SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    16 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poeperman2 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    @SomeDude: dus jij liep intervallen aan meer dan 25Km/u? Ik ben geen slechte loper maar dat haal ik toch niet. Sterker nog, tenzij het om intervallen gaat van 100m ken ik niemand die dat ook maar benadert.
    Mensen die in den bos aan het wandelen zijn, zeker als ze nen hond uitlaten gaan mss 2km/u en ik heb vrienden die 10km onder de 30min lopen dus dan zit je aan quasi 20km/u verschil
    no votes  

Polle32's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zaterdag stevig gecrashed met de mtb, op een lullige manier. Smal kerkwegeltje (type ongeschoren haag ene zijde, scheefgezakte betonplaten andere zijde) en breed stuur = trouble. Betongeraakt met het stuur, over kop geslagen en tegen een betonpaal van de afsluiting geland met rechterzijde van mijn bovenlichaam... Even bekomen, fiets gechecked en naar huis gereden (kleine 20km). En dan maar even langs de spoed want ik vermoedde een gebroken sleutelbeen (en ik was ook wat aan het bloeden).

Uiteindelijk valt het nog al bij al mee, geen breuk maar alles gekneusd en een paar stevige vleeswondes (mét steentjes in). Helm is wel gebarsten, dus moet ook een stevige klap met mijn hoofd hebben gemaakt. Ook mijn grips zijn uiteraard beschadigd (en ze zaten er amper 2 weken op)...
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sneeuwzwart Bekijk bericht
    Omdat die hun prijzen vaak een stuk hoger liggen dan andere webshops, zelfs met kortingen maken ze zo nog winst.
    Bwo, de laatste tijd toch niet ze. Bv een 11-32 shimano 105 cassette, zat bij futurum net onder de 40 euro met gratis verzending, heb ik nergens anders gevonden aan die prijs. Nuja, is dan ook geen cassette voor hier in ons pannenkoekenland te leggen, maar bon.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Gij hebt duidelijk nooit gelopen. Als ik vroeger interval deed in den bos dan was het verschil met wandelaars ook 20km/u hoor
    Mensen die in den bos aan het wandelen zijn, zeker als ze nen hond uitlaten gaan mss 2km/u en ik heb vrienden die 10km onder de 30min lopen dus dan zit je aan quasi 20km/u verschil
    no votes  

Arkaine's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polle32 Bekijk bericht
    Zaterdag stevig gecrashed met de mtb, op een lullige manier. Smal kerkwegeltje (type ongeschoren haag ene zijde, scheefgezakte betonplaten andere zijde) en breed stuur = trouble. Betongeraakt met het stuur, over kop geslagen en tegen een betonpaal van de afsluiting geland met rechterzijde van mijn bovenlichaam... Even bekomen, fiets gechecked en naar huis gereden (kleine 20km). En dan maar even langs de spoed want ik vermoedde een gebroken sleutelbeen (en ik was ook wat aan het bloeden).

Uiteindelijk valt het nog al bij al mee, geen breuk maar alles gekneusd en een paar stevige vleeswondes (mét steentjes in). Helm is wel gebarsten, dus moet ook een stevige klap met mijn hoofd hebben gemaakt. Ook mijn grips zijn uiteraard beschadigd (en ze zaten er amper 2 weken op)...
    Vrezen voor een gebroken sleutelbeen en enkel gekneusd... sounds like a win to me

Ik haat die smalle stukjes ook altijd. Ik ga er altijd aan slakkentempo door.

edit: Bij futurum zie je altijd "XXX personen kochten dit recent ook". Ik ga ervan uit dat recent ook echt recent betekent, en sta toch altijd versteld van het hoge aantal. Zelfs met kleine marges draaien ze dan nog voldoende winst. En futurum is inderdaad bijna nooit echt goedkoop. Futurum is voor de service en snelheid
    no votes  

Reverz's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Japser Bekijk bericht
    Dat bestaat echt
    https://www.bikeradar.com/features/a...no-spd-sandal/

