto zouden hebben volgend seizoen, ze dan nog geen wdc worden als ze zoveel flaters blijven maken.
    no votes  

RiCOManiaC's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tja, Vettel heeft bij mij absoluut geen krediet meer. Als ie een goeie race rijdt ga ik het ook wel zeggen. Ferrari zelf als vanouds heel veel bottlejobs gedaan en Leclerc af en toe veel pech gehad (deels mechanisch, deels door het team) en zelf ook een paar domme fouten. Van een 4x WK met 11 jaar ervaring verwacht ik gwn veel meer. Maar goed, das mijn mening. Het feit dat ik Vettel nooit gemogen heb helpt natuurlijk niet mee maar ja.

no votes  

BuYcKi's schermafbeelding
    iTrader
    243 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Leclerc verslaat een viervoudig wereldkampioen in zijn eerste jaar. Nuff said.

PSN: BuYcKi
    2 leden vonden dit bericht nuttig.  

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BuYcKi Bekijk bericht
    Leclerc verslaat een viervoudig wereldkampioen in zijn eerste jaar. Nuff said.
    Die zelf beargumenteerbaar zijn slechtste seizoen had? Uitzonderlijk dus.
    no votes  

iTrader
    243 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Jullie hebben hem, Vettel, hier een heel seizoen zitten ophemelen, dus zo slecht was het niet volgens jullie. Beetje consistent zijn hé.

1 leden vonden dit bericht nuttig.  

_Pe_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Eerlijk gezegd vond ik dit seizoen van Vettel niet slechter dan die van vorig jaar. Toen viel het gewoon minder op omdat Kimi in de andere wagen zat.
    Ik weet niet wat er precies scheelt met Vettel maar sinds 2017 bolt het helemaal niet meer. Hij laat nog steeds prachtige flitsen zien, maar voor elke flits maakt hij wel 3 fouten. Dat is een 4 voudig wereldkampioen gewoon niet waardig. Ik hoop dat hij volgend jaar een beter jaar kent maar eerlijk gezegd heb ik er schrik voor. Indien Charles volgend jaar vanaf race 1 zijn kans mag gaan verwacht ik dat Vettel nog zenuwachtiger zal zijn en nog meer fouten zal maken.

Verder geef ik Knarf wel gelijk. Charles was goed, maar maakte ook te veel fouten. Een piloot als Ricciardo had het zeker beter gedaan. Maar, give the guy a break. Het is zijn 2de jaar in de F1, zijn eerste bij een topteam. Ik verwacht dat hij volgend jaar minder fouten zal maken en waarschijnlijk zal hij nog sneller zijn. Vettel zal er een vette kluif aan hebben.

Als je de race van Hamilton van vandaag bekijkt..... En je denkt dan terug aan de allereerste testdag van 2019 en aan het gevoel dat toen overheerste bij Ferrari, dan vraag je je toch echt wel af wat er mis gegaan is bij de roden. Gewoonweg op elk gebied mogelijk overklast door de Duitse ster.
    I have no idols. I admire work, dedication and competence (Ayrton Senna 1960-1994)
    2 leden vonden dit bericht nuttig.  

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    zijn laatste seizoen bij RBR was nog slechter, maar inderdaad niet de gewoonlijke Vettel gezien dit jaar.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BuYcKi Bekijk bericht
    Jullie hebben hem, Vettel, hier een heel seizoen zitten ophemelen, dus zo slecht was het niet volgens jullie. Beetje consistent zijn hé.
    er is een verschil tussen "ophemelen" en de realiteit kennen: dit is gewoon een slecht seizoen van iemand die nog altijd terecht in een topteam zit. Vettel blijft één van de beste in de autosport, 1 seizoen gaat dat niet veranderen.
    no votes  

RiCOManiaC's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gewoon belachelijke 'filosofie' bij Ferrari.... Wie verzint het nu ook om te focussen op topspeed... Maar waarschijnlijk denken ze bij Ferrari dat de wereldbol plat is en een circuit enkel bestaat uit rechte stukken.

no votes  

RipTor's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Pe_ Bekijk bericht
    Als je de race van Hamilton van vandaag bekijkt..... En je denkt dan terug aan de allereerste testdag van 2019 en aan het gevoel dat toen overheerste bij Ferrari, dan vraag je je toch echt wel af wat er mis gegaan is bij de roden. Gewoonweg op elk gebied mogelijk overklast door de Duitse ster.
    Voor mij zijn toen vooral een hoop analisten helemaal door de mand gevallen. Met hun uitleg dat de Ferrari duidelijk beter in de bochten lag en weet ik wat nog allemaal.

Nav van de 2018, toen Mercedes nog slechter was in de wintertesten heb ik vanaf dag 1 gezegd : "Wacht maar tot Melbourne". En daar waren ze zelfs in de trainingen nog niet goed. Maar vanaf Q stonden ze er volledig.

Die tijden in de wintertesten interesseert Mercedes gewoon compleet niks. Zie ook formule E. Alle wintertesten helemaal achteraan. Tot het erop aankomt.
    no votes  

iTrader
    243 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel Bekijk bericht
    zijn laatste seizoen bij RBR was nog slechter, maar inderdaad niet de gewoonlijke Vettel gezien dit jaar.

er is een verschil tussen "ophemelen" en de realiteit kennen: dit is gewoon een slecht seizoen van iemand die nog altijd terecht in een topteam zit. Vettel blijft één van de beste in de autosport, 1 seizoen gaat dat niet veranderen.
    Dus dan was Leclerc zijn prestatie toch goed? Is weer zo typisch om het maar als gewoon te bestempelen hier.. Leclerc heeft toch ook serieus wat punten verloren met pech. Dan nog de teamorders af en toe. Give him a break zeg. Volgens mij is het slechte seizoen van Vettel bijna evenredig met de miserie van Leclerc.

Maar als Rosberg Hamilton verslaat in een zwak seizoen/met veel pech, was Rosberg dan wel top volgens sommigen. En had ‘Hamilton het maar beter moeten doen’. Wel, ‘Vettel had het maar beter moeten doen’.

1 leden vonden dit bericht nuttig.  

[DZM]Gorak's schermafbeelding
    iTrader
    55 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    no votes  

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [DZM]Gorak Bekijk bericht
    Is een goede beslissing imo. Het is immers 4.88kg meer dan opgegeven, niet 4.88kg meer dan toegestaan, belangrijk verschil dus. Administratieve fout wsl.
    t'is niet dat ze hiermee sportief voordeel hadden, integendeel, ze waren 3de achter merc & rb.
    Blijf btw ook maar ff weg van de nederlandse nieuwssites, want daar is collectief nederland weer zijn gal aan het uitspuwen tov Ferrari. Ongelofelijk wat je daar allemaal leest
    Trakt.tv | Letterboxd | iCheckMovies
    #1 i7-8700K | 16 GB DDR4 RAM | ASUS Geforce GTX 1060 | Samsung 860 EVO M.2 500GB + 4TB Western Digital | Win 10 | Seasonic Focus+Gold 650W | Fractal Design Define R6 Black

no votes  

[DZM]Gorak's schermafbeelding
    iTrader
    55 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mja de haat van de hollanders en de fanatieke verstappenfans tegenover Ferrari is inderdaad niet meer normaal
    no votes  

Pagina 111 van 121 Eerste ... 1161101107108109110111112113114115 ... Laatste

Regels voor berichten