jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herman De Croo Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Kan je GPX van GSM naar 530 uploaden? Kan je van de 530 een rit op Strava zetten via Wifi zonder tussenkomst van kabel of ander toestel?
    Je kan een gpx openen met de connect app, die opslaan als course en dan naar de 530 sturen.

Syncen met strava kan, maar je heb wel minstens mobiel internet nodig om de gereden rit te uploaden naar garmin. Die zet in dan zelf door naar strava.

Kenis's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lorro85 Bekijk bericht
    Sinds gisteren terug van vakantie se, en gelukkig geen problemen voorgehad hehe. Zelfs geen enkele platte band zowaar.
    Allemaal zeer goed meegevallen eigenlijk, mij zeer goed geamuseerd op m'n eentje. Vrij goed weer gehad, buiten ene dag regen.

Vooral veel gefietst natuurlijk: 1000km en 21000hm gereden Zowel paar keer Ventoux opgereden als in de Baronnies Provençales gaan fietsen. Bovendien mijn tijd via Bédoin zwaar verbeterd (-7 minuten) en op 1:38:39 geëindigd. Was nochtans nen dag met bijzonder veel mistral boven dus ikke wel content.
    Nice, kga volgend jaar weer Ventoux doen in men eentje
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pana's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Hmmmm 500€ korting op de YT jeffsy cf comp's...

Aanlokkelijk.

Reverz's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Iemand tips voor een goeie pomp die in je zak past? Juist plat gevallen en mijn co2 brol heeft me weeral eens in de steek gelaten en ben het een beetje beu.

Liefst combi co2 en gewoon zodat ik toch nog iets heb als het weer eens faalt.
    Ik heb vorige week nen SKS Airboy CO² gekocht. Gelukkig nog niet moeten gebruiken op die korte tijd maar het ziet er een stevig pompje uit, nadeel is wel dat het wel een stukje zwaarder is dan mijn vorige mini pump maar eigenlijk kon ik daar niks mee want daarmee kreeg ik gelek 3 of 4bar op mijn banden waardoor ge dus binnen de 5km terug plat staat met ne pinch flat gezien de toestand van de banden hier in België.

Die pomp steekt voor alle duidelijkheid wel wat boven mijn zak uit maar niet in die mate dat het gevaarlijk wordt om te verliezen als je over een bultje rijdt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Misschien een heel klein beetje impulsief geweest op de opendeurdag van Canyon... Iets met "op voorraad", "take it home with you today", "fabriekskorting", "die aluminiumen was toch ook weer niet zo waauw", "en op de bank brengt het toch niets op".
    n+1

iTrader
    0
    Misschien een heel klein beetje impulsief geweest op de opendeurdag van Canyon... Iets met "op voorraad", "take it home with you today", "fabriekskorting", "die aluminiumen was toch ook weer niet zo waauw", "en op de bank brengt het toch niets op".

Ook nog de nieuwe kleuren voor 2020 in avant premiere gezien op de assembly-line. Hoewel ik er niets van kan/mag zeggen, misschien wel dit: "als je fan bent van rustige kleuren of zwart... best in 2019 bestellen".
    mooie aankoop, ben ook fan van de kleur!

Hier ook weer aan het rondkijken ...

Endurace CF SL Disc 7.0 voor 1700 euro
    Rose pro sl 105 disc voor 1550 euro

andere aanraders?

105 als groep is meer dan genoeg
    carbon / alu maakt mij niet echt uit
    steekassen?
    minimum 28mm banden
    hydraulische schijfremmen

rest maakt allemaal niet zoveel uit
    Laatst gewijzigd door nuud; 16 september 2019 om 14:14

squalleke123's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)

Ook nog de nieuwe kleuren voor 2020 in avant premiere gezien op de assembly-line. Hoewel ik er niets van kan/mag zeggen, misschien wel dit: "als je fan bent van rustige kleuren of zwart... best in 2019 bestellen".
    Zeg, voor een asfaltplakker gelijk gij liggen daar toch de verkeerde banden op? Of is die ook voor Mrs. Fingers?

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lorro85 Bekijk bericht
    Sinds gisteren terug van vakantie se, en gelukkig geen problemen voorgehad hehe. Zelfs geen enkele platte band zowaar.
    Allemaal zeer goed meegevallen eigenlijk, mij zeer goed geamuseerd op m'n eentje. Vrij goed weer gehad, buiten ene dag regen.

