Pagina 76 van 93 Eerste ... 266672737475767778798086 ... Laatste
    R1TM1X's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Voor het eerst een gat in mijn tubeless band en gered door de antilek vloeistof die erin zit.

Maar hoe moet ik dat nu permanent herstellen want nu is de max druk die hij kan houden +-7bar.
    Die slierten die je vind voor mtb lijkt mij niet ideaal in een kale koersfiets band.

Joramovic's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Tijdje geleden hetzelfde gehad, band eraf, langs de binnenkant een binnenband plakker erop en die is zo goed als nieuw.
    Maar is 7 bar nie genoeg voor een tubeless band, ik rijd altijd maar op 6 bar.
    XboxLiveGT : joram live

Airjinx's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    MTB toertocht gedaan, ik was duidelijk de meeste technische van vanachter te beginnen

En Niels Albert reed toch op een cannondale
    Ik heb de Niels niet gezien . Tielt-Winge neem ik aan?

Ik heb de 100 gereden en ferm afgezien naar het einde toe, ik kan ook niet echt goed tegen de warmte. Ik vond het wel een zware editie, veel wegen met allerhande stenen, trage bochten, veel optrekken. Zeker de laatste 30km zaten er amper stukken in die nog vlot bolden, en bijna alles in de vlakke zon.
    Het korte draaien en keren daar ben ik ook geen krak in, voor de rest kan ik wel goed mijn mannetje staan. Helemaal in het begin was er een vrij pittige afdaling, alé de afdaling was rechtdoor maar zo wat een schuine kant met veel boomwortels. Daar lagen ze met een hoopje op elkaar. Er zijn er dus ook die al véél langer rijden die er een soep van maken .

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Airjinx Bekijk bericht
    Ik heb de Niels niet gezien . Tielt-Winge neem ik aan?

Ik heb de 100 gereden en ferm afgezien naar het einde toe, ik kan ook niet echt goed tegen de warmte. Ik vond het wel een zware editie, veel wegen met allerhande stenen, trage bochten, veel optrekken. Zeker de laatste 30km zaten er amper stukken in die nog vlot bolden, en bijna alles in de vlakke zon.
    Het korte draaien en keren daar ben ik ook geen krak in, voor de rest kan ik wel goed mijn mannetje staan. Helemaal in het begin was er een vrij pittige afdaling, alé de afdaling was rechtdoor maar zo wat een schuine kant met veel boomwortels. Daar lagen ze met een hoopje op elkaar. Er zijn er dus ook die al véél langer rijden die er een soep van maken .
    Ja in Tielt Winge, heb me tot 65 beperkt (+16 naar daar en wou ook terug maar was leeg dus gelift )

Was die schuine kant niet op 65km parcours mss?

iTrader
    1 (100%)
    Ahja, dat zou kunnen. De eerst lus voor ons was samen met de 50 richting dutsel en dan de 2e lus vooral samen met de 65 richting Bekkevoort.

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Airjinx Bekijk bericht
    Ahja, dat zou kunnen. De eerst lus voor ons was samen met de 50 richting dutsel en dan de 2e lus vooral samen met de 65 richting Bekkevoort.
    Was dat over privé terrein dat je nog weet? Kan anders binnenkort mss dat deel (een stuk) alleen gaan rijden..

Shaguar's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack|herrer Bekijk bericht
    Filmkes?
    Ik heb alle go-pro videos raw staan, moet ze nekeer allemaal editen, gaat wel een beetje tijd overgaan
    "The most dangerous poison is the feeling of achievement. The antidote is to every evening think what can be done better tomorrow"
    MTB: Canyon Spectral 7.0AL

iTrader
    1 (100%)
    Vandaag voor het eerst in lang nog een echt hongerklopje gekregen. Te weinig mee (was een ploeg lager gaan rijden en dacht dat het wel cv was) en de warmte denk ik.