Some things just cannot be unseen ;(. Nochtans niet op 1 april geschreven...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arkaine Bekijk bericht
    edit: Bij futurum zie je altijd "XXX personen kochten dit recent ook". Ik ga ervan uit dat recent ook echt recent betekent, en sta toch altijd versteld van het hoge aantal. Zelfs met kleine marges draaien ze dan nog voldoende winst. En futurum is inderdaad bijna nooit echt goedkoop. Futurum is voor de service en snelheid
    Je zou er van verschieten hoeveel mensen geen prijzen vergelijken. Mijne maat bestelde een aantal jaar geleden bv nen Tacx iGenius via coolblue voor toen nog €1200 terwijl hij evengoed voor €1000 te koop was. Als ik daar iets van zei dan was de reactie "jamaar bij Coolblue heb ik hem morgen" . Ik probeer zelf altijd zo goedkoop mogelijk aan mijn materiaal te geraken maar voor sommige mensen is dat dus van compleet ondergeschikt belang omdat ze geen geduld hebben.
    no votes  

Polle32's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arkaine Bekijk bericht
    Vrezen voor een gebroken sleutelbeen en enkel gekneusd... sounds like a win to me

Ik haat die smalle stukjes ook altijd. Ik ga er altijd aan slakkentempo door.
    Yup, het ziet er nochtans echt bizar uit aan de rechterkant maar dat is dus wss gewoon door de zwelling. Overdag heb ik niet te veel last, maar slapen is wat anders...

Ik heb 2 mtb's waarbij het ene stuur net een paar cm breder is. En dan misreken je al snel een keer. Ik reed 25 op moment van impact.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverz Bekijk bericht
    Je zou er van verschieten hoeveel mensen geen prijzen vergelijken. Mijne maat bestelde een aantal jaar geleden bv nen Tacx iGenius via coolblue voor toen nog €1200 terwijl hij evengoed voor €1000 te koop was. Als ik daar iets van zei dan was de reactie "jamaar bij Coolblue heb ik hem morgen" . Ik probeer zelf altijd zo goedkoop mogelijk aan mijn materiaal te geraken maar voor sommige mensen is dat dus van compleet ondergeschikt belang omdat ze geen geduld hebben.
    Ik ook, maar ik maak dan ook wel altijd de afrekening wat het terugsturen mij gaat kosten qua moeite etc. Geen zin om zo'n hele trainer terug in te pakken en naar Duitsland te sturen, terwijl je die bij coolblue ook gewoon mag binnendroppen in een fysieke winkel. Onlangs ook nog een laptop, had dezelfde dag mijn geld nog terug.

200 euro blijft wel 200 euro...
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    16 Post(s)
    Fietsen met sleutelbeenbreuk kan ik me niet inbeelden. Heb het eens gebroken en dat was gewoon niet meer bewegen want dat deed zoveel pijn
    no votes  

straight_six's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    Welke schoenen precies en hoeveel euro? Want ik treed sneeuwzwart wel bij, als ik iets koop op futurum is dat gewoon voor de snelheid. Want de prijs is doorgaans niet de laagste

En Somedude, een paar dagen zat ge hier te zagen dat niet iedereen de regels volgde gelijk GIJ ze zag. En nu zit te hier gewoon te verdedigen dat ge geen bel hebt en niet nodig vindt terwijl dat gewoon verplicht is.

