Airjinx's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Het wordt tijd dat iedereen terug gaat werken, naar bbq's kan gaan en zich lam zuipen op café. Ben het beu om zoveel kom's te verliezen!!!
    no votes  

Mr.Fingers's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coffee_snorting Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Vond de routing van strava ook al achteruitgaan door al die e-bikes met hun woon-werkverkeer.
    Ligt niet aan de e-bikes, ze hebben klaarblijkelijk het algoritme aangepast. Voor mij is het onwerkbaar geworden om een route te maken die gaat langs de wegen die ik wil, zonder om de 500m te moeten micromanagen omdat Strava me persez langs een lus van 3km wil sturen... die voor de helft bestaat uit kasseien en voor de helft uit rul zand.
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Ligt niet aan de e-bikes, ze hebben klaarblijkelijk het algoritme aangepast. Voor mij is het onwerkbaar geworden om een route te maken die gaat langs de wegen die ik wil, zonder om de 500m te moeten micromanagen omdat Strava me persez langs een lus van 3km wil sturen... die voor de helft bestaat uit kasseien en voor de helft uit rul zand.
    Dat is waarschijnlijk doordat gravel ineens veel belangstelling krijgt.

Soit, de discussie van even terug over Strava, als het nog weinig toegevoegde waarde heeft, zal het voor mij snel gedaan zijn. Ik gebruikte af en toe wel de mogelijkheid om een rit te pikken van anderen, maar er zijn genoeg manieren/platformen om routes te krijgen, daar ga ik nog niet voor betalen. Voor het veredelde facebook gedeelte ga ik al zeker niet betalen, power en andere gegevens zijn beter bij andere apps dusja...

It's Fun while it lasted
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Ah ok, wist ik niet! In Brussel viel het mij op dat hij mij altijd langs de baan stuurde waar alle e-bikes rondzoeven

Nuja, strava was leuk om eens op te scrollen na een rit en te zien wat de rest had gedaan. Ik volg wel redelijk wat mensen die ik irl niet ken dus ga dat misschien missen, maar die misschien is niet goed genoeg om ervoor te betalen imo.
    no votes  

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    16 Post(s)
    Op mijn doktersbriefje staat dat ik als ik weer mag fietsen 'op lage weerstand moet beginnen en dan langzaam opbouwen'

Weerstand -> vermogen -> vermogensmeter nodig. Ideaal moment dus om er 1 te kopen en in te brengen bij hospitalisatie

En het is rechterbeen dus de meeste singles zijn left-only zeker? Tja dan kan ik niet anders dan een dubbele te nemen
    no votes  

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Twee zendingen op eenzelfde dag gedaan waarvan één retour naar futurum via ups, ander gewoon pakketje via bpost.

Geld van futurum staat op m'n rekening, pakje bpost nog niet aangekomen. Toch echt wel een nieuw dieptepunt bereikt aangezien retour met UPS nu ook niet meteen de snelste service is.
    Ligt dat aan mijn toevallige ervaringen, of wordt BPOST gewoon met de week trager?
    no votes  

Kenis's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Die weerstand kunt ge toch ook aanvoelen he, ale kleinste versnelling en lichtjes trappen maar!
    no votes  

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    153 (99%)
    Mentioned
    10 Post(s)
    >> We zitten aan +5000 posts, graag verder in Deel 5

PSN: Jonas89
    no votes  

Regels voor berichten