Best wel een maf gevoel, uw benen voelen leeglopen en sterretjes zien

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Was dat over privé terrein dat je nog weet? Kan anders binnenkort mss dat deel (een stuk) alleen gaan rijden..
    Er zaten vandaag heel veel eenmalige doorgangen of privéstukken in dus dat zal daar ook wel geweest zijn.
    Op de 100 was een extra drankpost en daar ff gebabbeld met de gast die daar stond. Over dat ze voor hun tocht op 1 november alweer nieuwe single tracks hadden gevonden, en wat ze allemaal gedaan hadden om het parcours in orde te krijgen. Het is toch wel een chance dat er zo nog mensen bestaan. Vanuit Leuven kan ik 25x per jaar binnen de 45 minuten ergens op een tocht staan. En dan ook nog is maar 5 euro betalen voor 4 stops. Het is te hopen dat de jonge generatie dat ook blijft doen.
    Hun tocht rond 1 november is ook een aanrader, de laatste paar jaar altijd s'avonds gereden en dat is echt wel super. Jammer dat er niet meer nightrides zijn in de buurt.

langun's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Vandaag La Marmotte Pyrenees gereden, zeer mooie maar ook zeer zware tocht... Dubbel zoveel getraind qua afstand en hm x 5 in vergelijking met mijn 2 Alpen Marmotte's, maar ik had niet veel overschot.

2de maal Tourmalet volledig ingestort, ik was nog aan het rijden aan een cadans van 40, HS van 122, aan 5,5km/u... Naar het einde van de klim er gelukkig terug doorgekomen zodat ik de Hautacam nog degelijk kon oprijden. Incl afdaling Hautacam 11u11 min rijtijd over 182km en 5417 hoogtemeters.

RipTor's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Tielt Winge was wel in orde.
    Die privé stukken waren helemaal blad vrij gemaakt.

Ergens op een singletrack stuk 9de algemeen en 2de dagtijd. Dat ging wel vlot.

Op afdalingen maken sommigen het hun toch wel moeilijk door maar te remmen en alles te ontwijken. Als het droog is en met de mtb's van tegenwoordig kunt ge gewoon knal rechtdoor over wortelstukken. Toch bijna verslikt op ene die plots begon te remmen en heen en weer begon te slingeren. Gewoon rechtdoor en laten bollen is 10 keer zo gemakkelijk.

65 gedaan. In denk dat de 50 wel mooier was. Bekkevoort daar vind ik maar niks aan. Kortrijk-Dutsel daarentegen.

Reverz's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door langun Bekijk bericht
    Vandaag La Marmotte Pyrenees gereden, zeer mooie maar ook zeer zware tocht... Dubbel zoveel getraind qua afstand en hm x 5 in vergelijking met mijn 2 Alpen Marmotte's, maar ik had niet veel overschot.

2de maal Tourmalet volledig ingestort, ik was nog aan het rijden aan een cadans van 40, HS van 122, aan 5,5km/u... Naar het einde van de klim er gelukkig terug doorgekomen zodat ik de Hautacam nog degelijk kon oprijden. Incl afdaling Hautacam 11u11 min rijtijd over 182km en 5417 hoogtemeters.
    Proficiat

Ik heb na de Marmotte even gekeken naar het profiel van de Marmotte Pyrenees en die lijkt inderdaad toch nog een stukje bruter. Het voordeel is wel dat je nergens écht ver over de 2000m gaat zoals op de Galibier vooral dat heeft mij toch den duvel aan gedaan in juli maar evengoed toch een pak extra hoogtemeters nog en de Pyreneeën zijn in principe toch altijd een stuk onstuimiger kwa hellingen.

RipTor's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joramovic Bekijk bericht
    Tijdje geleden hetzelfde gehad, band eraf, langs de binnenkant een binnenband plakker erop en die is zo goed als nieuw.
    Zo doe ik het ook

MaximumOfBass's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shaguar Bekijk bericht
    Ik heb alle go-pro videos raw staan, moet ze nekeer allemaal editen, gaat wel een beetje tijd overgaan
    Raw, niet raw, foto's scherp of niet, ik wil beelden om nog jaloerser te worden

Gisteren voor het eerst in lange termijn nog eens op mijn gezicht gegaan in Malmedy, was een goede ontnuchtering Gelukkig niks erg buiten wat schaafwonden en blauw-paars-zwarte plekken.
    Mountainbikes: Commencal Meta AM V4 2015 & YT Tues CF 2017
    PSN: UnderAVoidSky // PSNProfiles // TrueTrophies // 100%: 12 // Platinum: 54

jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shaguar Bekijk bericht
    Maakt die protune en zelf bewerken zoveel verschil tov de standaard filmkes?

Pagina 76 van 93 Eerste ... 266672737475767778798086 ... Laatste

Regels voor berichten