Wat is't nu, moet iedereen de regels volgen, of enkel de regels die u gewoon goed uitkomen?
    Shimano rc701. Was iets van een 159 euro bij futurum en dan nog eens 25 euro kortingbon van strava.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    no votes  

iTrader
    20 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    1 Koen Naert in 29'20"
    2 Angelo Van De Casteele in 29'49"
    3 Michael Brandenbourg in 29'54"
    top 3 van het laatste BK 10KM. Straffe vrienden heb je. Punt blijft, bel is wettelijk verplicht, maar quasi iedereen veegt er zijn voeten aan. Het zou nochtans veel frustratie besparen bij de gemiddelde wandelaar als er daar niet ineens 5 man in hun oren toetert terwijl ze voorbij vlammen
    2 leden vonden dit bericht nuttig.  

iTrader
    0
    Mentioned
    16 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coffee_snorting Bekijk bericht
    Bwo, de laatste tijd toch niet ze. Bv een 11-32 shimano 105 cassette, zat bij futurum net onder de 40 euro met gratis verzending, heb ik nergens anders gevonden aan die prijs. Nuja, is dan ook geen cassette voor hier in ons pannenkoekenland te leggen, maar bon.
    We wonen niet allemaal in het vlakke gedeelte van het land.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door horste Bekijk bericht
    1 Koen Naert in 29'20"
    2 Angelo Van De Casteele in 29'49"
    3 Michael Brandenbourg in 29'54"
    top 3 van het laatste BK 10KM. Straffe vrienden heb je. Punt blijft, bel is wettelijk verplicht, maar quasi iedereen veegt er zijn voeten aan. Het zou nochtans veel frustratie besparen bij de gemiddelde wandelaar als er daar niet ineens 5 man in hun oren toetert terwijl ze voorbij vlammen
    Als je wandelt tegen verkeer in heb je daar ook geen last van.

Ik heb vroeger atletiek gedaan maar ben ondertussen gestopt. Heb wel nog vrienden van toen die nu nog lopen en die zijn van dat niveau ja

Laatst gewijzigd door SomeDude; 18 mei 2020 om 10:15
    no votes  

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Mensen die weigeren een bel op eender welke fiets te zetten zijn idioten tenzij het in wedstrijdverband is.

En intervallen aan 25 km/uur ja dan hoop ik dat je regelmatig op erelijsten staat want anders is er Belgisch talent verloren gegaan in de marge. Evenals hier terecht aangegeven 20km/u op de tien km.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).
    2 leden vonden dit bericht nuttig.  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    We wonen niet allemaal in het vlakke gedeelte van het land.

En ik heb vroeger atletiek gedaan maar ben ondertussen gestopt. Heb wel nog vrienden van toen die nu nog lopen
    Ale, ik zal het anders verwoorden. Ik snap dat die anders geprijsd is dan in andere landen omdat we hier met minder hoogtemeters zitten, gemiddeld gezien.

Heb je daar nog uitslagen van, van die sub dertig minuten 10k?
    no votes  

StruikGewas's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    En zonder handen fietsen ook niet. Ik kan niet bellen en veilig met 1 hand tegelijk fietsen dus waarom zou ik een bel moeten installeren? Als ze het echt willen moeten ze maar zien dat een fiets zonder niet verkocht mag worden. Ik 'roep' wel dat is veel duidelijker
    Ik hoop zo hard dat deze reactie sarcastisch is.
    En uw uitleg van handen in de beugels waardoor je niet kan bellen hoop ik ook dat je die niet meent..

Of ben jij zo'n fietser die er niet tegen kan dat hij 5s iets trager moet fietsen om handen bovenop uw stuur te leggen (zodat je met 2 handen kan blijven fietsen + bellen)om veilig iemand te kunnen passeren?

Koop gewoon een bel is mijn mening.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

iTrader
    0
    Mentioned
    16 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Mensen die weigeren een bel op eender welke fiets te zetten zijn idioten tenzij het in wedstrijdverband is.

En intervallen aan 25 km/uur ja dan hoop ik dat je regelmatig op erelijsten staat want anders is er Belgisch talent verloren gegaan in de marge. Evenals hier terecht aangegeven 20km/u op de tien km.
    Ik heb nog de belgische ranglijsten aangevoerd in mijn jonge jaren (en ook BK gewonnen). Maar daarna vooral blessure's gehad wegens te korte achterste keten (of teveel gegroeid want ik heb een 63 van racefiets )
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

Regels voor berichten