kampers's schermafbeelding
    iTrader
    51 (98%)
    Vandaag 2uurtje LSD gaan bollen. (Koersfiets) zag er lief uit

iTrader
    0
    Ik train al een jaar of 2 met mijn smarttrainer op Zwift. Alleen de wattage's kloppen langs geen kanten. Daarom heb ik me nu een 4iii wattagemeter aangeschaft om te gebuiken in combinatie met Zwift. Alles heb ik kunnen configureren zonder problemen. Ik heb daarnet een work-out gedaan en het viel me op dat ik moeilijk het wattage kan vasthouden. Ik moet constant schakelen om rond het gevraagde wattage te blijven waar voorheen eigenlijk de trainer zorgde dat je gewoon meer weerstand kreeg als je een blokje harder moest of omgekeerd. Iemand die weet hoe ik iets kan veranderen aan mijn instellingen zodat ik meer rond de gevraagde wattage's kan blijven of dat de trainer zelf de weerstand aanpast?

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zino Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik train al een jaar of 2 met mijn smarttrainer op Zwift. Alleen de wattage's kloppen langs geen kanten. Daarom heb ik me nu een 4iii wattagemeter aangeschaft om te gebuiken in combinatie met Zwift. Alles heb ik kunnen configureren zonder problemen. Ik heb daarnet een work-out gedaan en het viel me op dat ik moeilijk het wattage kan vasthouden. Ik moet constant schakelen om rond het gevraagde wattage te blijven waar voorheen eigenlijk de trainer zorgde dat je gewoon meer weerstand kreeg als je een blokje harder moest of omgekeerd. Iemand die weet hoe ik iets kan veranderen aan mijn instellingen zodat ik meer rond de gevraagde wattage's kan blijven of dat de trainer zelf de weerstand aanpast?
    Erg aanzetten in zwift.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Mja die zijn nieuw allemaal al te duur imo
    Ge moet ook niet gaan om een speci te kopen. Wel om het rijgedrag tussen verschillende soorten fietsen onmiddellijk na elkaar te ervaren:

Alu vs carbon
    HT vs fully
    XC vs trail vs enduro

iTrader
    0
    Bod gedaan van 1000 euro op de alu (edit: is aanvaard maar wil testritje)

Ik ben groot (1m96) maar niet zo zwaar (82kg) dus denk dat het qua fiets wel OK is (ga wel vragen voor testrit eventueel)
    Eventueel? Zonder testrit te mogen doen zo snel mogelijk afstappen van deze deal.

ShadesOfJae's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Bon, lang gewacht omdat ze niet al te best weer voorspellen, maar ik heb me toch maar ingeschreven voor Géants des Ardennes morgen (153km). Als 't regent dan is het ook maar zo.

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampras Bekijk bericht
    Eventueel? Zonder testrit te mogen doen zo snel mogelijk afstappen van deze deal.
    Heb er even mee gereden maar ken er toch niets van. Kon zadel op zelfde hoogte zetten als koersfiets en alles leek me in orde (is ook maar 4 maand oud die fiets).

Sebiet eens toerke mee doen se

Edit: 3u gefietst met intermezzo in heverleebos met vriendin die ging lopen.

Op einde wel wat gekraak van de ketting en voorvork piepte ook wel wat (kan je dat zelf smeren?).
    Maar vooral mijn eigen techniek is voor verbetering vatbaar
    Laatst gewijzigd door SomeDude; 16 augustus 2019 om 18:08

Polle32's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Dat de ketting wat kraakt is niets, maar een piepende vork zou toch niet mogen. Je kan wat fijne olie op de binnenste poten doen en een paar keer goed pompen. Meestal komt er dan wat vuil mee. Staat de luchtdruk van de vork goed?

Heverleebos is leuk om te fietsen, jaloers.

Hier net een ‘nagelnieuwe’ achterband van de mtb lek gereden op een lange roeste nagel, op twee plaatsen erdoor en vlak langs een nop. De sealant kon het niet aan en spoot vrolijk in het rond... Gelukkig was het geen al te dure van schwalbe. Nu maar een tijdje met een binnenbandje rondbollen.

Airjinx's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mijne fiets kraakt momenteel als een oud studentenfietske . De laatste maand al een paar keer enkele dingen ingevet, dan was het gekraak vaak weg en kwam het weer terug. Nu heb ik dinsdag alles uit elkaar gegooid en ingevet en hij kraakt nog steeds verschrikkelijk hard. Dat heb ik op al die jaren nog nooit meegemaakt, om zot van te worden!!

iTrader
    0
    Die mens zei dat ze was ingesteld door verkoper voor 85kg en ik weeg er 82 droog aan de haak op dit moment

Maar voor de rest spreek je chinees
    Zal volgende rit zien of het nog zo is en anders even langs FM hier (trekdealer en koersfiets komt van daar dus die zal er wel aan willen werken neem ik aan)

Heb enkel stukje heverleebos dat ik ken van lopen gedaan. Maar naar daar via Herent/Bertem wel wat 'wegen' ontdekt (tot aan de vaart vanaf Rotselaar wel straat) en terug via pellenberg/linden ook veel niet-asfalt kunnen volgen. Heb toch alle tanden van de 10-50 gebruikt, vooraan ligt 30 en voorlopig nog niet te klein eigenlijk.

Wanneer blok je uw vork eigenlijk? Neem aan op asfalt en bergop en that's it?

Japser's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)

Wanneer blok je uw vork eigenlijk? Neem aan op asfalt en bergop en that's it?
    Nooit hier ...

lorro85's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lorro85 Bekijk bericht
    Jullie toevallig nog leuke vertrekplaatsen in het achterhoofd om wat hoogtemeters te gaan doen (>= 2000hm) die met de auto niet te ver rijden zijn van Antwerpen (ca. 1u rijden)?
    Plaatsen die ik nu en dan al eens aandoe zijn Oudenaarde, Geraardsbergen, Namen, Oud-Heverlee
    Uiteindelijk vandaag in Luik beland :-p En het reeds afgepijlde parcours van de Geants des Ardennes maar gevolgd
    https://veloviewer.com/athletes/2890...ies/2624482402
    PSN: laurent_vd | VeloViewer

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Erg aanzetten in zwift.

ERG mode staat aan. Ik blijf altijd zo'n 20 w onder het gevraagde en dan is het alsof de trainer geen moeite meer doet of meer weerstand te geven. Wanneer ik dan harder duw verlicht de weerstand weer... Als ik ERG uitschakel kan ik beter bij het gevraagde wattage blijven al kan dat toch niet de bedoeling zijn lijkt me.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Japser Bekijk bericht
    Nooit hier ...
    Te lui, geen remote lock of gewoon zin om krachten te verspillen?

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zino Bekijk bericht
    ERG mode staat aan. Ik blijf altijd zo'n 20 w onder het gevraagde en dan is het alsof de trainer geen moeite meer doet of meer weerstand te geven. Wanneer ik dan harder duw verlicht de weerstand weer... Als ik ERG uitschakel kan ik beter bij het gevraagde wattage blijven al kan dat toch niet de bedoeling zijn lijkt me.
    Is bij mij toch nooit zo hoor.. Het is normaal als je een pak harder duwt dat hij den de weerstand verlicht omdat je dan teveel watt duwt.

Als ik erg uitschakel dan schommelt het veel te veel en heb ik op mijn meeste blokken een failed.

Pagina 70 van 106 Eerste ... 206066676869707172737480 ... Laatste

Regels voor berichten