Vooral veel gefietst natuurlijk: 1000km en 21000hm gereden Zowel paar keer Ventoux opgereden als in de Baronnies Provençales gaan fietsen. Bovendien mijn tijd via Bédoin zwaar verbeterd (-7 minuten) en op 1:38:39 geëindigd. Was nochtans nen dag met bijzonder veel mistral boven dus ikke wel content.
    De mistral zat hoofdzakelijk in uwen derrière zeker vanaf Chalet Reynard?

Nee serieus, knappe Bédoin-tijd. Ik heb 'm oa. van die kant opgereden bijna 10 jaar geleden zonder enige voorkennis en met een pak minder fietskilometers in de benen.
    Toen blijven steken op 1.55 en hoewel er door omstandigheden nog wel wat vanaf kon is 1.38 wel niet haalbaar vrees ik
    (ik keer normaal volgende zomer terug, idealiter gecombineerd met een Tourpassage).
    Xbox Live: MaximeDW92

iTrader
    13 (100%)
    Mr. Fingers: Wat was er te verstaan onder "fabriekskorting"? Ging er nog veel af ten opzichte van de prijzen op de site?

Mijn maat zijnen 3-4 maand oude Canyon Endurace in zondag van mijnen auto gepikt toen we terugkwamen van Picardië . Hij staat momenteel wel in sale maar €3.099 is nog altijd veel geld als ge zo'n bedrag nog maar een paar maand geleden al eens hebt uitgegeven. Alles wat er nog extra af zou gaan is zeker welkom in deze situatie.

langun's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ouch, zeer pijnlijk!

Een fietsrek waar de fietsen op slot zijn? Sowieso laat ik de fietsen nooit uit het oog wanneer we ergens naartoe gaan met de auto, jammer dat dat noodzakelijk is en mensen niet gewoon van andermans gerief kunnen blijven.

iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door langun Bekijk bericht
    Ouch, zeer pijnlijk!

Een fietsrek waar de fietsen op slot zijn? Sowieso laat ik de fietsen nooit uit het oog wanneer we ergens naartoe gaan met de auto, jammer dat dat noodzakelijk is en mensen niet gewoon van andermans gerief kunnen blijven.
    Jup... Thule Velospace 918, stangen waarmee de fiets vastzetten zijn vergrendelbaar. Maakt echter blijkbaar niks uit, ze hebben de fiets er op één of andere manier gewoon van tussen gewrongen zonder het slots zelfs te openen (was gewoon nog dicht). Mijn rek was wel serieus verwrongen dus zal zullen er ferm aan gesnokt hebben maar ik heb daar zelfs nooit bij stilgestaan dat dat kon...

Lesson learned alleszins, het is alleen vooral super pijnlijk dat het een bijna nieuwe fiets was en vooral dat het mijn rek was maar wel mijne maat zijne vélo. Dan had ik liever gehad dat ze de mijne gepikt hadden... het zou ook pijnlijk zijn maar die fiets is 4-5 jaar oud, dat is toch nog anders.

Polle32's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Amai, dat is idd serieus klote! Ik hang er sowieso nog een spanriem rond nadat ik in frankrijk eens drie fietsen heb zien vallen op de autostrade (niet die van mij gelukkig) en dan meestal nog eens een slot ook. Dan duurt het toch weer wat langer om de fiets van het rek te krijgen...

Helemaal veilig ben je natuurlijk nooit, deze probeert het zelfs van een rijdende auto: https://www.hln.be/nieuws/buitenland...elen~a3a27e41/. Al had ik mij in dat geval even in achteruit gezet...

Matja's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Amai. Ik dacht ook dat het met die stangen wel 'op slot' zat.
    Misschien toch in de toekomst ook beter een extra slot aanhangen.

djoew's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik gooi er ook altijd nog een kettingslot rond dat ik vastmaak aan het frame en de drager zelf. Geeft toch iets meer bescherming.

Verstuurd vanaf mijn Mi A2 met Tapatalk
    PSN: Denjoew

Kenis's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    ene van bij mij opt werk was met een paar maten naar Provence geweest om daar een weekske te fietsen, alle fietsen in gesloten camionette en smorgens alle fietsen foetsie... dan slaat ge toch ook tilt hoor

langun's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Niet gerelateerd aan alle gestolen fietsen...

New bike day

https://ibb.co/jvydCQQ

Pagina 89 van 106 Eerste ... 397985868788899091929399 ... Laatste

Regels voor berichten