Bekijk resultaten enquête: Wie wordt derde in de eindstand?
- Aantal stemmers
- 37. Je mag niet stemmen in deze enquête
Discussie: FIA Formula One 2019
-
28 juli 2019, 11:21 #46
- iTrader
- 1 (100%)
- Mentioned
- 2 Post(s)
Dus Hamilton-hater, ik (?) nauwelijks.
Ik denk ook dat we hier net iets gemakkelijker wat Verstappen/Vettel bias vinden dan Hamilton hoor.no votesMet citaat reageren
-
28 juli 2019, 11:30 #47
- iTrader
- 110 (100%)
- Mentioned
- 0 Post(s)
Even off topic gaan, maar ik heb een vraagje over mijn ticket voor de qualifying op Spa-Francorchamps.
Ik heb een bronzen ticket. Zijn er na de qualiying nog zaken die we kunnen doen? Een jaar of 20 geleden kon je na het rijden een dorpje binnen met wat auto's enzovoort en zelfs op het circuit lopen dacht ik. Is dit nog steeds zo?JUVENTUSFCno votesMet citaat reageren
-
28 juli 2019, 11:37 #48
- iTrader
- 0
- Mentioned
- 1 Post(s)
een dorpje? bedoel je de paddock?
iRacing: Joeri Marcelisno votesMet citaat reageren
-
28 juli 2019, 12:09 #49
- iTrader
- 0
- Mentioned
- 0 Post(s)
no votesMet citaat reageren
-
28 juli 2019, 12:29 #50
- iTrader
- 110 (100%)
- Mentioned
- 0 Post(s)
Niet echt het paddock, was wel aan de binnenzijde van het circuit, achter de pitboxen dacht ik.
Hier en daar lees ik iets van een Fan Forum, misschien is dit het? Wat houdt dit juist in?JUVENTUSFCno votesMet citaat reageren
-
28 juli 2019, 13:46 #511 leden vonden dit bericht nuttig.
Met citaat reageren
-
28 juli 2019, 13:53 #52
Dat anti Hamilton gedoe hier valt wel mee vind ik. Het is nu eenmaal zo dat wanneer iemand of een team er zo bovenuit steekt, de commentaren automatisch wel wat harder worden omdat het gewoon saai is, en de piloot minder het verschil maakt maar vooral de auto dat doet. Was ook zo bij de hegemonie van Schumi en Ferrari, en die had dan nog eens tegen zich dat het een "arrogante" Duitser was.
Vind ook dat vooral Vettel hier door sommigen veel harder gebashed wordt. Die heeft natuurlijk wel een kutseizoen en heeft wat fouten gemaakt, maar volgens sommigen hier heeft die zijn 4 wereldtitels gewoon cadeau gekregen en is hij die eigenlijk niet waard. Wat toch echt duidt op antigedoe imo. Bij Hamilton erkent imo iedereen wel dat hij een uitzonderlijk piloot is, alleen door de hegemonie en zijn arrogante houding soms is hij ook niet bij iedereen even populair.
Wat wel klopt, is dat er weinigen hier Max moeten, hoe zou da toch komenno votesMet citaat reageren
-
28 juli 2019, 13:53 #53
- iTrader
- 0
- Mentioned
- 0 Post(s)
Het wordt een regenrace straks, tis daar momenteel goed aan het regenen. Nu hopen dat het niet constant achter de SC te doen is en dat bepaalde rijders niet eindeloos gaan zagen omdat ze schrik hebben van de regen en het zo uitgesteld wordt.
Laatst gewijzigd door RiCOManiaC; 28 juli 2019 om 14:08
no votesMet citaat reageren
-
28 juli 2019, 14:33 #54
- iTrader
- 22 (100%)
- Mentioned
- 3 Post(s)
Er wordt zoveel geneut dat F1 rijders dezer dagen allemaal karakterloze PC figuren zijn, dat ze meer ballen moeten kweken, het meer moeten zeggen zoals het is, etc. En dan krijg je exact zo iemand en is het niet goed want dan is hij arrogant
Die jongen is gewoon een zegen voor de F1.no votesMet citaat reageren
-
28 juli 2019, 14:40 #55
Ik laat me soms ook meer leiden naar de persoonlijkheid van een coureur.
Bij een Alonso en Verstappen druipt de arrogantie/air ervan af.
Vettel en Leclerc komen voor mij veel sympathieker naast de baan over. Vooral met Vettel kon je serieus lachen in afleveringen zoals Top Gear of BBC interviews vroeger
Mss dat ik daardoor wat meer fan ben voor de aimabele karakters
Hamilton is hamilton. Beetje de Neymar/Ronaldo van de F1My CSS Movie /// Totally into Sim-racing: My Compilation of 2 years in the Corvetteno votesMet citaat reageren
-
28 juli 2019, 14:41 #56
Het is niet zozeer dat hij arrogant is, dat hebben/hadden heel veel echte toppers, ook een Senna bv was arrogant, net zoals Schumi, Vettel, Hamilton, Alonso, Mansell, Prost, Lauda,... uitzonderingen zoals bv een Hakkinen daar gelaten.
Maar het is een Hollander, en dat steekt bij vele Vlamingen. Ik heb het ook niet voor Hollanders, ik zie ze het liefst hard op hun bek gaan, zowel in het wielrennen, het voetbal, hockey of in de autosport. En dat ligt niet zozeer aan de sportmannen of vrouwen zelf, ongetwijfeld zijn de meeste sportief en vriendelijk, maar vooral aan hun doorgaans blinde, fanatieke en arrogante achterban. En dat is vooral in de F1 en in het voetbal echt ergerlijk.no votesMet citaat reageren
-
28 juli 2019, 14:53 #57
- iTrader
- 0
- Mentioned
- 1 Post(s)
Vind ook dat vooral Vettel hier door sommigen veel harder gebashed wordt. Die heeft natuurlijk wel een kutseizoen en heeft wat fouten gemaakt, maar volgens sommigen hier heeft die zijn 4 wereldtitels gewoon cadeau gekregen en is hij die eigenlijk niet waard. Wat toch echt duidt op antigedoe imo. Bij Hamilton erkent imo iedereen wel dat hij een uitzonderlijk piloot is, alleen door de hegemonie en zijn arrogante houding soms is hij ook niet bij iedereen even populair.
Wat wel klopt, is dat er weinigen hier Max moeten, hoe zou da toch komeniRacing: Joeri Marcelisno votesMet citaat reageren
-
28 juli 2019, 15:15 #58
Maar hij gedraagd zich wel heel hard als een Hollander :-Dno votesMet citaat reageren
-
28 juli 2019, 15:22 #59
- iTrader
- 140 (99%)
- Mentioned
- 1 Post(s)
een volledige regenrace ?
PSN: Jonas89no votesMet citaat reageren
-
28 juli 2019, 15:27 #60
- iTrader
- 4 (100%)